מטוס אל על שהיה אמור להמריא אמש מפריז עוכב לאחר שאש פרצה בתא המטען שלו. המקור לדליקה הוא בסוללה שהתלקחה בחפציו של אחד מהנוסעים. הנוסעים פונו מהמטוס ולאחר שעות רבות של עיכוב בבירת צרפת, טיסה חלופית צפויה להמריא בעוד זמן קצר לישראל.



המטוס היה אמור להמריא אמש בשעה 23:00 לפי שעון צרפת. אחת הנוסעות כתבה בדף הפייסבוק שלה: "המטוס סוגר דלתות לקראת היציאה בשעה טובה (ובאיחור כמובן) לכיוון הארץ. שתי דקות אחר כך הודעה של הטייס שישנה תקלה והוזמנו כבאיות ונא לצאת מקדימה באופן מסודר ולהשאיר הכל על המטוס. 30 (!) דקות אחר כך רק נפתחת הדלת ומתחיל פינוי 'מסודר'.



"מרכז שדה התעופה, עשרות כבאיות, המתחם נסגר ואנחנו ממתינים באוטובוסים שיסיעו אותנו לטרמינל. בתשאול של אנשי הצוות של אל על - אין להם מושג מה קרה ושנמתין לעדכון מסודר. יושבים בטרמינל על הרצפה(!) בני 80, תינוקת בת חודשיים ואישה הרה". 



היא סיפרה כי החברה לא סיפקה לנוסעים הממתינים אוכל או מים וכי אף נציג לא דיבר עמם במשך שעות ארוכות. עד שלבסוף פונו הנוסעים לבית מלון סמוך ונאמר להם שהטיסה תמריא בצהריים. "סביב 19 שעון ישראל צפויה נחיתה בעז״ה באיחור של למעלה מ15 שעות ולאחר 24 שעות של התגלגלות.

"הסאגה לא כל כך מהר מסתיימת כי המזוודות יטוסו במקביל אלינו בטיסה אחרת. אני מעריכה את אל על - בלי שום ציניות- על לקיחת האחריות ואיתור התקלה, השבתת הטיסה והניסיון לייצר פתרון. א-ב-ל, תרשו לי לחזור לקטר, איפה אתם לעזאזל??? שום מידע עד הבוקר? מים? מה אנחנו כדתיים אמורים לעשות עם אוכל כשר? ומה הלאה?"

מחברת אל על נמסר: "בטיסת אל על מפריז לישראל, בעוד המטוס על הקרקע, התקבלה התראה על עשן בתא המטען. מבדיקה ראשונית עולה כי מקור העשן הוא ככל הנראה בסוללת ליתיום בכבודת נוסע. הנוסעים הועברו לבתי מלון ויטוסו בטיסה חלופית בהקדם האפשרי.אנו מתנצלים בפני הנוסעים על אי הנעימות. בטיחות ובטחון הנוסעים הם בראש מעייננו".