היום לפני 38 שנה הגעתי לעולם! 

היום זה גם היומולדת העברי וגם הלועזי יחד! יצא באותו יום איזה מרגש. זכיתי להיוולד להורים מדהימים שעד היום (למרות שאנחנו חמישה אחים ב"ה), נותנים לכל אחד מאיתנו את התחושה כאילו הוא ילד יחיד. כמה אהבה ואכפתיות, כמה נתינה! 

אמא היא החברה הכי טובה, זאת שתמיד תיתן עצה טובה וגם תמיד "תציל" אותי בכל בעיה, ואבא זה עולם. עד היום אני ילדה של אבא לכל דבר. גם היום, הבילוי הכי מועדף עליי זה לסחוב את אבא לקניון, גם זמן איכות וגם פינוקים שרק אבא יכול לתת (כי הוא פשוט לא יכול להגיד לי לא).

בכל אופן זכיתי בהורים נדירים, באחים יקרים ואהובים (אחי היקר והיחיד מתחתן חודש הבא – מזל טוב אייל ובת אל!), בבעל אוהב ואכפתי וילדים טובים שמשתדלים לשמח את אמא כמה שיכולים.

וכמובן ההורים של בעלי היקר, חמתי הנדירה שהלוואי והיה לי עשירית מהסבלנות, שמחת החיים והכוחות שלה, בגיסות המדהימות שלי ובכללי זכיתי להיות מוקפת באנשים טובים! חברים שהם משפחה ולכל החיים!

אז יום אחד בשנה אפשר לעצור, להסתכל סביב ולומר תודה לך בורא עולם על כל המתנות האלה, על הבריאות, על הקיים והלוואי שהטוב הזה רק יגדל ולא יגמר לעולם.

אגב, אומרים שביום ההולדת העברי יש כוח בברכות שלנו לאחרים, אז אאחל לכל עם ישראל היקר שתבורכו בכל הברכות, תזכו לכל הישועות, שהשנה הקרובה תביא איתה נחת בכל התחומים, בריאות, אהבת חינם וראיית הטוב! שאושר ושמחה יהיו מנת חלקנו תמיד. אמן!

ויאללה להמלצות!

פריטים אלגנטיים המתאימים לעבודה – קולקציית הסתיו של GOLBARY
בית האופנה GOLBARY משיק בימים אלה את הסנונית הראשונה מקולקציית סתיו 2023/2024, המתאפיינת בפריטים אלגנטיים המתאימים לעבודה, ליום יום ולאירועי ערב לעונה זו. 

בקולקציה החדשה בולטים מספר טרנדים ומגמות:  הפריט הכי אייקוני במלתחה הנשית הוא הג'ינס שמגיע בוורסיות ובגזרות רבות ומגוונות, ולצידו חולצות, ז'קטים ושמלות ג'ינס. בנוסף בקולקציה ניתן לראות פריטי דמוי עור. חליפות ששטפו את בירות האופנה בשנים האחרונות, לוק מנצח לעבודה וגם לשעות הערב. טרנד המשבצות חוזר גם הוא בפרטי לבוש ובאביזרי אופנה, מווסטים, מכנסיים, תיקים ועד לצעיפים ומטפחות, ומה שהיה להיט בקיץ האחרון ממשיך אתנו- המון תחרה . 

הקולקציה החדשה מתאפיינת בגוונים חמים המתכתבים ומשתלבים עם כל מלתחה. גווני הבז' שולטים העונה לצד גוונים שנראה הרבה כמו כחול, קאמל, חום שוקולד ושחור.

מומלץ בחום! יש המון מבחר של חולצות ושמלות למגזר הדתי!

כנסו וראו 

פריטים אלגנטיים המתאימים לעבודה – קולקציית הסתיו של GOLBARY (צילום: שי יחזקאל)
פריטים אלגנטיים המתאימים לעבודה – קולקציית הסתיו של GOLBARY (צילום: שי יחזקאל)

התיק שלי לטיולים בארץ ובחו"ל – תיקי הפאוץ' של עדי בקשי
חודש שעבר אמא שלי האהובה הגשימה לי חלום ולקחה אותי לראות חו"ל מהו,  פעם ראשונה בגילי מה לעשות לא יצא ולא היה לי כזה בוער ללכת עד היום.. אז בעלי נשאר עם הילדים בבית מה שנתן לי את כל הסיבות להיות חופשיה, מאושרת ונטולת דאגות וזה אכן היה טיול מהחלומות! 

טיסה קצרה של 3 שעות (תודה אל על על אחלה חוויה) היינו 7 נשים מהמשפחה המורחבת (פורום הנשים שהיינו היה כ"כ מגבש ומקרב שזה נראה לי הקונספט הכי אידאלי שיש). 

טסנו לבודפשט- וואו איזה מקום יפה וציורי, התפנקנו בלי סוף בזכות אמא המפנקת שלי, היו מלא מקומות כשרים שיכלנו לאכול שם, ממש אהבתי! עושה חשק לחזור.

בכל מקרה, נסעתי עם התיק צד הגדול שלי וזו הייתה טעות רצינית! אם רק היה לי תיק פאוץ' צד כמו שראיתי אצל המון נשים היה לי הרבה יותר כיף להסתובב רגלית ולא הייתי מתעייפת כ"כ מהר מהטיולים בעיר.

באיזה שלב פשוט קניתי שם תיק קטן וזה שיפר לי את כל הטיול. בארץ מצאתי את תיקי הפאוץ' של עדי בקשי וזה לגמרי הולך להיות התיק שלי לטיולים בארץ ובחו"ל (אמא תתכונני לטיול הבא).

אז קצת על עדי בקשי:

הסטודיו של עדי בקשי קיים משנת 2008, הסטודיו מתמחה בעיצוב וייצור מקומי של צעיפים ופאוצ׳ים וממוקם בת״א. כל המוצרים מיוצרים בארץ תחת בקרת איכות מוקפדת מאוד ומחומרים מובחרים - ברובם הגדול מיובאים מאיטליה. אריזה ומיתוג מושקעים לא פחות מהמוצרים עצמם.

עדי בוגרת שנקר בהצטיינות במחלקה לעיצוב אופנה עם התמחות בלונדון בחברת ריבר איילנד הטרנדית במחלקת האקססוריז. ״המטרה שלה בעסק היא לשמח את הלקוחות עם המוצרים שהיא מייצרת. להעניק שירות ברמה שהיא הייתה שמחה לקבל. עם המון השקעה ואכפתיות״.

״הפאוץ' הוא מוצר חדש שהשיקה במרץ האחרון וגורף מחמאות רבות ותגובות מדהימות בקרב הלקוחות. היא  בעצמה משתמשת בפאוץ' כבר 5 חודשים ברציפות ונהנית ממנו כל כך, מכיל המון, נח לנשיאה ומלא בסטייל״

מומלץ בחום  

התיק שלי לטיולים בארץ ובחו''ל – תיקי הפאוץ' של עדי בקשי (צילום: באדיבות עדי בקשי)
התיק שלי לטיולים בארץ ובחו''ל – תיקי הפאוץ' של עדי בקשי (צילום: באדיבות עדי בקשי)

רשת האופנה הבריטית לגברים שנכנסת לארץ 
רשת האופנה הבריטית והבינלאומית  לגברים Charles Tyrwhitt תפתח לראשונה רשת חנויות בישראל שתמנה כ 20 סניפים עד סוף שנת 2025. הסניף הראשון נפתח החודש בעופר הקניון הגדול בפ"ת, על שטח של כ 100 מ"ר ובהשקעה הנאמדת בכ – 1.5  מיליון ₪.  

הסניף מעוצב ומתוכנן  ע"י האדריכל הבינלאומי  ניק פופ, המעצב הראשי של המותג,  והוא מתוכנן בקונספט  הזהה לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם. החנות החדשה תציג את שלושת הקטגוריות של המותג הבריטי: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחויטת המתאימה גם לאירועים. כמו כן המותג כולל גם אביזרי אופנה לגברים, כמו:  נעלים, חגורות, עניבות, הלבשה תחתונה, חפתים, גרביים ועוד.

קבוצת פינגווין, הנמצאת בבעלות איש העסקים אליהו קלימר, בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל, והיא מתכננת לפתוח בישראל בשנתיים הקרובות כ– 20 סניפים,  בין היתר בחיפה, נתניה, תל-אביב, ראשון לציון, ירושלים ובבאר שבע.

המחירים של המותג בישראל יהיו זהים למחירי Charles Tyrwhitt באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ 299 שח, מכנסים החל מ 399 ש"ח, חליפות החל מ 1500 ש"ח, חולצות פולו החל מ – 275 שח, ג'קטים החל מ899 שח, עניבות החל מ 175 ש"ח, נעלים החל מ 499 ₪, חגורות עור החל מ 199 ש"ח.   

ניק ווילר מייסד החברה  מסר על הפתיחה בישראל:  "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש.  מבדיקות שערכנו על שוק האופנה הישראלי זיהינו  צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל שמחפש אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, במחירים הוגנים ומבלי להתפשר על איכות, נוחות וסטייל".  

לדברי הזכיין בישראל  אליהו קלימר: "החזון של מייסד המותג היה להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר והכל במחירים נגישים ועם שירות מעולה". לדבריו: "בימים אלו אנו במו"מ לפתיחת סניפים נוספים בישראל במטרה למצוא לוקיישנים במקומות מרכזים ואסטרטגיים כעופר הקניון הגדול פ"ת". 

עוד אמר קלימר: "באחד מהנסיעות שלי לאנגליה נחשפתי למותג שמיד התאהבתי בו והפך להיות המרכזי במלתחה שלי ואז גיליתי כי  צ'ארלס טירוויט נולד בבריטניה מהרצון של מייסד החברה  לייצר ולעצב בגדים איכותיים, עם דגש על פריטים וגמורים יצירתיים, מסוגננים ונצחיים לכל הגברים בעולם.

המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986 כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול.  אז החל המותג  כייצרן  חולצות לגברים בלבד, והתרחב  עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. הייחוד והבידול של המותג בכך שהוא מאפשר לכל גבר התאמה אישית במידות, גזרות ובסגנונות בשילוב איכות הבדים, איכות התפירה ותשומת לב לכל פרט ופרט.

Charles Tyrwhitt כיום היא רשת קמעונאית בריטית מתפתחת, עם מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בניהם: בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה עם מחזור מכירות הנאמד כחצי מיליארד פאונד (כ – 650 מיליון דולר).  לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם: באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה המשרתים את האתר מכירות המהווה כ – 70% מהפעילות של המותג בעולם. 

רשת האופנה הבריטית לגברים שנכנסת לארץ  (צילום: יח''צ Charles Tyrwhitt)
רשת האופנה הבריטית לגברים שנכנסת לארץ (צילום: יח''צ Charles Tyrwhitt)

WHITE GOLD – הסדרה המושלמת של חברת סולתם
חברת סולתם פותחת את השנה העברית החדשה בקול תרועה ומוסיפה למטבח רמה אחרת של אלגנטיות עם השקת סדרת כלי הבישול- WHITE GOLD, סדרה חדשה ורחבה של כלי בישול וטיגון, המשלבת בין חומרי גלם איכותיים, נוחות שימוש מרשימה, מראה מעוגל מיוחד וצבעוניות חגיגית.

לכבוד החגים מציעה הרשת לחדש את המטבח או להעניק כמתנה סדרת כלים שהיא גם אופה וגם יפה. מחד, כלים בצבע לבן צח שמעוטרים בידיות בצבע זהב הבולטים ונוצצים על רקעו. מנגד, איכות מנצחת ומגוון יתרונות קולינריים, בריאותיים ותחזוקתיים, לכלים שיהיו פרקטיים במשך שנים.

הסדרה החדשה בולטת בחגיגיות החיצונית של הפריטים בה, המשלבים בין הצבע הלבן הצח יחדיו עם דיטיילס בצבע זהב מלכותי ומכסים מזכוכית שקופה, אך זו אינה מעלתה היחידה. הכלים בה חזקים ועמידים במיוחד לשימוש שנים קדימה הודות לאופן ייצורם מאלומיניום בתהליך רב שכבתי. זאת ועוד, חלקם הפנימי מצופה בציפוי NON STICK איכותי המנוע את הידבקותם של המאכלים לדפנות ומאפשר בישול בריא יותר עם שימוש מופחת בשמן, שומן, חמאה או מרגרינה.

