אופל גרנדלנד PHEV משדרת פחות תעוזה ממתחרותיה, אך רמתה גבוהה

התחושה המלטפת שהוא מעניק והמחיר האטרקטיבי הופכים אותו למצוין. הבעיה היחידה היא שאופל, כמותג, חייב לנער מעצמו את התדמית המעט מיושנת ולהבליט את הצדדים הטובים

אייל לוי צילום: עדי אבישי
אופל PHEV
אופל PHEV | צילום: רונן טופלברג
3
גלריה
אופל PHEV
אופל PHEV | צילום: באדיבות היצרן

גלגלים רזרביים

עוד חשמל סיני מגיע מהיבואנית צ'יינה מוטורס, שאחרי שנכנסה לישראל בתחום האוטובוסים והמשאיות, מגיעה גם לרכבים הפרטיים והיא תשווק כסנונית ראשונה את יוניק 5, מבית היצרנית מקסוס. מדובר ברכב חשמלי בעל שבעה מקומות, ומחירו הוא החל מ־198 אלף שקלים.

המועמד הוא באורך 482 סנטימטרים, גובהו 178 סנטימטרים ועל פי נתוני WLTP, טעינה מלאה יכולה להספיק ל־400 קילומטרים. לצדו יגיע גם רכב חשמלי מסחרי - E־DELIVER 3 שיימכר בשתי גרסאות - קצרה וארוכה ומחירו יחל ב־169 אלף שקלים.

לא יודע אם זה מסמל משהו לגבי העתיד, אבל שוק הרכב ידע חודש ינואר מעודד, אפילו ביחס לינואר של 2020, שהיה עדיין נטול קורונה. רוב היצרניות חוו עליות במכירות לעומת החודש המקביל אשתקד. במקומות הראשונים אפשר למצוא את החשודות המיידיות (לפי הסדר): יונדאי, טויוטה וקיה, אבל למקום הרביעי השתחלה מאזדה, שלפחות מול ינואר הקודם חוותה זינוק של כמעט 55% במכירות. אגב, יונדאי, הראשונה, שברה את השיא ששייך לה במסירת רכבים חדשים לחודש אחד - 7,354.

MG
MG | צילום: רונן טופלברג
תגיות:
רכב
/
אופל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף