סמל סטטוס: רכב הפנאי המשפחתי של סקודה נשאר מוצלח

סקודה קודיאק מציגה את הדור החדש של המותג עם שיפורים שיעשו לכם את החיים קלים יותר. מבחן נהיגה ראשון בישראל לגרסה העדכנית של אחד הקרוסאוברים 7 מקומות האהובים כאן

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סקודה קודיאק
סקודה קודיאק | צילום: יח"צ
2
גלריה

לקח לאוקטביה זמן לזכות למעמד שיש לה בשוק המשפחתיות. גם הסופרב נזקקה לשני דורות כדי להפוך לסמל סטטוס. אבל קודיאק הפך פופולרי, באירופה, כמו בישראל, כבר בדור הראשון שלו שהושק ב־2017, נשען על הפופולריות של דגמי סקודה האחרים, היעלמות רכבי 7 מקומות של מתחרים רבים, ובעיקר היותו קרוסאובר מוצלח ושימושי.

שבע שנים אחר כך מגיע הדור השני. אין כאן קפיצת דרך שעשו בדור החדש פיג'ו 5008, שעדיין לא נמכר כאן, ומיצובישי אאוטלנדר, שבקרוב תיחשף מתיחת הפנים שלו. סקודה שמרו על אותה פלטפורמה, עדכנו את העיצוב, שידכו מערכת היברידית קלה למנוע ה־1,500 טורבו בנזין הוותיק (יש גם שתי אופציות דיזל יקרות יותר, שיהיו פופולריות פחות), ושלחו את הקודיאק 2.0 לאולמות התצוגה.

האם זה מספיק?

סקודה קודיאק
סקודה קודיאק | צילום: יח''צ
תגיות:
רכב
/
מעריב סופהשבוע
/
סקודה
/
סקודה קודיאק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף