הכתבה נכתבה בשיתוף עושים עליך גוגל ניהול מוניטין מקצועי באינטרנט

מה ההבדל בין קורס חשבי שכר לבין קורס חשבי שכר בכירים?
בשני הקורסים נלמדים הנושאים של דיני מיסים ודיני עבודה, הסטודנטים לומדים לקראת מבחן עיוני לרבות מבחן מעשי שנערך מטעם לשכת רואי החשבון ומזכה בתעודה של חשב שכר בכיר, המבחן הנוסף הוא מטעם משרד העבודה והוא מזכה בתעודה של חשב שכר.

מכאן כי קורס חשבי שכר זהה במתכונת הלימודית אל קורס חשבי שכר בכירים וההסמכה אותה מקבלים היא מגורמים שונים, לשכת רואי החשבון ומשרד העבודה.

מה תפקידו של חשב שכר?
תפקידו המרכזי של חשב שכר בכיר הוא הכנת תלושי השכר של העובדים בארגון, דיווח על העברות שבוצעו למוסדות ולרשויות. כמו כן, חלק נוסף אותו ממלא במסגרת תפקידו חשב שכר הוא בתחום קופות הגמל של העובדים, ביטוחי מנהלים ובדיקה כי אכן כל ההפרשות לזכויות סוציאליות מפרשות בהתאם לתקנות.

האם אפשר לגשת לבחינה גם ללא מעבר קורס?
חשוב לזכור, בכדי לגשת לבחינה נדרשת נוכחות חובה של 85% מהקורס וזאת במטרה להירשם לבחינה.

מדוע אחוז העוברים של הבחינה הוא הגבוה ביותר דווקא במכללה למיסים ולחשבונאות?
אחת הסיבות המרכזיות שבגללה המכללה למיסים ולחשבונאות היא בעלת אחוזי הצלחה מעל הממוצע הארצי היא הלימודים הפרונטליים. 

לאחרונה אנו עדים יותר ויותר לקורסים דיגיטליים שמועברים בזום או אפילו צפייה בהקלטות במחשב, הלימודים שנערכים פרונטלית בכיתה הוכיחו את עצמם כאפקטיביים הרבה יותר. הסחות הדעת הרבות העומדות בפני הסטודנט במחשב הן רבות ולא ניתן לשלוט בהן בצורה מלאה. לעומת זאת, בכיתה התלמידים מגלים עניין רב יותר והדינמיקה של למידה יוצרת את ההצלחה. 

כמה זמן נמשך קורס חשבי שכר בכירים?
קורס חשבי שכר בכירים מועבר בשני מסלולים, מסלול בוקר וערב ולכל אחד מהם משך זמן שונה. לכל היותר משך הקורס הוא חמישה חודשים ואתם עם מקצוע מבוקש ביד.

כמה עולה קורס חשבי שכר?
ישנם קורסים זולים דיגיטליים זולים מאוד, המחיר שלהם הוא זול מכיוון ולא מקבלים שום ליווי או הסבר מעמיק כאשר לא מבינים נושא מסוים. מכאן כי העלות של קורס פרונטלי אמנם מעט גובה יותר אך היתרונות הם ברורים. העלות היא החל מ 4900 ₪ ועד 6900 ₪ וזאת בהתאם למסלול הלימוד הנבחר.

מהו הניסיון הנדרש בכדי להצליח במהלך קורס חשבי שכר?
במכללה למיסים ולחשבונאות החומר מועבר בצורה ברורה ומקצועית ולכן כל אחד יכול ללמוד ולהצליח בלימודים גם ללא ניסיון כלל. אם עד היום היה נהוג לחשוב כי הקורס מיועד בעיקר למנהלי חשבונות או רואי חשבון היום כל אחד יכול להצליח גם ללא ניסיון קודם וזאת כי המכללה למיסים ולחשבונאות מביאה את כל המידע בשילוב פרקטיקה מעשית כבר במהלך הקורס. כל תלמיד יוצא מוכן לשוק העבודה בתוך חודשים ספורים בלבד.

מהם תנאי הקבלה לקורס חשבי שכר של המכללה למיסים ולחשבונאות?
תנאי הקבלה הם 12 שנות לימוד לרבות ידיעת השפה העברית. (מכיוון והקורס ויחד איתו גם חומרי הלימוד הם בעברית). בנוסף, מתקיים ראיון אישי בסיסי עם כל תלמיד שגם אותו יש לעבור ולהתאים את מסלול הלימוד באופן אישי. בין אם מדובר על מסלול לימודי בוקר או ערב.

מהם הנושאים הנלמדים בקורס חשבי שכר?
בין הנושאים הנלמדים בקורס חשבי שכר : הכנסות פטורות, הוצאות מוכרות ועודפות, מיסוי בינלאומי, מס שכר ומעסיק, מיסוי קופות גמל, הליכי שומה וגביה ועוד.

לסיכום 
קורס חשבי שכר בכירים הפך להיות אחד הקורסים המבוקשים ביותר בזכות כל היתרונות של קורס מהיר עם תנאי קבלה נוחים והוא מעניק לכל אחד את ההזדמנות לפתח קריירה מעשית בתחום חשבונאי ומכובד. אתם מוזנים עוד היום לבקר באתר המכללה ולראות את הביקורות של הבוגרים של המכללה למיסים ולחשבונאות שהצליחו למצוא עבודה במהירות עם שכר ממוצע מעל 9000 ₪ בחודש. למעבר לאתר המכללה >> https://taxcollege.co.il/ .

הכתבה נכתבה בשיתוף עושים עליך גוגל ניהול מוניטין מקצועי באינטרנט