קיה נירו פלאג־אין היבריד: המגמה החשמלית כבר כאן

זו ממש הנירו המוכרת, רק עם יכולות חשמליות שיכולות להרחיק אתכם מתחנות הדלק לתקופה ממש ארוכה ומי שתהיה לו עמדת טעינה קל"ב, שיחק אותה. כיף לנהוג בה, והביצועים שלה מעולים

אייל לוי צילום: עדי אבישי
קיה נירו פלאג אין היבריד
קיה נירו פלאג אין היבריד | צילום: יצרן
3
גלריה
קיה נירו פלאג אין היבריד
קיה נירו פלאג אין היבריד | צילום: יצרן
DS
DS | צילום: יח''צ

הג׳יפון הקומפקטי סיאט אטקה זכה למתיחת פנים ולרמת גימור חדשה - אקספיריאנס. אז כעת יש שלוש רמות גימור לרכב. סטייל, הבסיסית (144 אלף שקל), אקספיריאנס, המפוארת יותר (164 אלף שקל) ו־FR, שהיא הגרסה הספורטיבית (169 אלף שקל). רמת הגימור אקספיריאנס מוסיפה בין היתר חישוקי 18 אינץ׳, גג פנורמי ומסך מולטימדיה בגודל 9.2 אינץ׳. אטקה מגיע אלינו עם מנוע בנזין בנפח 1,500 סמ"ק והספק של 150 כ"ס.

על בטיחות תמיד כדאי להתעכב. חברת שייקה אביזרים, שזכתה בשנה שעברה בפרס החדשנות, פיתחה אפליקציה חינמית, “נאפס", שמנטרלת מסרונים, הודעות ומיילים במהלך נהיגה וגם מתריעה בסיום הנסיעה בפני שכחת ילדים ברכב. האפליקציה, שזמינה למשתמשי אנדרואיד ובקרוב תגיע גם למכשירי אייפון, פועלת ברגע שנכנסים לרכב ומתחברים לדיבורית. היא מונעת מהודעות לעלות על המסך ושולחת מסר שהנמען נוהג ויחזור אל השולח יותר מאוחר. בסיום הנסיעה, כשהאפליקציה תזהה ניתוק מהבלוטות׳, היא תשלח הודעה ותזכיר לא לשכוח ילדים מאחור.

תגיות:
רכב
/
קיה נירו
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף