בדו"ח שאנג'ל הגישו לבורסה הם מודים כי חלה ירידה במכירות בעקבות החרם הצרכני, שפגע בהכנסות החברה לעומת השנה שעברה.

"החבל מתהדק על צווארם": נכד מייסד מאפיית "אנג'ל" במתקפה קשה כלפי החרדים
הציבור החרדי נגד מאפיית אנג'ל: "כזה חרם שהגיע מהשטח לא היה אף פעם"
כיצד הוביל הנשיא הרצוג לסיום המשבר בין מאפיית אנג'ל לחרדים?

בעבר עלו טענות כי דווקא ישנה עלייה במכירות. הדוח הקדיש התייחסות מיוחדת לחרם החרדי שהיה על החברה וכיצד השפיע על דוחותיה וביצועיה הכספיים. החברה שיתפה על מהלך החרם הסיבה לגרימתו והחלטת החברה לפייס את הציבור החרדי. בחברה הודו שקוזזו הכנסות בעקבות החרם במוקדים החרדיים כבני ברק וביתר עילית שהשפיעו על ביצועי החברה.

"לחרם החרדי הייתה השפעה קצרת טווח על הכנסות החברה בעיקר ביחס למכירותשל מוצרי החברה באזורים חרדיים".

כזכור, במהלך חודש יוני הסתיים החרם בחברה החרדית על מאפיית אנג"ל, זאת לאחר שירון אנג'ל, המנכ"ל ובעלי השליטה במאפייה, שלח מכתב התנצלות רשמי. החרם החל לאחר שהשר לשעבר עמר בר לב, שמונה לפני חודשים אחדים ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף בהפגנה שנערכה בבני ברק, מול ביתו של הרב גרשון אדלשטיין ז"ל.

במכתב ההתנצלות נרשם: "בחודש האחרון יו"ר הדירקטוריון של החברה השתתף כאדם פרטי ולא במסגרת תפקידו בחברה בהפגנה בבני ברק. היינו אמורים להבהיר זאת מיד לאחר קיומה של ההפגנה ולהביע צער בשמנו. בזמן אמת חשבנו כי תגובה כזו תכניס את החברה לעניינים פוליטיים מהם אנו נמנעים להיות מעורבים במשך עשרות בשנים. אך דווקא שתיקה זו, התפרשה כפגיעה נוספת, ועל כך אנו מצטערים מעומק הלב".

הוא ביקש להבהיר: "לא הייתה ולא נעשתה כל אמירה פוגענית, או מעשה זה או אחר מטעמה של החברה או על דעתה של מי מהאנשים המזוהים עם החברה או עובדיה".

לסיום, נכתב: "חברת אנג'ל מכבדת ומשרתת שנים רבות את הציבור החרדי, תווך הקפדה על כשרות מהודרת, ושמירה על יחסים טובים עם מגוון האוכלוסייה החרדית, ומעסיקה רבים מבני הציבור החרדי. אנו מתנערים מהדברים שיוחסו לנו, אנו מתנצלים על ששתקנו עד כה, המטרה הייתה הפוכה, ולא נועדה להיות 'שתיקה כהודאה'. ועל זה נאמר - 'מודה ועוזב ירוחם'".