בשנים האחרונות ובתקופה זו, בפרט, העולם הדיגיטלי נסק ותפס מקום של כבוד בחזית העסקית, מי שלא היה ערוך לשווק או למכור בדיגיטל - לא יכול להתקיים כלל והרבה מאד עסקים נאלצו לסגור.
כיום, עסקים קטנים חייבים פלטפורמה דיגיטלית על מנת להגיע לקהלים מרובים. עסק קטן, גם אם הוא מעסיק עד 5 אנשים, הוא עדיין עסק, וכדי להתקיים הוא צריך פלטפורמה דיגיטלית, אתר עם אפשרויות יצירת קשר ומידע על העסק.
כיום עדה עוסקת, ביחד עם בנה גיא – מנהל המותג, בפיתוח ליין איפור וטיפוח מקצועי המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ונועד למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי.
עדה מעבירה כיתות אמן מספר פעמים בשנה לפי הטרנדים העכשוויים העולמיים. עדה היא הראשונה שהבינה שבוגרות כיתות האומן זקוקים מעבר ללימודים כלים דיגיטליים להמשך הדרך.
גטסמייל מקימה לרופאי השיניים והאסתטיקה, במה – אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות כחלק ממערך השיווק של המרפאה.
היתרון הגדול הטמון בגטסמייל הוא הנגשת טיפולים דנטליים ואסתטיים מתקדמים לרופאים ולמטופלים, באמצעות מערך שיווק, שירות ובקרה היקפי מתקדם. בחברת גטסמייל נותנים מעטפת רחבה ומקצועית של רופאים מובילים, פיתוחים טכנולוגיים חדשניים ושירות פרמיום, הפרוש במרפאות ברחבי הארץ . גטסמייל מפעילה גם דירוג ובקרה על הרופאים והמרפאות כדי לוודא שהלקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר ואת הרמה הטיפולית והרפואית הגבוהה ביותר.