הכתבה נכתבה בשיתוף GooLike

אינסטגרם היא למעשה חלון הראווה הדיגיטלי של בית העסק שלכם ושל השירותים או המוצרים שאתם מוכרים. אך העלאת תמונות לאינסטוש לבדן לא תעזור לעסק שלכם להמריא. הפרמטר החשוב ביותר בשיווק ברשתות החברתיות השונות הוא כמות העוקבים שיש לדף שלכם. ככל שכמות העוקבים יותר גבוהה – הרושם שנוצר הוא של הצלחה סוחפת וכולם רוצים לקחת חלק בזה. לכן אם יש לכם עסק, בכל תחום שהוא, ואתם רוצים לקדם אותו ברשתות החברתיות, מומלץ מאד לתת לו בוסט באמצעות קניית עוקבים לאינסטגרם. במאמר זה נספר לכם כל מה שרציתם לדעת על איך קניית עוקבים באינסטגרם תעזור לעסק שלכם ועוד. 

איך קניית עוקבים לאינסטגרם תעזור לעסק שלכם?
עבור צעירים וצעירות רבים האינסטגרם כבר מזמן הפך לטבע שני. הם משתמשים בו כדי לצפות בחבריהם מעלים תמונות יפות באמצעות פרסום 'פוסט' וגם סרטונים קצרים של עד דקה שנקראים 'ריל'. זהו בעצם סוג של עדכון היכן הם נמצאים ומה הם עושים וכיצד הם חיים את החיים. אך עבור בית עסק, במיוחד אם הוא חדש, האינסטגרם משמש כבמה לכל דבר. העלאת תמונות של המוצרים שלכם או תיעוד שלכם בעודכם מעניקים שירות ללקוחות כגון צביעת ציפורניים, שיפוץ דירה, תיקון רכב, כיוון פסנתרים או אפיית עוגות מבצק סוכר תפתח עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם חלון ראווה דיגיטלי היישר לתוך העסק שלכם, ותעורר רצון רב לקבל ממכם שירות גם כן. באמצעות האינסטגרם גם קל מאד ליצור איתכם קשר מאחר ודי בלחיצת כפתור כדי לעשות זאת. באינסטגרם ניתן גם להציג את הפרופיל שלכם ותיאור קצר של מי אתם ומה אתם עושים ואילו שירותים או מוצרים אתם מוכרים, ואם יש לכם אתר עסקי, ניתן להפנות את הלקוח המתעניין שלכם לשם על מנת לקבל עוד מידע או להזמין לעצמו באופן עצמאי מוצר או שירות. מן הסיבה הזו לא מומלץ לותר על הרשתות החברתיות השונות לרבות אינסטגרם גם אם אתם לא ממש מתחברים. 

מדוע צריך הרבה עוקבים?
כמו שלא הייתם נכנסים למסעדה ריקה או לחנות שבה אין אף לקוח, כך גם אנשים לא ממש ממהרים להכנס למקום שאין בו הרבה עוקבים. סימון עוקב פירושו שמישהו ביקר בדף שלכם, אהב את המוצרים שלכם ונהנה לצרוך אותם. כאשר יש הרבה כאלו, סימן שהרבה מאד אנשים היו מרוצים והמוצר שלכם או השירות שלכם חייב להיות מעולה וכדאי לכולם לנסות אותו. כמות גדולה מאד של עוקבים משדרת ללקוח הפוטנציאלי שכדאי לרכוש אצלכם כיוון שכבר הרבה מאד אנשים לפניו ניסו ונהנו. אך במקרה שבו אין לכם ניסיון ברשתות החברתיות, או שרק עכשיו פתחתם את הדף ועדיין לא נרשמו בו הרבה כניסות, חשוב לתת לעצמכם ולבית העסק שהקמתם בוסט רציני באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם

איך קונים עוקבים באינסטגרם?
בדיוק בשביל זה אנחנו פה. הכירו את GooLike, חברה לקניית עוקבים באינסטגרם וברשתות חברתיות נוספות כגון יוטיוב, טיקטוק וגם טלגרם. הרכישה הינה חוקית לחלוטין, ודעו לכם שכולם נעזרים בזה לפחות בתחילת הדרך, וגם לאחר זמן מה כאשר הם חשים ירידה טבעית בכמות העוקבים, כך שתמיד ניתן לרענן ולהשלים חוסרים באמצעות קצת תגבור. אז איך זה עובד? באמצעות השלבים הבאים:

