סוף להתעסקויות - הכובע המעוצב שיחליף את המטפחת והפאה
המותג כתנות אור הוקם לפני כשבע עשרה שנים והתחיל מכיפות ובגדים לגברים. השנה המותג חוגג 3 שנים לכובעי-הקונטור היפיפיים והנוחים. נאוי מספרת, שהרעיון נולד מתוך רצון לפתור לעצמה את קונפליקט כיסוי הראש בנוחות. כובע מעוצב שיחליף את המטפחת והפאה שגרמו לכאבי ראש והתעסקות אינסופית.

ככה נולד כובע הקונטור הראשון ומתוך הבנה ותחושה חזקה שהפתרון לכיסוי הראש עוצמתי, נשי ורחב יותר, התחילה היצירה- והפיתוח נמשך תשעה חודשים, הריון של ממש. כיום הכובע נוח וקל, עונה על נוחות לא מתפשרת, עם גזרה מחמיאה במגוון צבעים ובדים ולמגוון נשים.

נוחות מקסימלית לאורך כל היום, בטווח מידות והיקפים לנשים שונות, כשהדובדבן שבקצפת- כמובן, איכות חסרת פשרות!

אני אישית בשבתות כשאני בבית,  אני אוהבת יותר לשים כובעים, חייבת להודות שהכובע אכן קל, יושב יפה, יש נפח (מה שאני ממש אוהבת) וממש נוח ללבישה. אהבתי מאוד.

כיף שיש היצע של כיסוי ראש בכל מיני סוגים וגוונים עבורנו הנשים. תודה נאוי.

סוף להתעסקויות - הכובע המעוצב שיחליף את המטפחת והפאה (צילום: שילת מזרחי )
סוף להתעסקויות - הכובע המעוצב שיחליף את המטפחת והפאה (צילום: שילת מזרחי )

רשת אימפרס במבצע קיצי במיוחד!
במיוחד לעונה החמה, אין יותר סטייל מתכשיט צבעוני שמשדרג לך כל לוק שתבחרי. 25% הנחה על מגוון תכשיטי זהב משובצים יהלומים ואבני חן

המבצע בתוקף בחודש אוגוסט 23 בלבד בכל סניפי אימפרס או באתר

לינק לתכשיטים שבמבצע

רשת אימפרס במבצע קיצי במיוחד! (צילום: באדיבות אימפרס)
רשת אימפרס במבצע קיצי במיוחד! (צילום: באדיבות אימפרס)

חבקין צמחי מרפא-  חברה משפחתית מהגליל שמביאה את אוצרות הטבע לכל בית
חבקין צמחי מרפא היא חברה ביתית ומשפחתית בגליל המשמרת את מורשתה של דרורה חבקין, מראש פינה.

דרורה הייתה ידועה בשנות השבעים כזמרת שירי הרחוב ומלחינה כמו כן כתבה את ספרה רב המכר:

"על תבלינים וצמחי מרפא"

להלן אתר המרכז את עבודתה המוסיקלית. בנה ואחיה של שירי, אריאל נשרי הקים את האתר לשימור זיכרה ועבודתה רבת השנים.

דרורה התקרבה לטבע ולעולם הצמחים לאחר שהחלימה מסרטן ולאחר מותה הלא צפוי מדום לב, בגיל 61, גיל צעיר יחסית המשיכה שירי את דרכה פתחה את מגוון המוצרים מתוך הספר ובאמצעות הצמחים מגינת התבלינים הנפלאה שהייתה לה בראש פינה, כיום העסק פורח ומגיע לכל בית בארץ ואפילו לחו"ל.

בחנות הקטנה שנמצאת בקניון סנטר הגליל הוותיק בראש פינה ניתן למצוא מגוון מוצרי טבע. יופי ובריאות על טהרת צמחי הגליל ולא רק. כמו כן ניתן להתבשם בבשמים החדשים והנפלאים מתוך סדרת הבישום החדשה המבוססת על שמנים אתרים של גרניום, וניל, ורדים, יסמין ועוד.

כל חמשת הבשמים הינם טבעיים ובניחוחות עמידים ומאוד מרשימים שגורפים מחמאות רבות. לאחרונה חזר למלאי הכוכב של הבשמים של שירי והוא ה"נאג-צ'מפה" בושם שמזכיר קטורות ובשמים הודים. איכותי ונדיר.

באתר ניתן לרכוש את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית והקוסמטיקה הטיפולית, סבונים, שמנים, קטורות ואפילו קריסטלים לנשמה. מוצר הדגל של חבקין הוא הסמבורינגה. במיצוי או בכמוסות מחוזקות.

הסמבורינגה הוא מוצר חובה בכל בית ובו שילוב מדויק ומנצח של צמחי מרפא, סופר-פודס מזונות על, ויטמינים, אבץ ולבונה. הסמבורינגה הוא מוצר לחיזוק מערכת החיסון טיפול ומניעה בכל שפעת, דלקת וגם באלרגיות ועייפות.

הסמבורינגה כשר בהשגחת הבד"ץ

את כל המוצרים של חבקין ניתן להשיג באתר במחירים עממיים ומתאימים לכל כיס

באינסטגרם ובפייסבוק.

החברה המשפחתית מהגליל שעושה צמחי מרפא מופלאים (צילום: הצלמת סופי)
החברה המשפחתית מהגליל שעושה צמחי מרפא מופלאים (צילום: הצלמת סופי)

לניקוי עמוק של העור – סדרת הקלינסרים של לירק פריז
מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק סדרת קלינסרים חדשה, המיועדת לניקוי עמוק של העור תוך שמירה ואיזון המערכת המיקרוביוטית עם פורמולות חדשות המעניקות לעור את כל האמצעים להגן על עצמו ולשמר את חוזקותיו הטבעיות .

מוצרי הסדרה טבעיים וטבעונים ( ללא מרכיבים ממקור חי), נבדקו דרמטולוגית ושומרים על איזון חיידקים להגנת העור ותומכים במנגנונים הטבעיים, כמפתח לתוצאות מוכחות קלינית, נראות לעין לאורך זמן ולטווח ארוך. מוצרי הסדרה מורכבים מחומרים פעילים המנקים בעדינות את העור ובד בבד שומרים על שלמות שטח הפנים שלו, מספקים מנה נדיבה ומגוונת של ויטמינים ורכיבי תזונה חיוניים בכל ניקוי, מדי יום ביומו, ותנאים אופטימליים להתפתחות תקינה של קהילת המיקרו-אורגניזמים החיוניים לבריאותו. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש. 

הסדרה כוללת: 

  • קצף ניקוי חדשני מועשר לטיהור העור -   99% רכיבים טבעיים, מטהר ומרגיע את העור, אוורירי ונדיב בבועות, מותיר את העור נעים נקי ורגוע לאחר שטיפה. לא מייבש את העור, מעניק לחות ומועשר בקומפלקס פרהביוטי השומר על העור. נבדק דרמטולוגית.  
    150 מ"ל, מחיר- 129 ש"ח
  • מים מיסלריים בפיתוח מדעי - 96% מרכיבים טבעיים, מים מיסלריים המנקים בעדינות ומסירים איפור מהפנים והעיניים. מרקם רענן וניחוח עדין , מותיר את העור נקי לחלוטין, רך וזוהר.
    200 מ"ל, מחיר- 129 ש"ח
  • חלב פנים להזנת העור, ניקוי והסרת איפור-  להסרה מלאה של איפור ולכלוך מעור הפנים והצוואר ולהזנה בלחות וניקיון.  97% חומרים טבעיים, מצוין לכל סוגי העור ומזין במיוחד עור יבש .מרקם מלטף ללא תחושה שומנית.
    200 מ"ל , מחיר- 129 ש"ח
  • קרם מטפח ומחטא לניקיון מושלם - להשלמת ניקוי הפנים, לתוספת לחות ולהחלקת העור. בלב הנוסחה שלו, הקומפלקס הפרהביוטי,  השומר ומחזק את המאזן חיידקי העור. מועשר בחומצה היאלורונית, הפועלת לטשטוש כתמים ואפקט מילוי בעור. מרקם הג'ל רענן וקל  הנמס על העור ועוטף אותו בלחות. העור נקי, מטופח ומוכן להמשך שגרת הטיפוח.    
    200 מל מחיר- 129 ש"ח 
  • מסכת ניקוי טבעונית מהפכנית עם אצות - מחדשת, מחליקה את העור ומטהרת,  משפרת מראה נקבוביות, מחייה את זוהר העור ומנקה ביסודיות. 98% רכיבים ממקור טבעי, עם אצות ים. מועשרת בקומפלקס השומר ומחזק את העור, בקאולין - רכיב טבעי סופח זיהומים ושמנוניות, פותח את הנקבוביות, מרגיע גירויים  ומעניק מרקם קרמי נעים לתחושה נהדרת לאחר השימוש.  
    75 מ"ל , מחיר: 169 ש"ח

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

לניקוי עמוק של העור – סדרת הקלינסרים של לירק פריז (צילום: יח''צ)
לניקוי עמוק של העור – סדרת הקלינסרים של לירק פריז (צילום: יח''צ)

Calm it – תוסף התזונה החדשני שיקל עליכם
סטרס, עצבנות, לחץ וחוסר שקט הם שילוב נפוץ שחשים ישראלים רבים לנוכח נסיבות החיים ביום יום: מצב ביטחוני, יוקר מחייה, מצב כלכלי, רפואי ועוד, המהווים תחושות מורכבות המשפיעות על מצב הרוח.

חברת דה איי ברנד, משיקה בימים אלה תוסף תזונה חדשני:  Calm it  (קאלם איט), מוצר מהפכני 100% טבעי, המטפל בלחץ, סטרס, עצבנות וחוסר שקט באופן טבעי. הפורמולה העצמתית של קאלם מורכבת מרכיבי פרימיום שבראשם רכיב הפנטני הראשון מסוגו של מיצוי זעפרן, נוגד הדיכאון העוצמתי ביותר בטבע- במינונים שאין בשום מוצר אחר בעולם! 

השימוש בקאלם מעלה את רמות הסרטונין והדופמין (הורמוני שמחה) בגוף אשר גורמים לשיפור במצב הרוח ולתחושת רוגע כללית. את ההשפעה של קאלם איט, אפשר להרגיש תוך חודש של שימוש במוצר, בממוצע.

מחירים לצרכן

  • מארז לחודש - 189 ש"ח 
  • מארז לחודשיים - 349 ש"ח 
  • מארז שלושה חודשים - 499 ש"ח 

אריזות תוספי התזונה של דה איי ברנד נארזות על ידי כפר עידוד – בית לאנשים מיוחדים, כך שבכל רכישה את בעצם תורמת לקהילה מדהימה.

ניתן להשיג באתר המכר של החברה 

Calm it – תוסף התזונה החדשני שיקל עליכם (צילום: יח''צ)
Calm it – תוסף התזונה החדשני שיקל עליכם (צילום: יח''צ)

בגד הים המושלם לילדים שלכם!
בגד ים שני חלקים לבנים של PILPEL KIDS.

טווח מידות: 1y-7y

מחיר לאחר הנחה נוכחית - 79 ₪

ניתן להשיג באתר 

ובחנויות המפעל:

  • תל אביב: אנילביץ' 62, יד אליהו
  • אור יהודה: יהדות קנדה 12
  • אילת: טיילת הרודס

בגד הים המושלם לילדים שלכם! (צילום: אמיר יהל)
בגד הים המושלם לילדים שלכם! (צילום: אמיר יהל)

מוצרים מהממים וממש זולים שמצאתי בגולף אנד קו:
סט מלח ופלפל מעץ 34.90 ₪ 

סט מלח ופלפל מעץ (צילום: עמית שמש גאק)
סט מלח ופלפל מעץ (צילום: עמית שמש גאק)

קערת נוי עשויה זכוכית על מעמד מתכת במראה ייחודי  68.7 ₪  

קערת נוי עשויה זכוכית על מעמד מתכת במראה ייחודי (צילום: עמית שמש גאק)
קערת נוי עשויה זכוכית על מעמד מתכת במראה ייחודי (צילום: עמית שמש גאק)

להשיג ברשת חנויות גולף & קו ובאתר 

מסקרה היסטרית מבית FLORMAR
מסקרה חדשה והיסטרית open up, מגיעה ב 2 ורסיות אחת waterproof והשני HD. בעלת מברשת סיליקונית שמפרידה את הריסים, מעניקה נפח ואורך מרשים ועמידה עד 24 שעות.

המסקרות  מכילות  למעלה מ 80% חומרים טבעיים וויטמינים ומגיעה עם מברשת סיליקון חדשנית. ויטמין E - ויטמין הידוע כבעל יכולת להגן מפני נזקי החמצון, מסייע בחיזוק הריסים, שמירה על לחות ומניעת שבירת השערה.

שמן קיקיון - או בשמו המוכר יותר, שמן קיק - השמן שהכי מזוהה עם ריסים ארוכים, צפופים וחזקים ובעל יכולת לתיקון ריסים פגומים. פנתנול, שומר על לחות מזין את הריסים ושומר עליהם רכים ובלתי שבירים.

מחיר 59.9 ₪  

קישור באתר >>

מסקרה היסטרית מבית FLORMAR (צילום: באדיבות FLORMAR)
מסקרה היסטרית מבית FLORMAR (צילום: באדיבות FLORMAR)

הבשורה החדשה שמגיעה אלינו מהטבע הישר אל מדפי הממתקים 
חברת הדקלאים, קואופרטיב מגדלי התמרים הגדול בישראל, משיקה את MyJool - מותג תמרים חדש, צעיר ואופנתי  -תמר מג'הול 100% טבעי ועסיסי, שגדל בתנאי אקלים אידיאליים, מספק אנרגיה 100% טבעית וניתן לצריכה כשחשים עייפות במהלך היום, לפני פעילות ספורטיבית, או סתם כשמתחשק משהו מתוק ללא רגשות אשם. 

בשלב הראשון יושקו אריזות אישיות on-the-go במשקל של 50 גרם ואריזות 600 גרם  ו- 400 גרם ובהמשך יושקו מוצרים נוספים בסדרה.

אריזות MYJOOL נארזות ללא מגע יד אדם והן 100% ניתנות למחזור. את מוצרי המותג החדש MYJOOL ניתן לרכוש בקבוצת דור אלון: ברשת אלונית מיני סופר וב- AMPM.

הבשורה החדשה שמגיעה אלינו מהטבע הישר אל מדפי הממתקים  (צילום: אנטולי מיכאלו)
הבשורה החדשה שמגיעה אלינו מהטבע הישר אל מדפי הממתקים  (צילום: אנטולי מיכאלו)

ניקול ו-YOLO במוצרי חזרה לבית הספר
ניקול מותג עזרי המזון והניקיון המוביל ממשיך להציג חדשנות מוצרית ומשיק שת"פ ייחודי עם YOLO המותג המעוצב והאהוב לציוד חזרה לבית הספר. 

לקראת החזרה לבית הספר משיק ניקול שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורי משחקים כגון סודוקו, איקס עיגול ועוד ונייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש, שני המוצרים עוצבו ע"י המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!", במהדורה מיוחדת לקראת החזרה לבית הספר. 

המוצרים החדשים משלימים את חוויות הפסקת האוכל בבית הספר עם קופסאות ותיקי האוכל הצבעוניים של המותג YOLO ויחד מעניקים לילדים חוויה כוללת צבעונית ושמחה. 

שקיות סנדביץ' מנייר:

השקיות של ניקול בעיצוב YOLO איכותיות ועמידות בפני שומנים ולחות, ארוכות במיוחד בגודלXL  בהתאמה גם לכריכים גדולים, מעוטרות בציורי סודוקו, איקס עיגול ומשחקים נוספים. 

השקיות מגיעות עם 50 מדבקות מעוצבות במתנה לסגירה נוחה.

