באיחור אופנתי: יגואר מסירה את העניבה ויורדת אל העם

חברת הרכבים מזמינה את הציבור להצטרף למשפחת האצולה: הקרוס־אובר הקומפקטי E־PACE הוא הרכב הצנוע ביותר שיצא משערי המותג היוקרתי

אייל לוי צילום: עדי אבישי
יגואר
יגואר | צילום: יח"צ
3
גלריה

ביגואר בונים מגדלים על ה–E–PACE. אם בשנה שעברה המותג מכר 189,100 רכבים ברחבי העולם, ב–2018 היעד הוא 288,912, דיוק של "על המכונית". צחוק–צחוק, הג'יפון הקטן, הרכב הצנוע ביותר שיגואר הוציאה מאז ומעולם, אמור להיות מנוע הצמיחה העיקרי של החברה, לפחות השנה.

הרי מי לא רוצה יגואר בחניה? יגואר בשביל רבים מאיתנו הוא כמו תואר אצולה. כמו סר או לורד. סמל סטטוס בלי להניע את הרכב אפילו. אתם יכולים להחזיק רכב כזה בחצר, בלי מנוע וגלגלים, ולהבין שעשיתם את שלכם בחיים.

ה–E–PACE הוא אומנם האח הקטן, אבל ביגואר מנסים לשכנע אותנו שאת ההשפעות שלו הוא דווקא שאב מה–

טויטה. צילום: יח"צ
טויטה. צילום: יח"צ | טויטה. צילום: יח"צ
יגואר E-PACE
יגואר E-PACE | יגואר E-PACE

יוניון מוטורס הודיעה על תחילת שיווק הדור השמיני של טויוטה קאמרי (בתמונה למטה), מהדגמים היותר פופולריים של היצרנית היפנית, בטח בארצות הברית, שם היא ממוקמת כבר שנים בראש טבלת המכירות.

תגיות:
יגואר
/
טויוטה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף