הכירו את שאבעס מייקאפ
מותג איפור מינרלי מושלם ויוקרתי שמביא איתו בשורה לכל חובבות הביוטי שמעוניינות באיפור בריא ללא כימיקלים וגם לאלו ששומרות שבת ומחפשות פתרון להתאפר כהלכה. 

אם עד עכשיו איפור מינרלי, היה בשבילנו מטרד בגלל האבקות המתפזרות לכל עבר, או משום שהיינו צריכות להתפשר על גוונים ממוצעים, בשאבעס מיקאפ הביאו כאן מותג חדש, מרענן ויחודי שגורם לכל אחת להתאהב באיפור מן הטבע. 

הליין מוגש בסטייל יוקרתי. לכל מוצר מצורפת מברשת או גלגלת אינטגרלית שפותחה לעבודה עם אבקות- כך האיפור מונח בסטריליות ונוחות. בחברה השקיעו מאד בפיגמנטים, במיכלים ובחווית הלקוח וזה מורגש גם בפרטים הקטנים.  כמו כן, ההיצע שיש מרהיב. 

יש מגוון ענק של מיקאפים, צלליות, אודמים , איילנרים ואפילו אבן מינרלית מדרום קוריאה שסופחת שומנים ומסייעת בטיפול בבעיות עור. המארז עצמו מגיע מושלם! רק הריח שיוצא מהחבילה והמוצרים הוא מדהים! 

והמוצרים עצמם - חלום! לאודם האבקתי יש נוכחות ! שמחתי לראות שיש פתרון גם לצללית גבות. רואים שהושקעה מחשבה רצינית עבור הלקוחה . מושלם ומומלץ בטירוף. 

להשיג באתר וברשת חנויות סטייליש 

הכירו את שאבעס מייקאפ (צילום: באדיבות שאבעס מייקאפ)
הכירו את שאבעס מייקאפ (צילום: באדיבות שאבעס מייקאפ)

קולקציית אקטיב של רשת נעלי גלי
אנו עדים להשפעה של עולם האופנה על עולם הספורט. הביקוש לנעלי ספורט בעיצובים חדשניים וגוונים ייחודיים עם דגש על נראות טרנדית לצד נוחות הולך ועולה גם בקרב גברים. 

רשת גלי משיקה קולקציית אקטיב נוחה ואופנתית לגברים הכוללת מגוון רחב של נעלי סניקרס ונעלי ספורט של המותגים המובילים : XTI, קאטרפילר, האש פאפיס ועוד.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "קולקציית נעלי הספורט והסניקרס ברשת בגלי גדלה כל שנה הן מבחינת המגוון, המותגים, השימוש בחומרים, הצבעוניות  והטכנולוגיות. אנו רואים את הגידול במכירות הסניקרס של כלל המותגים ברשת עם דגש על הסינקרס של מותג הנוחות האהוב, האש פאפיס, מותג הגברים המחוספס והאיכותי קאטרפילר והעונה גם מותג חדש שנכנס לרשת -XTI  . "

בין פרטי הקולקציה לגברים ניתן למצוא בין היתר: נעלי ספורט של מותג ההנעלה האורבני הספרדי XTI בצבעוניות טרנדית המשלבת גוונים כחולים, אפורים וגווני אדמה, חרדל ועוד. שילוב של טכנולוגיה חכמה לנוחות מקסימלית עם אופנת סטריט עכשווית במחירים נגישים המאפשרת להנות מכל העולמות.

בנוסף, נעלי ספורט וסניקרס אופנתיות וקלאסיות של המותג האש פאפיס בטכנולוגיה חדשנית  המוטמעת בסוליית הנעל ועושה שימוש באנרגיה חוזרת. הטכנולוגיה מדמה את מבנה כף הרגל בדיוק מרבי  ובכל מקום בכף הרגל שבו אנו מפעילים לחץ עם משקל הגוף בזמן הליכה, ממוקם בולם זעזועים שמעניק אנרגיה בחזרה ומונע מהגב והברכיים לספוג את הזעזוע. 

כמו כן, נעלי ספורט של המותג קאטרפילר במראה האופייני למותג בדגמים גבוהים או חצאים בצבעים מגוונים של לבן קלאסי, כחול, שחור ושילובי כחול, תכלת וכתום ועוד.  

 קולקציית האקטיב נוחה, אופנתית ועדכנית ושומרת על תנועת הרגל הטבעית, הודות לצורת הנעל ולגמישותה ומייצרת תחושה של הליכה כמעט ללא נעליים בכלל.

מחיר:

259.90 שח- 439.90 שח 

להשיג ברשת נעלי גלי ובאתר 

קולקציית אקטיב של רשת נעלי גלי (צילום: יח''צ גלי)
קולקציית אקטיב של רשת נעלי גלי (צילום: יח''צ גלי)

הפינצטות המדויקות בעולם הקוסמטיקה והביוטי
רוביס שוויץ הוא היצרן המוביל בעולם של פינצטות מדויקות בתחום הקוסמטיקה ועולם הביוטי ,הרפואי, ליישומי מעבדה באלקטרוניקה ותעשיית השעונים והיא מייצרת פינצטות מדויקות ואיכותיות מזה יותר מ-70 שנה. בתחילת הדרך הפינצטות שימשו אך ורק בתעשיית השעונים השוויצרית. 

רק פינצטות עם רמת הדיוק והאיכות הגבוהה ביותר התאימו לפעולות המכניות העדינות הנדרשות בהרכבת המוצרים של יצרנים יידועי שם כמו Patek Philippe, קרטייה או רולקס. 

כך נוצרה עם השנים מסורת האומנות של רוביס שוויץ המתאפיינת בתחושה ברורה של דיוק ויופי בעיצוב אשר אפיינו תמיד את יצרני השעונים השוויצרים.

רוביס הפכה במהירות למובילה בשוק. הפינצטות שלה לא מיועדות רק לתעשיית השעונים, אלא גם ליישומים תובעניים אחרים בתחום האלקטרוניקה והמיקרואלקטרוניקה, רובוטיקה, טלקומוניקציה, תיירות חלל, מחקר, ביוגנטיקה, פרמצבטיקה, מעבדות, ניתוחים, מיקרוסקופיה, כימיה, רפואה, ביולוגיה ומיקרוביולוגיה. חברות עולמיות כמו מוטורולה, ג’נרל אלקטריק, סימנס, טושיבה, היולט פקרד ומוסדות מחקר מוכרים כמו מכון Fraunhofer ואוניברסיטת ציריך עובדים עם פינצטות רוביס מזה שנים רבות.

הניסיון והדיוק השוויצרים המוכחים הם הבסיס לאיכות הייחודית של מוצרינו. אנחנו משקיעים רבות במחקר ופיתוח של חומרים חדשים, שימוש בטכנולוגיות חדשניות ועיצוב פונקציונלי. בחברת רוביס שוויץ רואים חשיבות עליונה בקשר האישי עם הלקוחות ועבודת צוות הייתה ועודנה אחד מעקרונות הבסיס החשובות בפילוסופית החברה .

כדי לבדוק אם כל הסיפור אכן אמיתי החלטתי להזמין  מרוביס פינצטה אחת מקצועית כדי לבדוק אם אכן הפינצטה באיכות גבוהה ואכן מצאתי הבדלים גדולים ביותר בין רוביס לפינצטות הפשוטות,  הזולות והלא איכותיות הקיימות בשוק.

בנוסף אציין שהפינצטות שבהן השתמשתי במשך שנים עד היום לא עשו את עבודתם נאמנה. אני חייבת לציין שתוספת המחיר ששילמתי על רוביס שווה את התוצאה שהתקבלה ויותר לא אחזור לפינצטות הפשוטות יותר המצויות בשוק.

אני ממליצה גם לכם לרכוש לנסות את מוצרי רוביס שוויץ בישראל ודאגתי במיוחד לקוראי המדור לקוד קופון של 10% גורף על כל מוצרי האתר ( ללא החרגה של מוצרים) יש כפל מבצעים.

קוד קופון - Adi-rubis10%

ניתן לרכוש ישירות מאתר רוביס ישראל.