כמות: 50 יח' באריזה

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים*

נייר עטיפה לסנדביץ'

נייר העטיפה לסנדביץ' של ניקול בעיצוב YOLO  מגיע עם סכין לחיתוך באורך לפי הצורך, איכותי ועמיד בפני שומנים ולחות ואינו נדבק למזון. בנוסף, הנייר מגיע עם סימני קיפול המאפשרים להפוך אותו למטוס נייר בתום השימוש

כמות: 25 מ' אורך, 28 ס"מ רוחב- מתאים לכ-70 כריכים

מחיר מומלץ לצרכן: 14.90 שקלים*

את המוצרים החדשים לקראת החזרה לבית הספר ניתן יהיה להשיג ברשתות הפארם והמזון ובחנויות YOLO בחודשים יולי-ספטמבר או עד גמר המלאי 

* המחיר לצרכן נקבע על יד הקמעונאי בלבד, לשיקול דעתו המלא 

ניקול ו-YOLO במוצרי חזרה לבית הספר (צילום: באדיבות ניקול)
ניקול ו-YOLO במוצרי חזרה לבית הספר (צילום: באדיבות ניקול)

פורמולות מתקדמות ושמירה על איכות הסביבה- המוצרים המתקדמים של פרסיל
פרסיל, מותג הכביסה הבינלאומי מהמובילים בעולם, ממשיך להציע חדשנות בעולם הכביסה באמצעות פורמולות מתקדמות, ושמירה על איכות הסביבה. 

בישראל, המותג פרסיל מוביל במקום הראשון במשך שנים רבות את קטגוריית ג'ל הכביסה ובמגמת צמיחה מתמדת בקטגוריית הקפסולות, עם קפסולות בעלות 3 תאים power caps וקפסולות  4 תאים Persil discs.

פרסיל דיסק 4 תאים, בפורמולה החדשה המעניקה גם ניקיון למכונת הכביסה:

קפסולה בעלת 4 תאים עוצמתיים המעניקים 4 פעולות ניקיון: 

  • הסרת כתמים עוצמתית.
  • ניקיון בוהק ורעננות לאורך זמן.
  • נטרול ריחות לא נעימים (טיגון, עישון, בגדי ספורט).
  • ניקיון למכונת הכביסה.

מחיר מומלץ לצרכן: 59.90 ₪, לתכולת:  38 יח'.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

פורמולות מתקדמות ושמירה על איכות הסביבה- המוצרים המתקדמים של פרסיל (צילום: יח''צ חו''ל)
פורמולות מתקדמות ושמירה על איכות הסביבה- המוצרים המתקדמים של פרסיל (צילום: יח''צ חו''ל)

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" פותחת בכל הסניפים מתחמים למוצרים לחזרה לביה"ס
מתחמי החזרה לביה"ס ברשת "רמי לוי" יכללו מגוון של למעלה מ-200 מוצרים: תיקים לביה"ס, תיקים לגן, מחברות וכלי כתיבה, בקבוקי שתייה, מוצרי דיסני ועוד.

לדוגמא מחירי : 

  • תיקי גן המחיר החל מ-20.90 ₪  .
  • תיקי ביה"ס המחיר החל מ- 59.90 ₪ .
  • חבילת עטים (8 עטים) המחיר החל מ- 6.90 ₪ .
  • מארז מחברות (8 מחברות) החל מ- 9.90 ₪ .
  • בקבוק שתייה המחיר החל מ-19.90 ₪ .
  • סט עפרונות מחודדים + מחק (12 עפרונות) המחיר החל מ-2.90 ₪ .
  • סט ענק של 24 טושים המחיר החל מ- 9.90 ₪ .

מוצרי חזרה לביה"ס ברשת היו זולים בכ-20% עד 25% לעומת רשתות אחרות. רוב המוצרים לחזרה לביה"ס הינם במבצע מיוחד 1+2 .

רשת ''רמי לוי שיווק השקמה'' פותחת בכל הסניפים מתחמים למוצרים לחזרה לביה''ס (צילום: יח''צ רמי לוי שיווק השקמה)
רשת ''רמי לוי שיווק השקמה'' פותחת בכל הסניפים מתחמים למוצרים לחזרה לביה''ס (צילום: יח''צ רמי לוי שיווק השקמה)

*התוכן בערוץ זה אינו מהווה חוות דעת מקצועית, המלצה, תחליף להתייעצות עם מומחה או קבלת ייעוץ רפואי.