המהפכה החשמלית בעיצומה ונתח השוק של מכוניות חשמליות בישראל הגיע במהלך ינואר 2024 ל-23%! יותר ויותר אנשים מכירים ביתרונות ההנעה החשמלית, אבל לצד ההצלחה והפופולריות הגואה, חובבי נהיגה רבים טוענים שהנהיגה ברכב חשמלי מנותקת ואינה מערבת את הנהג ושרכב חשמלי לא מספק חוויית נהיגה אמיתית.
המפרט הטכני של MG4 פורט את השאיפה ליצור חוויית נהיגה ספורטיבית לכדי מאפיינים טכניים שאכן מאפשרים אותה: הנעה אחורית כמו ברכבי ספורט ומנוע חזק עם שפע של כוח זמין ותגובת דוושה מיידית, מרכז כובד נמוך שתורם ליכולת הדינמית, חלוקת משקל מושלמת של 50:50 בין שני הסרנים ומערכת היגוי מדויקת. זהו מפרט ספורטיבי לעילא, בין אם מדובר ברכב חשמלי או ברכב בעל מנוע בעירה פנימית.
יחידת ההנעה החשמלית של MG4 מבוססת על מנוע בעל הספק מרבי של 204 כ"ס* וסוללה בעלת קיבולת של 64 קווט"ש*. נתונים אלו מאפשרים טווח נסיעה ארוך של עד 450 ק"מ**, וחשוב לא פחות – ביצועים ספורטיביים עם תאוצה מ-0-100 תוך 7.7 שניות* בלבד.
דינמי וספורטיבי עם חוויית נהיגה מתגמלת, MG4 גם נראה נהדר והעיצוב שלו מחצין את היכולות הספורטיביות שלו עם קווים נועזים ומקוריים, מראה עתידני ומאפיינים מתבקשים כמו חישוקי "18* מעוצבים, סרחי עודף קצרים, צביעה דו-גוונית*, פס אור רוחבי וספויילר אחורי כפול*. האופי הייחודי נוכח גם בסביבת הנהג עם עיצוב מודרני ונקי והגה ספורטיבי קטום.
הקדמה הטכנולוגית שלו מתבטאת בין השאר גם באפליקציה הייעודית MG iSmart באמצעותה ניתן למשל להפעיל את מערכת בקרת האקלים מרחוק, לאתר את מיקום הרכב, להפעיל את הצופר, להדליק ולכבות את האורות, לסרוק את מערכות הרכב, לתכנן מסלול, לשלוט בהגדרות הטעינה ואפילו לפתוח, לסגור ולהניע את הרכב ללא המפתח***.
* בהתאם לרמת הגימור
** ברמת גימור Comfort. נתוני צריכת הדלק וטווח הנסיעה הינם מבדיקות מעבדה שהתקבלו מהיצרן. נתונים אלו בפועל מושפעים מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה ולכן עלול להיווצר פער ביחס לנתוני המעבדה.
*** בהתאם לרמת הגימור, למכשירים תומכים בלבד, לאחר הרשמה. הפונקציות עלולות להשתנות מעת לעת