ידיות הכלים הזהובות הונדסו בצורה ארגונומית לנוחות שימוש מירבי ביד המבשל ועשויות מנירוסטה נעימה למגע. כמו כן, מכסה הזכוכית המאפשר לעקוב אחר קצב הבישול מבלי צורך להרימו הינו חסין חום ובטוח לשימוש. הכלים בסדרה מתאימים לשימוש בתנור עד לטמפרטורה של 130 מעלות ובכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה. הסדרה כוללת 7 סירים בקטרים הנעים בקטרים של 18 עד 36 ס"מ (נפחים של 2- 7.5 ליטרים) וסיר סוטאז' 30 ס"מ (4 ליטר). מתאימים כתוספת לשדרוג המטבח הפרטי או כמתנה מרשימה למארחים ואנשים אהובים לכבוד החג. הכלים אינם מכילים PFOA, קדמיום או עופרת. טווח מחירי הסדרה: 200 – 400 שקלים.

להשיג ברשת חנויות 'סולתם' ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות ובאתר 

WHITE GOLD – הסדרה המושלמת של חברת סולתם (צילום: יח''צ)
WHITE GOLD – הסדרה המושלמת של חברת סולתם (צילום: יח''צ)

97% רכיבים טבעיים – סדרת הטיפוח החדשה של ליראק פריז
מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק את סדרת ליפט אינטגרל החדשה, פטנט חדשני, מבוססת על 97% מרכיבים טבעיים, מסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש – ארכיטקטורה של העור ומעניקה מראה עור מתוח, מלא לחות, נפח וזוהר, מרקמים קלילים והתאמה עדינה גם לעור רגיש.    

מוצרי הסדרה מגיעים במיכל הניתן למילוי מחדש בהתאם לערך מרכזי של ליראק פריז הדוגל במחויבות סביבתית ואקולוגית. 

סדרת ליפט אינטגרל החדשה פועלת על חידוש הקולגן, האלסטין וכוללת חומצה היאלורונית מקופסלת ומשולשת. בנוסף, גליקופרוטאין, חלבון המצוי בתוך שכבות העור, אנטי דלקתי ומחבר את שלושת האלמנטים יחד על מנת לשקם את מבנה העור, זהו אפקט משולב ליצירת גמישות, מוצקות ומתיחה לעור. יעילות קלינית מוכחת: -10% ירידה בנפח הקמטים תוך 15 דקות מהמריחה, -24% ירידה בכמות הקמטים לאחר 28 ימים.

איך זה עובד? 
סדרת ליפט אינטגרל החדשה שואבת השראתה מעולם הארכיטקטורה, בו המבנים מתבססים על עמודים תומכים וקורות, הסדרה החדשה כוללת גליקופרוטאינים אשר מסייעים ליציבות העור ומשמשים תומכים לרכיבים החיוניים בו כמו אלסטין, קולגן וחומצה היאלורונית. ליפט אינטגרל החדשה מסייעת לעור לבנות את עצמו מחדש.  

סדרת ליפט אינטגרל  החדשה מתבססת על חידושים מדעיים ושלושה פטנטים  דרמו קוסמטים, המספקים איזון על ידי חיזוק האלמנטים המבניים של התא. שיפור העור ובניה מחדש נעשית על ידי סינתזה של שני אלמנטים חיוניים הפועלים כעמודי התווך: קולגן, שאחראי על יציבות העור  ואלסטין, המעניק לרקמות את הגמישות. החדשנות בסדרה החדשה היא בהתמקדות ביסודות המשלימים שלהם, המבטיחים את המבנה כולו, מחזקים את העור על ידי יצירת חיבורים בין העמודים הללו: פיברילין משולב עם אלסטין, בעוד פיברונקטין מייצב את רשת הקולגן. בדרך זו, העור, באופן טבעי לחלוטין, מקבל את חיזוק המבנה באמצעות אלמנטים חיוניים, ויוצר גמישות ומתיחה עם היסודות המשלימים.

שלושה פטנטים חדשנים בסדרה מסייעים לחיזוק רכיבי בסיס אלו ולפרוטאינים שלהם: הראשון הוא תמצית צבעוני שחור, המגדיל את הסינתזה הטבעית של אלסטין, ב-75% ואת הפיברילין, המיקרו-אלמנט המשויך לו, ב-49%. העור מקבל גמישות ומתח. התוצאה: מראה מתוח יותר ומלא חיים.  השני הוא ורד RNA - 100% טבעי, מופק משיח וורדים, מפעיל מחדש את הסינתזה הטבעית של קולגן ומגדיל אותה ב-26% . פיברונקטין, המיקרו-אלמנט הקשור לו, מוגבר ב-40% . התוצאה: העור מוצק יותר ומקבל תמיכה רבה יותר.

נפח ולחות מתמשכת לתאים מתקבלים מפטנט נוסף: חומצה היאלורונית משולשת ומקופסלת המהווה מקור לחות עיקרי של תאי העור ומתפקדת כספוג ביולוגי הנקשרת למולקולות של מים על העור וכך מתאפשרת חדירה לעומק שכבות העור. תורמת לשמירת המים עד פי 1000 מגודלה ויצירת נפח וצפיפות למראה חיוני וזוהר. 

מוצרי סדרת ליפט אינטגרל:

  • סרום חדשני להרמה לפנים: ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים.
    תכולה: 30 מ"ל מחיר 369 ₪  
  • קרם יום מחדש לפנים ולצוואר: ממצק, מעניק לחות, מחליק קמטים וקמטוטים.
    תכולה: 50 מ"ל, מחיר 349 ₪  
  • קרם לילה מחדש לפנים ולצוואר: משקם, מזין , מחליק קמטים ומעניק נפח לפנים. 
    תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 349 ₪.  
  • קרם עיניים וסביב השפתיים: ממצק, מהדק, מחליק קמטים וקמטוטים, בעל אפקט הרמה.
    תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 239 ₪ 

ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז

97% רכיבים טבעיים – סדרת הטיפוח החדשה של ליראק פריז (צילום: אסף לוי)
97% רכיבים טבעיים – סדרת הטיפוח החדשה של ליראק פריז (צילום: אסף לוי)

מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים
לרגל החגים יושק מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים, מקו הייצור של חברת דה איי ברנד והמותג פיל איט. המארז החדש כולל: תחליב טיפוח לשיער 'גלואו איט', שמן לשיער 'גרואו איט', מלח אמבט, סבון מוצק בתוספת שיבולת שועל, חליטת צמחים, מסרק במבוק טבעי,  גומיות משי לשיער בגוון ניוד ומסרק סיליקון איכותי, המסייע בהזרמת הדם לקרקפת. 

למארז הבסיסי ניתן לצרף תוספי תזונה וויטמנים מבית דה איי ברנד, בניהם: פיל איט לשיער לנשים, פיל איט לשיער לגברים וקאלם איט לסטרס ושיפור מצב הרוח. 

המארז זמין לרכישה באתר החברה, ויגיע בשליחות עד בית הלקוחה. 

מחיר למארז: 399 ₪ 

מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים (צילום: אסף לוי)
מארז מתנה מעוצב וחגיגי הכולל מוצרי טיפוח וטואלטיקה אישיים (צילום: אסף לוי)

ציוד עילית ייחודי לקמפינג - Trek Marke
מקצועני הטיולים והמחנאות של רשת Trek Market מציעים ציוד עילית ייחודי לקמפינג ברמה אחרת. נוח לאחסון, קל לנשיאה, אידיאלי לשימוש.

הליין החדש של רשת טרק מרקט כולל מוצרים חדשניים ואיכותיים ממיטב המותגים הבינלאומיים* במוצרים החדשים הושקעה מחשבה רבה לא רק בפונקציונליות אלא גם באפשרויות האחסון והנשיאה, למיקסום יכולות.

רשת הטיולים והמחנאות האיכותית  Trek Market - "טרק מרקט", מציעה לחובבי הבילוי בחיק הטבע סדרה של מוצרים, חלקם בהופעת בכורה בישראל, שיהפכו כל קמפינג וטיול לחוויה בלתי נשכחת. במוצרים החדשים הושקעה מחשבה רבה ביכולת האחסון והנשיאה כדי למצות למקסימום את נפח האחסון המוגבל והצורך לשאתם ידנית בשטח.

כיסא קמפינג פאן ייחודי, המאפשר ישיבה נוחה כמו בכורסא, עם הרגליים למעלה. הכיסא שוקל 4.3 ק"ג בלבד, עשוי מבד וממתכת, ובידיות מקום לבקבוק בירה ותא לאחסון טלפון. מחיר: 179 ₪ 

תרמוס אוכל 750 מ”ל Nature Hike תרמוס אוכל לשמירה על חום או קור של האוכל. בעל פיה רחבה ונוחה, שומר על אוכל חם עד 8 שעות. נכנס בקלות לכל תיק ומתאים לשימוש בעבודה או בטיול מחיר- 245 ₪ 

שק בטיחות שהופך לבלון הצלה מטביעה. שק אטום למים, המשמש לאחסון ושמירה על חפצים יקרי ערך בזמן טיול במים, חציית נחל או שחייה בנהר. לאחר הכנסת החפצים לתוכו מנפחים את השק ואוטמים אותו וכך השק משמש גם כבלון הצלה שמסייע למחזיק בו לצוף. השק מצויד בחגורת קשירה לגוף לצרכי בטיחות ואבטחה. מחיר: מ35 ל 2 ליטר ועד 65 ל20 ליטר

תרמיל Nevo Rhino ADVANCE 60+5L, תרמיל מעולה באיכות גבוהה ובמחיר נוח. התרמיל מציע קיבולת מרשימה של 60 + 5 ליטרים, ומהווה פתרון נהדר לצרכי האחסון של המטייל במהלך טרק או כל טיול אחר. התרמיל עשוי מחומרים עמידים במיוחד, שמאפשרים לו לספוג חבטות ושריטות - כמו מענפים חדים וסלעים, מבלי להיקרע וכשהוא מגן על החפצים שבתוכו. כדי לשפר את נוחות הנשיאה, התרמיל כולל גם אבזם מותן היכול לעמוד בעומס גבוה. כן יש בו תוספת אחסון של 5 ליטרים בתא הראשי, כיסים רחבים בחגורת מותניים, כיסוי גשם ועוד המון תכונות ההופכות את התרמיל לפרטנר מושלם לטיולים רב-יומיים, לטרקים, לקמפינג ולטיול תרמילאי מחיר 425 ₪.

אוהל "בין רגע", אוהל קל להרכבה, נוח ומושלם לקמפינג של זוגות או משפחות קטנות. האוהל מצויד בחלונות ענקיים לאוורור מושלם, יש לו שתי כניסות/ יציאות ומקום לאחסון טלפון. האוהל מגיע בשני גדלים: לשלושה או לחמישה אנשים ומתקפל לגודל קטן במצב סגור. מחיר: 295 ₪ - 385 ₪ .

מקלחת שטח, פתרון חדשני למקלחת ושטיפה בשטח, מתאים במיוחד לים, קמפינג וג’יפאים. המים מתחממים באמצעות חום השמש, ומיכל השטיפה בלחץ מכיל עד 11 ליטר. המיכל מספק זמן עבודה בין 5-7 דקות. המקלחת מגיעה במארז קומפקטי, קשיח ועמיד עשוי פי.וי.סי. בגודל X23X12223 ס”מ בלבד. מחיר 249

אוהל משפחתי גדול, מיועד ל-10 עד 12 בוגרים. האוהל מיועד לקמפינג של משפחות גדולות ולשהות ארוכה. האוהל כולל חדר ומרפסת סגורה. במשך היום החדר משמש לאחסון תרמילים וחפצים. המרפסת משמשת לישיבה סביב שולחן לארוחה או למפגש חברתי. בלילה המרפסת נסגרת למצב אוהל ושני החדרים משמשים לשינה של 10 עד 12 אנשים. מחיר:  1335 ש"ח.

מאוורר לאוהל, נייד וקומפקטי. משמש לאוורור פנים אוהל או בישיבה בחוץ בתנאי שטח. למאוורר 3 עוצמות רוח והוא מאפשר מגוון העמדות: תלייה, מעמד מתכוונן , לשימוש על השולחן או על הקרקע. מחיר: 85

 מנגל מתקפל קומפקטי, מתאים ל-4 אנשים. מתקפל למצב שטוח לאחסון נוח ברכב ובבית.  המנגל עשוי נירוסטה איכותית לשימוש רב פעמי. מחיר: 59 ₪ 

להשיג בסניפי Trek Market - "טרק מרקט"– כפר סבא(קניון כפר סבא הירוקה) , מודיעין,  פתח תקווה (דן דטאון), עין המפרץ , ירושלים, חוצות המפרץ חיפה,  אילת  על הטיילת, צומת צמח כנרת. ובאתר 

ציוד עילית ייחודי לקמפינג - Trek Marke (צילום: רשת טרק מרקט)
ציוד עילית ייחודי לקמפינג - Trek Marke (צילום: רשת טרק מרקט)

חברת משחקי יצירה משיקה מגוון ערכות יצירה ומשחקים חדשים לקראת חגי תשרי
בונים טירה קסומה או בקתה -במיוחד לאדריכלים הצעירים, יוצקים בטון מיוחד, ובונים על פי ההוראות. בסדרה 2 ערכות: בונים טירה, ובונים בקתה.

בונים טירה – יוצקים את חומות הטירה, מרכיבים, בונים צריחים וצובעים. מפסלים ומקשטים בדגלים וסמלים, ויוצרים טירה מושלמת וקסומה. מוצעת במחיר של כ 79 ₪.

בונים בקתה – מרכיבים מבנה עץ ומצפים אותו בבטון מיוחד. צובעים, מפסלים ומעצבים בבצק צבעוני ויוצרים גם חצר ירוקה. מוצע במחיר כ 69 שח.

לרכישה בחנויות הצעצועים, בחנויות המשחקים המובחרות אתרי סחר ואמיגו.

חברת משחקי יצירה משיקה מגוון ערכות יצירה ומשחקים חדשים לקראת חגי תשרי (צילום: יח''צ)
חברת משחקי יצירה משיקה מגוון ערכות יצירה ומשחקים חדשים לקראת חגי תשרי (צילום: יח''צ)

שני סוגי אורז חדשים מבית מאטסר שף שיסדרו אתכם 
המותג הקולינארי מאסטר שף מתרחב בקטגוריית האורז ומשיק שני סוגי אורז חדשים: אורז פרסי ואורז עגול לסושי. שני האורזים החדשים מצטרפים לסדרת האורז של המותג מאסטר שף הקיימים: אורז יסמין ואורז בסמטי, ובכך משלימים את הסדרה.       

האורז הפרסי של מאסטר שף, הוא אורז קלאסי, שרוב הישראלים מכירים, אוהבים וצורכים. בכל שנה נמכרות בישראל למעלה מ-10 מיליון יחידות של אורז פרסי. הגרגרים שלו ארוכים ולבנים, והטעם והארומה שלו עדינים ומשתלבים עם מאכלים רבים: ממולאים, מג'דרה, אורז לבן או עם סוגי תבלינים שונים ועוד. 

האורז העגול לסושי של מאסטר שף, טעמו עדין ובזכות הגרגרים העגולים הוא מצליח לאגור בפנים את הטעמים שמוסיפים לאורז כמו מירין וחומץ אורז, בלי להפוך לדביק מדי. האורז לסושי מיוצר בווייטנאם, ומתאים להכנת מגוון מאכלים כמו סושי מפורק, עוגות סושי, כדורי אורז ועוד.

משקל: 1 ק"ג מחיר מומלץ לצרכן: אורז פרסי: 11.5 ₪ 

אורז עגול לסושי: 12.9 ₪  

(המחיר ממוצע לצרכן לפי פרייסז).

כשרות: בד"צ בית יוסף ואגודת ישראל. 

ניתן להשיג ברשתות מזון, חנויות המובחרות וברשתות השיווק 

שני סוגי אורז חדשים מבית מאטסר שף שיסדרו אתכם  (צילום: יח''צ)
שני סוגי אורז חדשים מבית מאטסר שף שיסדרו אתכם  (צילום: יח''צ)

רשת גלידריות האיכות וניליה, ייצרה שילוב מתוק ומנצח לרגל ראש השנה: דבש ומרציפן יחד
דבש -  המסמל יותר מכל את ראש השנה, יחד עם מרציפן משקדים מעולים – שילוב מפנק וקינוח טעים לחג במרקם מיוחד.

השילוב של דבש ומרציפן יוצר פרופיל טעמים מאוזן ומפנק כאחד, המרקם החלק והקרמי של הגלידה יחד עם המתיקות הטבעית של הדבר והעושר של המרציפן הופכים אותה לפינוק ייחוד וטעים 

הטעם המתוק של הדבש הישראלי שמקורו באקליפטוס ופרחי בר, משתלב היטב בטעם המרציפן העשוי  משקדים קלויים. שבבי השקדים הקלויים מוסיפים קראנ'ץ מענג ומשפרים את טעם הגלידה פינוק מושלם .

