2018 עשויה להיות השנה של סיאט ארונה

יש לו אחיזת כביש אמיצה בסיבובים, היגוי מדויק. עובד על תיבה אוטומטית כפולת מצמד בת שבעה הילוכים שמספקת העברות חלקות. הוא לא נותן לדרך לאמלל אתכם

אייל לוי צילום: עדי אבישי
סיאט ארונה
סיאט ארונה | צילום: יח"צ
3
גלריה

זהו רכב שלפחות כרגע, בשנייה זו ממש, גם אני שוקל ברצינות לקנות, כי במחיר למשתכן מקבלים בית טוב. כמו האיביזה ששברה את השוק עם מכונית נפלאה במחיר מרשים, גם ארונה עושה את זה לרכבי הפנאי הקומפקטיים. המחיר הוא 110 אלף שקל, זול מפיג'ו 2008 וניסאן ג'וק, המתחרים הישירים. ותאמינו לי, מידע אישי, הוא שווה לא פחות.

סיאט ארונה. צילום: יח"צ
סיאט ארונה. צילום: יח"צ | סיאט ארונה. צילום: יח"צ

מה שכן, בעיר, כשהתנהלנו בכבישים המשובשים שהחורף יצר, אפשר היה להרגיש את מפגעי הדרך. יש לארונה יכולת ספיגה בינונית של הבורות והסדקים. בכביש המהיר, כשהגברנו מהירות, הרכב כבר התעלם מהמכשולים, לא העסיק את הישבן בשאלות מיותרות. אני אומר לכם, כאחד ששוקל לקנות ארונה: ניסיתי להתקיל אותו בשאלות קשות. חייב למצוא פגמים לפני שאני מציג את המועמד בארוחת הערב המשפחתית. המחיר? ידידותי. יפה? מאוד. נוח? בהחלט. תא המטען? 400 ליטר. מרווח הגחון? 19 ס"מ, מסתבר שאפילו לשבילי טיולים הוא יכול לרדת (לא שטח. אני חוזר, לא שטח). הנה הוא ענה על רוב השאלות.

סיאט ארונה. צילום: יח"צ
סיאט ארונה. צילום: יח"צ | סיאט ארונה. צילום: יח"צ

קרסו מוטורס מקימה מרכז שירות ומכירה ענק באזור התעשייה החדש בראשון לציון, סמוך לאיקאה, שמטרתו לשרת את בעלי רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי באזור גוש דן. המרכז ישתרע על פני שטח של 44 אלף מ"ר. עלות הפרויקט היא כ–170 מיליון שקל, והוא אמור להסתיים בסוף שנת 2019. אם אתם נופשים בצרפת, תדעו כי בית המכירות ארטקוריאל יקיים בפריז (10–9 בפברואר) מכירה פומבית לרכבי אספנות. במוקד: פרארי P275, זו שניצחה את מרוץ לה מאן ב–1964. ב–2016 מכר בית המכירות הצרפתי פרארי סקגליאטי S־355 בסכום שעבר את ה–35 מיליון יורו.

תגיות:
רכב
/
סיאט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף