"לא אשמע יוצא דופן אם אומר שלא אשכח את השנה הזאת: התמודדות מתמדת עם אי־ודאות והנחיות שהפכו את הפעילות שלנו חדשות לבקרים, וזה עוד רחוק מסיום. כך שגם לו הייתי רוצה לשכוח אותה, היא מזכירה לי את הנוכחות שלה מדי יום", אומר יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס. "הפתיחה אחרי הסגר הראשון הפתיעה לטובה. הלקוחות חזרו לאולמות התצוגה, התנועה וקצב המכירות היו מצוינים, והפעילות מצדנו הייתה קדחתנית. בהיבט השיווקי הפקנו לא פחות משבעה קמפיינים חדשים, חלקם עם ליאור סושרד, הפרזנטור שלנו במאזדה, וחלקם עם הליהוק החדש שלנו לב.מ.וו איילת זורר".