ספורטאז' החדשה: הקנייה המשתלמת ביותר לחובבי הז'אנר

הקרוס-אובר של קיה, שחולל בשנה שעברה מהפכה בשוק הרכז הישראלי, שב אלינו במהדורה מחודשת. ספורטאז' מתכוון להמשיך צרות למתחרים

גבי גזית צילום: ללא
קיה ספורטאז' החדשה
קיה ספורטאז' החדשה | צילום: רונן טופלברג

השורה התחתונה של המבחן הזה נכתבה בשבוע שעבר, במחצית יום ההשקה הראשון של קיה ספורטאז' החדש בישראל, ועוד בטרם ביצענו יומיים רצופים של מבחן מעמיק יותר. היא לא קשורה לכלי הרכב עצמו אלא לשתי בשורות שהוא מביא. משמח עוד יותר שגם המשך המבחן, ואפילו נהיגה נפרדת במתחרה המשמעותי ביותר של ספורטאז', לא שינו את המסקנה אלא אפילו חידדו אותה.

השורה התחתונה פשוטה: קיה ספורטאז', כעת בדור הרביעי שלו, מוסיף לאתגר את שוק הרכב הישראלי כשהוא אוחז בתואר "הקנייה המשתלמת ביותר" עבור מי שאוהב את הז'אנר ומחפש כלי תחבורה משפחתי. ספורטאז' החדש נושא בשורה צרכנית כמו קודמו בשנה שעברה.

קיה ספורטאז' החדש, עם מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 1.6 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית, מוצע תמורת 138 אלף שקל, יקר ב־3,000 שקל בלבד ביחס לדור הקודם שלו ששבר את השוק בפברואר שעבר (או 4,000 שקל ממחירו המעודכן לאחר הורדת המע"מ). ספורטאז' אומנם מתרחק עוד מרוב המשפחתיות הקומפקטיות, שנמכרות כיום תמורת לא הרבה יותר מ־120 אלף שקל, אבל הוא נותר הקרוס־אובר בגודל בינוני הכי פחות יקר בישראל.

תגיות:
רכב
/
קרוס אובר
/
קיה
/
קיה ספורטאז'
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף