בתקופת החגים אנחנו נוטים לעשות שינויים ולחדש את הבית. בימים אלה חברת ליפסקי משיקה ליין פריטים מעוצב לחדרי השירותים והאמבט במראה ארוג, שכולל את מברשת הקסם ופח אשפה. המוצרים עשויים מפלסטיק קשיח והם בעלי מראה אלגנטי ונקי. מברשת האסלה של ליפסקי מצוינת וכוללת ידית שבה ניתן למלא נוזל ניקוי שמשתחרר בלחיצה קלה. גם פח האשפה מוצלח, וכולל מכסה שנפתח ונסגר בקליק. להשיג בצבעים לבן, פרגמון ושחור.
מחיר: 40־50 שקלים

ליפסקי - סט מברשת אסלה ופח אשפה במראה אלגנטי (צילום: דיזיין אנד שוט)
ליפסקי - סט מברשת אסלה ופח אשפה במראה אלגנטי (צילום: דיזיין אנד שוט)


במקביל לעונת החגים, השיקו בדיסני ישראל את קמפיין ״מצאו את הפלא שלכם״ שכולל משחק אתגרי לילדים בהשראת 12 נסיכות דיסני ומגוון צעצועי פרוזן. כחלק מהקמפיין בדיסני יצאו בשיתוף פעולה עם KSP, שכולל קמפיין המציע 12 קלפי משחק הניתנים להורדה ללא תשלום. הקלפים משלבים דמיון ומשחק בהתאמה לנסיכות השונות, תפיסת עולמן וערכיהן. כמו כן, כחלק מהקמפיין מוצעים מגוון רחב של צעצועי נסיכות בהנחות של 25% ויותר ברשת KSP. לדוגמה: לגו קרוסלה קסומה של אנה ואלזה שיימכר ב־59 שקלים במקום ב־89 שקלים, טירת נסיכות דיסני מבית BRIO שיעלה 299 שקלים במקום 499 שקלים.
המבצע בתוקף עד 10 באוקטובר

הקרוסלה הקסומה של אנה ואלזה (צילום: KSP)
הקרוסלה הקסומה של אנה ואלזה (צילום: KSP)

חברת פלפוט החלה לשווק בארץ את מותגי הרכיבה לפעוטות ולילדים Scoot& Ride ו־QPLAY. סקוט הוא מותג אוסטרי ובארץ הוא יציע בין היתר את MY FIRST - בימבה בעיצוב חדשני, קלת משקלים ועשויה מחומרים ממוחזרים. לבימבה, שכבר זכתה לביקורות משבחות ברחבי העולם, יש שלושה מצבים שמלווים את הילד בשלבי ההתפתחות – הליכון שמתאים מגיל שישה חודשים, רכיבה כשהתינוק כבר מתחיל ללכת, וגלישה כאשר הצלחת התחתונה הופכת כלוח על הגלגלים. מבחינת QPLAY הגרמנית, הם יציעו מגוון של קורקינטים, תלת־אופן בשלושה מצבים, אופני איזון, קסדות ומוצרים נלווים. לילדים מגיל 3־8 לדוגמה, הם מציעים קורקינט Honeycomb בעיצוב חדשני בתוספת תאורת LED בגלגלים. הקורקינט מיוצר מאלומיניום, הוא יציב, מתקפל וניתן לכיוון בשלושה גבהים. כמו כן, יש לו כידון מתקפל כך שנוח לאחסן אותו גם בתיק.
מחיר: 79־699 שקלים

קורקינט לתינוקות חברת ''פלפוט'' (צילום: יח''צ)
קורקינט לתינוקות חברת ''פלפוט'' (צילום: יח''צ)


חברת "משחקי יצירה" השיקה ערכות יצירה ומשחקים חדשים כדי להעשיר את הזמן של הילדים במהלך חגי תשרי. בין החידושים: קרייזי שיק – ערכה שכוללת שלושה מכשירים מקצועיים לטיפוח הציפורניים, כך שאפשר לעשות מניקור ביתי עם עיצובים. זוהי ערכה שפונה לכל חובבי הלק הצעירים, שכוללת מכשירים שמאפשרים להגיע לתוצאות מגניבות. או ג'ונגל אמבטיה בכיף – ערכה שבעזרתה צובעים ומקשטים חיות ג'ונגל. את החיות אפשר לשטוף אחר כך במי האמבט ולצבוע אותן שוב ושוב.
מחיר: קרייזי שיק: 139 שקלים, ג'ונגל אמבטיה: 99 שקלים

ערכת ''קרייזי שיק'' (צילום: יח''צ)
ערכת ''קרייזי שיק'' (צילום: יח''צ)


את השנה החדשה פתחה "ללין", רשת הטיפוח והאווירה, בהשקה של סדרת טיפוח טבעונית חדשה לגוף ולפנים. הסדרה החדשה היא 100% טבעונית ומכילה למעלה מ־91% רכיבים ממקור טבעי. כמו כן, היא מועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C שעשיר בנוגדי חמצון. בסדרה ניתן למצוא שמן פנים, סרום לפנים, קרם חמאה, פילינג גוף, קרם ידיים, קרם גוף ועוד. סדרה מוצלחת של ללין, שפשוט ממלאת צורך עבור קהל הולך וגדל של טבעונים. למוצרים יש ניחוח עדין, הם נספגים בקלות בעור ומותירים אותו נעים למגע.
מחיר: 59.90־139.90 שקלים
לרגל חגי תשרי המוצרים יוצעו גם במארזים מעוצבים

ללין מארז זוהר לראש השנה (צילום: my social)
ללין מארז זוהר לראש השנה (צילום: my social)

PUPA Shine Bright - קולקציית קפסולה של מוצרי איפור וטיפוח מבית המותג האיטלקי פופה. המוצרים שבקולקציה משלבים פנינים ופיגמנטים מנצנצים כדי להעצים את מראה השיזוף האופייני כל כך בעונת הקיץ. הקולקציה כוללת תרסיס לגוף ולשיער, תחליב פנים להארת העור שיוצר מראה פנים זוהר, פלטת צלליות עיניים בגווני קיץ מבריקים, פודרה מצנצנת שמתאימה גם לאזור המחשוף ויוצרת מראה פנים מנצנץ קלות וליפגלוס עם חומצה היאלורונית. סדרה נהדרת, שבעינינו תהיה להיט גם הרבה אחרי שהקיץ ייעלם.
מחיר: 79־119 שקלים

מראה איפור Pupa Shine (צילום: יח''צ)
מראה איפור Pupa Shine (צילום: יח''צ)

ברשת נעמן מציעים קולקציית חגים מגוונת עם שלל כלי בישול והגשה, אביזרי מטבח ואקססוריז לעיצוב השולחן. בלב הקולקציה נמצאת סדרת Armor הכוללת מחבתות, סירי יציקה וסונטאז'. הכלים בעלי ציפוי "נון סטיק" והם מתאימים לכל סוגי הכיריים והתנור (עד  150 מעלות). הסדרה מגיעה בקו נקי ואלגנטי, היא מאוד פונקציונלית ונוחה לשימוש.
מחיר: 96־240 שקלים

אסף גרניט הפרזנטור של נעמן וסדרת כלי בישול ארמור (צילום: תמי בר שי)
אסף גרניט הפרזנטור של נעמן וסדרת כלי בישול ארמור (צילום: תמי בר שי)

מהדורת חגים מיוחדת של פודינג שוקולד בלונד ופודינג פירות יער מבית אסם. שני הטעמים החדשים, שיוצעו במהדורה מוגבלת, מאפשרים לשדרג את קינוחי החגים ולתת להם טעם חד וטאצ' עיצובי. שני טעמים מוצלחים של אסם, שניתן לשלב בתוך המאפה או כטופ צבעוני. אהבנו מהשניים יותר את פודינג פירות היער שצבע את קינוח הכוסות שלנו בצבע ורדרד יפהפה.
מחיר: 2.90־6.90 שקלים

פודינג פירות יער (צילום: סטודיו אסם)
פודינג פירות יער (צילום: סטודיו אסם)