אז במהלך השעות הספורות שבילינו ביחד הבטחתי שאתנהג כשורה. יש קוד לבוש למי שנכנס לכלי מהודר שכזה. חולצת כפתורים מעומלנת, נעלי עור שחורות. גילוח, צחצוח, דגש על סידור השיער במספרה עם תעודה ולא אצל קצב בשוק. שלא תבינו לא נכון, כבר נהגתי ברכבים יקרים יותר, גם בין מתחריו הישירים. זה, עם כל האלגנטיות והיוקרה, הוא אומנם יקר, 370 אלף שקל, אבל לא הכי, ובכל זאת מתנהג כמו לורד בקולוניה בריטית.
הרכב נבנה על פלטפורמת ה–SPA של וולוו, שבה משתמשים היום לייצר את רכבי ה–90 וה–60 של החברה. מדובר בפלטפורמה מודולרית שסייעה לשנות בצורה מהותית את מידות הרכב לעומת הדגם היוצא. היום ה–XC60 ארוך ב–62 מ"מ, נמוך ב–14 מ"מ, רחב ב–12 מ"מ, ולבסיס הגלגלים התווספו 91 מ"מ, שזה המון. מאוד מרווח ואוורירי בפנים. לא סתם מדובר ברכב הכי נמכר של וולוו ורכב הפנאי הקומפקטי בז'אנר היוקרתי הכי נמכר באירופה. הרכב הזה נוח כל כך גם הודות לרכות המתלים, איכות המושבים, וגם בזכות תא המטען שהוא חתיכת סיוע: יכולת אכלוס של 468 ליטר.