הגלידה מיוצרת משמנת משובחת, איכותית וטרייה, באופן יומיומי בכל סניף של רשת וניליה. כל גלידות וניליה מיוצרות מחומרי הגלם הטובים ביותר תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד. את הטעמים יוצרים עם תוספות כמו אלכוהול משובח, חטיפי שוקולד אהובים, פיסטוק איכותי ווניל טהור וגם משתמשים בפירות טריים מאיכות מעולה.

מנת גלידה – 19 ₪.

ניתן להשיג בסניפי רשת וניליה ברחבי הארץ במהלך החגים ספטמבר ואוקטובר

רשת גלידריות האיכות וניליה, ייצרה שילוב מתוק ומנצח לרגל ראש השנה: דבש ומרציפן יחד (צילום: בועז לביא)
רשת גלידריות האיכות וניליה, ייצרה שילוב מתוק ומנצח לרגל ראש השנה: דבש ומרציפן יחד (צילום: בועז לביא)

רכיבים טבעיים וללא קפאין – מותג התה והחליטות המושלם לגוף בריא ונקי
מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור (POMPADOUR) משיק חליטת צמחים בטעם חדש ג'ינג'ר דבש, העשוי מרכיבים טבעיים, ללא קפאין ומתכתב עם טרנד הבריאות העולמי.   

חליטת הצמחים החדשה של פומפדור יוצרת שילוב מפתיע וחדשני של טעם הג'ינג'ר עם הדבש והיא עשוייה מחומרי גלם מובחרים, עם דגש על איכות העלים ותהליך ייצור קפדני. 

הג'ינג'ר,  הוא אחד מהרכיבים הטבעיים הידועים כבעל יתרונות רבים עם ארומה חזקה. החליטה החדשה משלבת ג'ניגר ודבש ומגיעה בטעם מיוחד של מתיקות מעודנת ותוספת מעניינת לכוס תה מרענן לאחר ארוחות החג. 

פומפדור, הינו מותג חליטות וצמחים הנמכר ביותר בעולם* מציע מגוון רחב ביותר של טעמים, אשר נבחרו בקפידה, עוברים בקרת איכות קפדנית במעבדות החברה בגרמניה והשלב האחרון הוא הרכבת תערובות ע"י טועמי התה והחליטות של החברה. המותג מציע מגוון רחב של טעמים, והמוצר החדש: ג'ינג'ר ודבש  מצטרף לסדרה של ג'ינג'ר לימון, ג'ינג'ר כורכום וג'ינג'ר מנגו.

כשרות: פרווה למהדרין, בהשגחת בד״צ אגודת ישראל באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן של חליטת ג'ינג'ר דבש: 10.90-14.90 ש"ח

בכל מארז 20  שקיקים *1.75 גרם = 35 גרם משקל נטו.

*Euromonitor, מהדורת 2022 בנושא משקאות חמים, לפי ערכי מכירות קמעונאיות.  

את מוצרי התה והחליטות של המותג פומפדור ניתן להשיג בכל רשתות המזון והשיווק והחנויות המובחרות.

רכיבים טבעיים וללא קפאין – מותג התה והחליטות המושלם לגוף בריא ונקי (צילום: יח''צ)
רכיבים טבעיים וללא קפאין – מותג התה והחליטות המושלם לגוף בריא ונקי (צילום: יח''צ)

קולקציית מוצרים ייחודיים לכבוד חגי תשרי מבית רשת DAN דיל
לכבוד חגי תשרי, רשת 'DAN דיל' מקבוצת שופרסל, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי סטוק ישירות לצרכן, מציעה קולקציית מוצרים ייחודיים וחגיגיים לכבוד תקופת החגים.

מוצר הדגל לסוכות: סוכה מתקפלת לילדים! נפתחת בקלות ובמהירות  במידות 82*82*82 ס"מ במחיר 50 ש"ח בלבד.

המוצרים יהיו זמינים לרכישה בסניפים ואונליין באתר, כולל משלוח עד הבית.

קולקציית מוצרים ייחודיים לכבוד חגי תשרי מבית רשת DAN דיל (צילום: אלעד גוטמן)
קולקציית מוצרים ייחודיים לכבוד חגי תשרי מבית רשת DAN דיל (צילום: אלעד גוטמן)

חג שמח חברים! מועדים לשמחה!