מודה, כשנפגשנו בסוף השבוע החורפי שפקד אותנו לא מזמן, הייתי המאושר בנהגים. לא הייתה סיבה לצאת לאיזה טיול קצר בחיק הטבע, ואפילו על ההתמתחות הקלה ב"בית הפנקייק" ויתרתי ברצון. רק אנחנו, אני והיא, ומצדי אפשר היה לטחון את הדרך גם 100 פעם, וזה לא היה מפריע.
גלגלים רזרביים
גם מרצדס מפגיזה עם שוס משלה. מרצדס E קלאס נוחתת אחרי מתיחת פנים, והיא תוצע בגרסה היברידית נטענת, E300e, שמחירה יחל ב־510 אלף שקלים. מי שעוקב אחרי האימפריה הגרמנית, שמכרה 14 מיליון רכבים, מסדרת ה־E, ב־74 שנות ייצור, בטח ישים לב לשינוי במראה ובטח באבזור הטכנולוגי. הרכב כאמור נטען, והוא משלב בין מנוע בנזין למנוע חשמלי, שהספקם המשותף הוא 320 כ"ס. ההאצה מ־0 ל־100 קמ"ש נמשכת 5.7 שניות בלבד, ועל פי היצרן הרכב מסוגל לעבור בנסיעה חשמלית עד 57 קילומטר. דרגת זיהום האוויר היא 2.
וכעת למשהו הרבה יותר נגיש. קבוצת UMI מנחיתה את שברולט טרייל בלייזר. לא להיבהל, לא מדובר בדינוזאור מפעם, אלא ב־SUV קומפקטי במידותיו (441 סנטימטר אורך, 261 סנטימטר בסיס גלגלים), שיגיע בשתי תצורות של הנעה - קדמית וכפולה. לרכב, שיימכר בארבע רמות גימור, מצורף מנוע בנזין בנפח 1,300 סמ"ק, והוא בעל אבזור בטיחותי עשיר. מחיר הטרייל בלייזר, בעל ההנעה הקדמית, 149 אלף שקלים, ואילו זה עם ההנעה הכפולה 174 אלף שקלים. במדור הבא נשמח לספר איך העולה החדש נוסע.