  • באמצעות האתר שלנו תוכלו להזמין לעצמכם את חבילת העוקבים המועדפת עליכם. אנחנו מאפשרים לכם לרכוש באמצעות האתר 1000 עוקבים, 5500 עוקבים, 16,500 עוקבים מתי שרק תרצו. הלייקים שהם מסמנים יכולים להתפרש על פני 30 פוסטים אחרונים כך שהעלייה בכמות העוקבים נראית טבעית לחלוטין ומעלה את התפוצה והנראות של כל פוסט מתוך שלושים הפוסטים האחרונים שפרסמתם. 
  • כבר לאחר מספר דקות הקסם מתחיל לקרות, תוכלו להתחיל לראות עלייה במספר העוקבים אשר מסמנים לייקים, צופים ומשתפים אשר תימשך מספר שעות, כאשר אם ההזמנה גדולה במיוחד היא יכולה לקחת גם 6 שעות ויותר. שימו לב שבימים שלאחר מכן ייתכן ותהיה עלייה משמעותית יותר בכמות העוקבים ואלו יהיו עוקבים אורגניים של לקוחות פוטנציאליים שיחשפו אליכם וייכנסו לצפות כפי שתיכננתם. 
  • בכל שלב ובכל זמן תוכלו להמשיך ולהעזר בנו באמצעות פנייה לעזרה ותמיכה. הניסיון הרב שלנו והמומחיות שלנו בתחום הרשתות החברתיות יכול לעזור לכם לקדם את העמוד שלכם באמצעות הצעת מגוון פתרונות. גם פתרונות פשוטים כגון תזמון, ניהול קמפיין וריענון תכנים יכול לעזור מאד. 

איך קניית עוקבים באינסטגרם תעזור לעסק שלכם (צילום: FREEPIK)
איך קניית עוקבים באינסטגרם תעזור לעסק שלכם (צילום: FREEPIK)

מהם עוקבים מזוייפים ומהם עוקבים אמיתיים?
חברות לא אמינות לקניית עוקבים לאינסטגרם משתמשות באמצעים לא כשרים לעשות זאת כולל הצבת בוטים אוטומטיים או שיטות אחרות שלא מקובלות כל כך בתחום הרשתות החברתיות. זה גם עלול לפגוע בתדמית שלכם ולגרום לרשתות החברתיות להוריד לכם את החשיפה. לכן חשוב מאד לפנות לחברה אמינה אשר משתמשת באנשים אמיתיים שהם אכן קהל היעד שלכם, ואשר ייחשפו למוצר שלכם באמצעים לגיטימיים לחלוטין. אנו פועלים בשיטות בטוחות ומוכחות למשיכת קהל יעד רלוונטי עבורכם בצורה חוקית ולגיטימית בלבד. 

האם אי פעם מישהו יידע שקניתי עוקבים?
רק אם אתם תספרו. אנחנו לעולם לא מוסרים מידע על הלקוחות שלנו והכל נשמר בצורה דיסקרטית לחלוטין. חשוב לנו לשמור על הפרטיות ועל המוניטין שלכם. המערכת שלנו מוגנת ומידע אינו דולף החוצה. כמות הלייקים שהם מסמנים מתפזרת על טווח של מספר שעות ונראית אורגנית לחלוטין. 

מה עוד כדאי לכם לדעת על קידום הדף שלכם באינסטגרם?
חברת GooLike תעשה כל שביכולתה על מנת לייעץ ולהדריך אתכם כיצד לקדם את הדף שלכם באינסטגרם, אולם בסופו של דבר העבודה הינה כולה שלכם. כאן ניתן לכם מספר טיפים כיצד לנהל נכון את עמוד האינסטגרם שלכם כדי להביא להצלחת העסק :

  • עזרו לאלגוריתם לעזור לכם – כמו רשתות חברתיות רבות, גם לאינסטגרם יש אלגוריתם אשר מעלה את התפוצה של דפים בעלי איכות גבוהה ותנועה מרובה. פרסום פוסטים או 'ריל' באופן קבוע ושוטף, הזמנה לאירועים חיים, תחרויות שיתופים, וכל פעילות אחרת שאפשר לבצע באמצעות האינסטגרם ואשר תעורר תשומת לב, תעזור לכם למשוך יותר לקוחות. 
  • פרסמו תוכן מושך ומעניין – בסופו של דבר, הלקוחות הפונטנציאלים שלכם רוצים לראות מה יהיה המוצר או השירות שהם יקבלו. זה לא משנה אם אתם זמרי חתונות, נגרים או מאמני כושר, תנו ללקוחות שלכם לראות אתכם ברגעים הכי טובים שלכם, באמצע ביצוע מעלף, מבצעים אתגרים שונים, מציגים לראווה את התוצרים הכי טובים שלכם, את תהליכי העבודה ועוד. אם זה מעניין, זה ימשוך עוד ועוד לקוחות פוטנציאלים. 
  • הקפידו לקנות עוקבים באופן קבוע – במקום לחכות שהכמות תרד למצב קריטי ואז להלחץ ולקנות כמות גבוהה מדי שתיראה חשודה, עדיף לתגבר ולתחזק את כמות העוקבים באופן קבוע, להשלים דילדול טבעי ולתת לקהל היעד שלכם תחושה שהדף שלכם יציב ומתחזק בהדרגה משבוע לשבוע. 

לסיכום 
באמצעות קניית עוקבים לאינסטגרם תוכלו לתת בוסט רציני לבית העסק שלכם ולהצלחה שלכם. ב – GooLike תוכלו להזמין לעצמכם כמה עוקבים שתרצו מתי שתרצו, לקבל ייעוץ והדרכה ופתרונות שונים ולראות את העסק שלכם צומח, פורח ומשגשג. 

הכתבה נכתבה בשיתוף GooLike