"אחת החוויות הכי משמעותיות במהלך הלימודים הייתה לי כשחקרתי את התופעה שנקראת 'חשיבת יחד' ודרכה למדתי לעומק על סיטואציות רבות שנפלו בהן בכך. זה השפיע עליי בצורה משמעותית. כך למדתי כמה קריטי לשמוע דעות מגוונות לפני קבלת החלטות ולהקפיד שכל הפרספקטיבות והזוויות יהיו ויישמעו בחדר".
"הלימודים נתנו לי כלים מאוד משמעותיים להתמודדות עם סוגיות שבאות לידי ביטוי בעולם העסקים. תואר במשפטים, לא משנה לאיזה תחום מקצועי תלך בסופו של דבר, נותן ערך משמעותי. תואר במנהל עסקים נותן כלים, לפחות התחלתיים, וגם הבנת עולם המושגים של העולם העסקי והמסחרי. ואילו כשמדובר על ניהול, אין ספק שהאוניברסיטה הטובה ביותר זה הניסיון".
"מאוד נהניתי מהלימודים. התארים שעשיתי הקנו לי את הבסיס שעליו התפתחתי למה שאני היום. בדיעבד, הייתי משלבת בלימודיי קורס או שניים בתחומים של מדעי הרוח, כמו היסטוריה או פסיכולוגיה. בסוף החיים לא רק אנליטיים ואין נוסחה אחת ברורה. במהלך הקריירה אתה נפגש בצורך לדברים היותר רכים וחשובים לא פחות".
"זכורים לי לימודים מתישים, ארוכים. שינון אינסופי של תכנים מדעיים לעומת מיעוט בדיונים על משמעות תהליכי החשיבה, חוויית המטופל, ערך החיים מול איכות החיים ועוד דברים שהייתי מדגישה ושלאט תופסים יותר מקום בתוכנית הלימודים. נהניתי ללמוד שיטות חשיבה וניתוח, תהליכי בירור רפואי, דיונים באבחנה מבדלת והבנה של תהליכי מחלה וריפוי.
"במיוחד נהניתי משיטת לימוד חווייתית לצד מיטת המטופל, כשוליה לצד רופאים מצוינים שנהגו בעדינות והבנה (אותם ניתן היה לחקות), ורופאים מעולים אחרים שלא ידעו להיות רכים כשצריך, או לא ידעו לקבל החלטות בחוסר ודאות (ומהם למדתי מה לא לעשות)".
"זכור לי שהלימודים היו די אינטנסיביים, אבל מעניינים ומאתגרים. התואר השני היה כבר בשלב יותר מאוחר, והיווה סוג של שבירת שגרה ורענון מהעבודה היומיומית. היום, כמנכ"ל קבוצת חברות עם יותר מ־1,200 עובדים ופעילות בארץ ובעולם, היישום של מה שלמדתי בתארים הוא בעיקר של תפיסת עולם שמושתתת על השילוב בין כלים של הנדסה וטכנולוגיה שבאים מהצד של התואר ההנדסי, וגישות של ניהול, מנהיגות, שיווק וכספים שבאים מה־MBA. שני התארים אפשרו לי לפתח שרירים שונים ונתנו לי כלים משמעותיים להתפתחות אישית ומקצועית".