ביגואר בונים מגדלים על ה–E–PACE. אם בשנה שעברה המותג מכר 189,100 רכבים ברחבי העולם, ב–2018 היעד הוא 288,912, דיוק של "על המכונית". צחוק–צחוק, הג'יפון הקטן, הרכב הצנוע ביותר שיגואר הוציאה מאז ומעולם, אמור להיות מנוע הצמיחה העיקרי של החברה, לפחות השנה.
הרי מי לא רוצה יגואר בחניה? יגואר בשביל רבים מאיתנו הוא כמו תואר אצולה. כמו סר או לורד. סמל סטטוס בלי להניע את הרכב אפילו. אתם יכולים להחזיק רכב כזה בחצר, בלי מנוע וגלגלים, ולהבין שעשיתם את שלכם בחיים.
ה–E–PACE הוא אומנם האח הקטן, אבל ביגואר מנסים לשכנע אותנו שאת ההשפעות שלו הוא דווקא שאב מה–
יוניון מוטורס הודיעה על תחילת שיווק הדור השמיני של טויוטה קאמרי (בתמונה למטה), מהדגמים היותר פופולריים של היצרנית היפנית, בטח בארצות הברית, שם היא ממוקמת כבר שנים בראש טבלת המכירות.