ככה אנחנו אוהבים את העסקים שלנו - במוצרים איכותיים והנחות . תהנו!

הפינצטות המדויקות בעולם הקוסמטיקה והביוטי (צילום: באדיבות רוביס)
הפינצטות המדויקות בעולם הקוסמטיקה והביוטי (צילום: באדיבות רוביס)

SCHICK  - סכיני גילוח חדשניים גם לגברים וגם לנשים
המותג הבינלאומי SCHICK  (שיק) לגברים ו- INTUITION  (אינטואישן)  לנשים,  פותחים את עונת קיץ 2023 עם סכיני גילוח חדשניים בנראות חדשה: 

לנשים - מותג סכיני הגילוח אינטואישן מציע מגוון רחב ומשופר של סכיני גילוח לכל אזורי הגוף והפנים, כך שכל אחת יכולה לבחור את המוצר המועדף עליה בהתאם לצרכיה. סכיני הגילוח של אינטואישן מעוצבים בהתאמה למבנה הגוף הנשי, מסירים את השיער באופן חלק ונעים תוך טיפוח עדין החלקה והזנה של העור.

לאינטואישן - מוצרים חדשניים הכוללים סכיני גילוח רב פעמיים העטופים בסבון מוצק ללא צורך בג'ל גילוח, סכיני גילוח למקומות רגישים ועדינים וכו'. 

המותג משיק לנשים סכין גילוח רב פעמית: אינטואישן פרפקט טאצ' המועשרת בג'ל לחות וחומצה הילארונית, מותאמת במיוחד לעור רגיש ומניעת גירויים.

SCHICK  - סכיני גילוח חדשניים (צילום: יח''צ)
SCHICK  - סכיני גילוח חדשניים (צילום: יח''צ)

עוד מבית SHICK – סכיני גילוח לעיצוב הזקן ושיער הפנים
חדש לגברים! – סכיני גילוח לעיצוב הזקן ושיער הפנים! פתרון קל ומהיר לעיצוב שיער הפנים והגבות.  כמו כן המותג שיק, משיק נראות חדשה! ומציע סכיני גילוח לגברים עם עור רגיש, חד פעמי ורב פעמי, מועשרים באלוורה ונוחים לשימוש גם במארזים גדולים וחסכוניים. 

טווחי מחירים – 13.90 ₪ -  79.90 ₪ 

כל מוצרי שיק ואינטואישן נמכרים ברשתות הפארם ורשתות השיווק

סכיני גילוח לעיצוב הזקן ושיער הפנים (צילום: יח''צ)
סכיני גילוח לעיצוב הזקן ושיער הפנים (צילום: יח''צ)

ערכת הקפה שתסדר אתכם בשטח
חברת "אמישראגז" מציגה לקראת עונת הקמפינג, טיולי השטח והפיקניקים ערכת קפה משודרגת ומקצועית להשלמת חוויית הטיול ולכל מי שאוהב להכין קפה טוב בשטח. 

ערכת קפה פלוס - כוללת

הערכה כוללת תרמיל גב איכותי וערכת קפה משודרגת למי שאוהב שתיה חמה בשטח

תרמיל עם ידית נשיאה, שמגיע עם ערכת קפה משודרגת פלוס

התרמיל מחולק לשני תאים נפרדים: תא עליון עבור צידנית ותא תחתון מיועד עבור ערכת הקפה האיכותית.

הערכה כוללת: 

  • 3 יחידות אחסון לסוכר קפה ותה
  • 4 כוסות נירוסטה עם בידוד
  • פינג'אן איכותי וכפית
  • מיכל הברגה 230 גר'

בונוס - הערכה מגיעה עם מבער הברגה ספיידר מתקפל ואיכותי.

מחיר המוצר: 209 שקלים 

את מגוון מוצרי "אמישראגז" ניתן לרכוש באתר החברה

לינק לעמוד קטגוריית מוצרי הקמפינג באתר "אמישראגז"

ערכת הקפה שתסדר אתכם בשטח (צילום: אמישראגז)
ערכת הקפה שתסדר אתכם בשטח (צילום: אמישראגז)

Crêma גאה להשיק סדרת ניקוי פנים חדשה

  • FACIAL CLEANSING GEL
  • FACIAL CLEANSING SOAP
  • FACIAL EXFOLIATING CLEANSER 

הסדרה כוללת 3 מוצרים: 

  1. תרחיץ לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול קמיליה
  2. ג'ל לניקוי הפנים מועשר בהידרוסול סיקה (סנטלה אסיאטיקה)
  3. ג'ל פילינג לפנים מועשר בהידרוסול מורינגה

סדרת מוצרי הניקוי לפנים החדשה של Crêma, מבוססת על פורמולות חדשות, מכילה רכיבים ממקור טבעי ומגוון הידרוסולים ממקור צמחי, בנוסחה עתירת לחות המונעת תחושת גירוי ויובש בעת הניקוי, בתוספת קמומיל המסייע להרגעת העור.

שטיפת פנים עם הסדרת לניקוי הפנים החדשה של קרמה מעודדת שמירה על בריאות העור ומעניקה רעננות, תחושת רכות, נינוחות ומראה חלק יותר וקורן. כל מוצרי הסדרה מכילים רכיבים ממקור טבעי, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פרבנים, סיליקונים, שמן מינרלי, או פתלאטים.  מיוצרים בנוסחה טבעונית ולא נוסו על בעלי חיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪,  לתכולת: 180 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

Crêma גאה להשיק סדרת ניקוי פנים חדשה (צילום: טל אזולאי)
Crêma גאה להשיק סדרת ניקוי פנים חדשה (צילום: טל אזולאי)

מוצרים מושלמים להרגעת העיניים מבית SOKO
חדש בסו.קו! כיסוי עיניים סופר רך ומפנק לשימוש במהלך השינה או כסרט לשיער כשמתחשק בצבע שהכי מזוהה עם המותג - ורוד בייבי! הכיסוי רך ונעים למגע ומגיע עם סרט גומי אלסטי להנחה רכה ונוחה סביב הראש. חלומות פז!

מוצרים מושלמים להרגעת העיניים מבית SOKO (צילום: באדיבות SO.KO)
מוצרים מושלמים להרגעת העיניים מבית SOKO (צילום: באדיבות SO.KO)

WELLBEING מסכת ג'ל לעיניים לסיוע בהרגעת העור ובהמרצת הדם
סו.קו מסכת ג'ל לסיוע בהרגעת העור ובהמרצת הדם ניתנת לקירור או לחימום. ניתן לשלב כ- 20 דקות כחלק משגרת הטיפוח היומי לפני השינה.

מעולה לטיולים ולנסיעות עסקים. להשיג בסופר פארם.

מוצרים מושלמים להרגעת העיניים מבית SOKO (צילום: באדיבות SO.KO)
מוצרים מושלמים להרגעת העיניים מבית SOKO (צילום: באדיבות SO.KO)

שטיח שימושי ומושלם לאמבטיה מבית גולף אנד קו
שטיח אמבט עבה, דו צדדי, עם מסגרת קרושה, עשוי 100% כותנה

118.30 ₪ והוא שלכם 

להשיג ברשת חנויות גולף & קו ובאתר

שטיח שימושי ומושלם לאמבטיה מבית גולף אנד קו (צילום: עמית שמש)
שטיח שימושי ומושלם לאמבטיה מבית גולף אנד קו (צילום: עמית שמש)

מתקן לטישיו במלא סטייל
אצלי בבית תמצאו בכל פינה מתקן לטישיו, רציתי להתחדש באחד יפה שיתאים לכל חלל ומצאתי אחד כזה מושלם באתר TODO. אין אחד שנכנס רואה ולא שואל מאיפה זה - 69 ₪ וזה שלכם! תעשו טובה תגמרו לו את המלאי כי אני לא מפסיקה לרכוש את המוצר הזה.

אגב, באתר todob.co.il תוכלו למצוא מגוון מוצרים לבית ממיטב היצרנים : מצעים וכלי מיטה (מצעים, שמיכות, מגני מזרון וכריות), מגבות (מגבות וחלוקי רחצה ), אקססוריז (מגוון רחב של מוצרים לנוי, אמבט, מטבח  ועוד), כלי בית, יודאיקה, תינוקות (חליפות, מצעים ועוד), ביגוד והלבשה תחתונה. 

משלוחים לכל הארץ !

מתקן לטישיו במלא סטייל (צילום: באדיבות todob)
מתקן לטישיו במלא סטייל (צילום: באדיבות todob)

בן&ג'ריס סנדוויץ 
בעקבות הביקוש הרב וההצלחה שנחל בקיץ הקודם בן & ג'ריס מחזירה בימים אלה את חטיף הגלידה האהוב שמאפשר ליהנות מטעמי הגלידה של בן & ג'ריס בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס.

בן & ג'ריס  מציגה  את הלהיט החדש שלה לימי הקיץ החמים, הסנד-וויץ', חטיף גלידה המשלב את טעם גלידת בצק העוגיות האגדית של בן & ג'ריס, בסנדוויץ', בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות. 

הסנד-וויץ' עשוי מגלידת שמנת משובחת עם וניל ובצק עוגיות שוקולד צ'יפס, בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס. מדובר בחוויית גלידה ייחודית, כך כל מה שאוהבים בפיינט, מתקבל בסנד-וויץ'. החטיף עטוף באריזה אישית וניתן לאכול אותו, ללא כפית, ובכל מקום.  

הסנד-וויץ' מצטרף לקטגוריית חטיפי הגלידה של בן & ג'ריס, לצד שלגוני הפיס פופ שהשיקה החברה לאחרונה, ומנות הגלידה האישיות.  

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ש"ח

כשרות: כשר חלבי, בהשגחת ה- KOF-K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.  מכיל אבקת חלב נוכרי. הסנד-וויץ' משווק ברשתות המזון, חנויות מובחרות, חנויות נוחות וחנויות המפעל של בן & ג'ריס.

בן&ג'ריס סנדוויץ  (צילום: יח''צ)
בן&ג'ריס סנדוויץ  (צילום: יח''צ)

SunWay – ההגנה המושלמת מקרני השמש
SunWay הוקמה לפני למעלה מ-25 שנה ע"י ענת יהב. כאמא צעירה, יהב חיפשה אחר פתרון יעיל להגנת ילדיה מפני קרני השמש בזמן הבילוי בים ובבריכה. היא נחשפה לחליפות גלישה דקיקות מבדים חוסמי קרינה שחברתה שלחה לה מאוסטרליה. לאחר שמחלת הסרטן דפקה על דלת משפחתה, הפתרון שמצאה לילדיה הפך לחזון בו כמות המבוגרים הסובלים מסרטן העור לסוגיו תצטמצם. יהב קיבלה את "ברכת הדרך"  של מירי זיו, מנכ”לית האגודה למלחמה בסרטן באותם ימים, ויצאה למסע.

כיום SunWay כוללת 3 חנויות מותג בבעלותה של ענת יהב (בהוד השרון, בנמל תל אביב ובטיילת הילטון באילת) חנות מקוונת לרכישה בישראל וחנות מקוונת נוספת למשלוחים ברחבי העולם. החברה חרטה על דגלה את קידום ההגנה המושלמת מפני קרינת השמש תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות כיום בתחום, ללא פשרות ומבלי לוותר על סגנון החיים האישי והאופנתי. 

SunWay השיקה את קולקציית הקיץ החדשה לשנת 2023. לצד ההקפדה המאפיינת את החברה בשימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת ההגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם להגנה מפני נזקי השמש, הקולקציה מאופיינת גם בשלל דגמים בעלי עיצובים מקורי, מפתיע וססגוני לכל הגילאים.

מגוון פריטי הקולקציה החדשה כולל בין היתר בגדי ים עמידים לכלור מגיל ינקות ועד בגרות לבנים ובנות, נשים וגברים, קולקציות תואמות לכל בני המשפחה (אב ובן, אם ובת ואפילו אם ובן, אב ובת), מכנסי גלישה, בגדי ים שלמים, טייצים מחטבים למגוון פעילויות ימיות, ביגוד חתירה וגלישה, אביזרים משלימים לבילוי בים ובברכה כגון נעלי ים, משקפי שחייה. לצד בגדי הים קולקציית כובעים הכוללת למעלה מ-100 סוגי כובעים. כובעי ליגיונר, כובעים רחבי שוליים, כובעים דו צדדיים ועוד,  שרוולים להגנה מהשמש, נעלי ים, כפפות להגנה מקרינת UV במייבש לק ג'ל ובעת נהיגה וכמובן מגוון חולצות עבודה מבדים מסנני קרינה אשר מותאמות לאנשים שעובדים ומטיילים בשמש. החולצות מיוצרות תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ההי טק של הטקסטיל. 

לפרטים נוספים: 

לינק לאתר החברה

SunWay – ההגנה המושלמת מקרני השמש (צילום: באדיבות SunWay )
SunWay – ההגנה המושלמת מקרני השמש (צילום: באדיבות SunWay )

מעצבי השיער של הוליווד עפים עליו – מותג טיפוח השיער HASK
מותג הפרמיום לטיפוח השיער HASK (האסק) מארה"ב, הנחשב למוביל בקרב מעצבי השיער של הוליווד,  מגיע לראשונה לישראל וישווק באופן בלעדי ברשת סופר-פארם. המותג  משתייך לקטגוריית ה"קלין ביוטי" שמתפתחת וגדלה בשנים האחרונות,  בעלת פורמולות איכותיות ונקיות, המתאימה לכל סוגי השיער.

מוצרי השיער של HASK  עשויים מפורמולות מקצועיות,  המכילות משקמים לנזקי השיער ומיועדים לתקן את הפעילויות היומיומיות הפוגעות בו, כגון: החלקות, צבע, פן, מחליקי שיער, חמצון, תסרוקות הדוקות, חשיפה לשמש ועוד...כמו כן מוצרי  הסדרה החדשה, ללא סולפטים , סיליקונים, פרבנים, פתלטים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים.

המותג HASK כולל 4 סדרות שיער: סדרת הקרטין:  מקנה  ברק, חוזק ומרקם חלק. מצמצם קצוות מפוצלים ומשפר את מראה השיער והיכולת לטפל בו. חלבוני הקרטין מוסיפים לחות לשיער ומעניקים גמישות רבה וחוזק. מגנים מפני השפעה של לחות וחום. בסדרה ניתן למצוא שמפו ב 34.90 ש"ח, מרכך ב..34.90 ש"ח, ספריי ללא שטיפה 5 סגולות במוצר אחד  ב- 34.90 ש"ח ושמן לשיער במחיר של 14.90 ש"ח. 

סדרת הארגן לשיקום השיער קולקציית הכוללת מגוון רחב של מוצרים שמקורם ב"שמן הפלא" המזין: שמן הארגן.  ההרכב הייחודי והמועיל מאוד של שמן הארגן הופך את השיער לרך כמשי ומבריק, תוך טיפול בקרזול והגנה על קווצות השיער. הסדרה כוללת: שמפו  ב- 34.90 ₪, מרכך ב- 34.90 ₪, ספריי ללא שטיפה 5 סגולות במוצר אחד ב34.90  ₪, ושמן לשיער במחיר של 14.90 ₪.

סדרת הביוטין  Biotin Boost Thickening  של  HASK כוללת שילוב מנצח של 3 מרכיבים ביוטין, קולגן וקפה. שילוב תלת שכבתי למראה שיער עבה, עשיר, בעל נפח, מחזק את סיב השיער והופך אותו למלא יותר. מחירים לצרכן:  שמפו ב-  34.90 ₪ ומרכך ב 34.90 ₪. 

סדרה לשיער צבוע - שומר על צבע וברק לכל סוגי השיער הצבוע, המוצרים עוזרים להילחם בדהיית צבע מכילה שמן ורדים ואפרסק, מחייה שיער צבוע כדי לשמור על חיוניות מוסיף ומשפר את הברק מחדש לחות ומחזיר זוהר. מחירים לצרכן: שמפו 34.90 ₪, מרכך 34.90 ₪. 

להשיג ברשתות הסופר פארם בלבד

מעצבי השיער של הוליווד עפים עליו – מותג טיפוח השיער HASK (צילום: יח''צ)
מעצבי השיער של הוליווד עפים עליו – מותג טיפוח השיער HASK (צילום: יח''צ)

קולקציית מגשים נועזת לראש השנה 
ראש השנה בפתח וקייטרינג האיכות מונייר הכין לכבודו קולקציית מגשים נועזת, חדשנית  ויוצאת דופן. בשל מרכזיותו המסורתית של הדבש בחגיגות ראש השנה החליטו בקייטרינג מונייר לאמץ את הדבש ולהפוך אותו לקונספט המוביל של הקולקציה החדשה.

כוכב הקולקציה הוא קינוח אישי, מסקרן ומרהיב בשם "מיני עקיצת הדבורה" (15 יחידות במגש). מיני עקיצת הדבורה עשוי בריוש ממולא בשכבה עבה של קרם מסקרפונה וקרם וניל, בסגנון טארט טרופזיאן Tropezian. לחובבים הכבדים מוצעת גם עוגת עקיצת הדבורה במהדורה מוגבלת. בשתי הוורסיות הביס ממלא את הפה בקשת של טעמים מסחררים, שאי אפשר להפסיק לטעום.  

לצד היצירה החדשה, מונייר משיקה מבחר  עשיר וטעים של עוגות וקינוחים מבוססים על דבש, פרופיטרול רימונים | קרם דבש ותפוחים 15 יח'| 135 ₪ בין עוגת קוגלהוף גבוהה וחגיגית דבש עם תפוחים וקינמון בציפוי אייסינג  |   129 ₪, עוגת דבש קלאסית, עוגת פרסבורג תפוחים, ועוד. 

בתפריט ראש השנה שלהם:

מתוקים

  • מיני עקיצת הדבורה 15 יח' | 175 ₪ 
  • עוגת עקיצת הדבורה | 199 ₪ 
  • עוגת קוגלהוף | 129 ₪ 
  • עוגת דבש בחושה אייסינג | 75 ₪
  • מגש טארטלט ראש השנה תפוח עץ 15 יח' | 209 ₪  
  • מיני גביעי מוס רימונים | צ'יזקייק קרמל ודבש 12 יח' | 189 ₪ 
  • מיני פיננסייר דבש | תפוחים | רימונים 60 יח' | 175 ₪ 
  • פרסבורגר תפוחים | 65 ₪

מלוחים וסלטים

  • טאפאס לאבנה ריקוטה 12 יח' | 225 ₪ 
  • טאפאס טבעוני  דלורית צלויה 12 יח' | 225 ₪ 
  • מגש ראש השנה 2023 תפוחי עץ גרעיני רימון דבש תמרים |  219 ₪ 
  • סלט טאבולה רימונים | 189 ₪ 
  • סלט ירוקים תפו"ע ומנגו | 175 ₪ 
  • כריך קרואסון גבינת עיזים דלורית צלויה 12 יח' | 189 ₪ 
  • כריך דגנים קרם גבינה כחולה וריבת תפו"ע 15 יח' | 149 ₪ 

גם הקינוחים מתהדרים לכבוד ראש השנה, ולצד היצירות שלהם, הם מציעים סלט חגיגי ומרענן במיוחד לראש השנה עם גרעיני רימון וערכת עיצוב מרהיבה בשילוב פרחים טריים. 

ערכת עיצוב "עקיצת הדבורה" | 250 ₪ 

מארז מתנה ראש השנה בשקית קשיחה ממוחזרת של מונייר, ובו עציץ ופינוקים | 109 ₪ 

את כל העוגות ומגשי האירוח אפשר להזמין דרך האתר www.munier.co.il בפריסה ארצית בכל רחבי הארץ / חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון. הכשר בד"ץ מטעם בד"ץ בית יוסף.

קולקציית מגשים נועזת לראש השנה  (צילום: אפיק גבאי)
קולקציית מגשים נועזת לראש השנה  (צילום: אפיק גבאי)