עבור ישראלים רבים נסיעה לחו"ל היא קודם כל חוויה קולינארית, אנחנו מסתובבים במסעדות, בשווקים, נחשפים לטעמים ומאכלים חדשים, טועמים – ולפעמים גם מביאים אתנו הביתה, כדי שכל המשפחה תהנה: לוקחים קממבר צרפתית, אחת ממלכות הגבינה, ונהנים מהטעם הקרמי הנפלא, בעיקר כשהוא משתלב עם אגוזים ומייפל מתקתק... פורסים גאודה הולנדית מיושנת, בטעם חלבי, קרמי, עשיר ומסעיר. מוצרלה איטלקית איכותית, כזאת שנמתחת בכל נגיסה מהפיצה או מהטוסט או סופגת באהבה את טעמי העגבנייה והבזיליקום בסלט קפרזה, או אולי פלח מנצ'גו מספרד, גבינה המיוצרת מחלב כבשים: עם ארומה חזקה וטעם עדין ומענג. פותחים בקבוק של יין טוב – וממריאים בזיכרון לטיול האחרון שלנו באירופה... 
אבל גם בימים שבהם אנו נמצאים בבתים או קרוב אליהם, מנועים מלצאת לחופשה ולטעום עולם, כיף לגלות שיש מי שאספו את מיטב גבינות מיוחדות מהארץ והעולם, כדי להכניס למטבח שלנו חוויה של טעמים לאפייה, אירוח ואפילו סתם כך כדי לשדרג את הכריך השווה, כך שיהיה שווה עוד יותר... גבינות מיוחדות הן טעם נרכש, שהופך בשנים האחרונות להיות יותר ויותר נפוץ במטבח של ישראלים רבים שטיילו, טעמו ובחרו לשדרג את הגבינות במקרר לכיוונים לא שגרתיים.
 
הטעמים המיוחדים של גבינות Collection והמגוון הרחב, מאפשרים לכל אחד לטעום, להתנסות ולהתחבר לגבינה אחרת שהוא טעם פעם בטיול בין המסעדות הנהדרות של איטליה, בטאפאס בר במדריד או ברצלונה או מול נוף פסטורלי על שפת הנהר בהולנד... וכמובן - להכניס את הטעמים המיוחדים אליו הביתה. 

פלח עין גדי - סטיילינג: נועה קנריק (צילום: נמרוד סונדרס)
פלח עין גדי - סטיילינג: נועה קנריק (צילום: נמרוד סונדרס)

בין מוצרי Collection תוכלו למצוא פלחי גבינה מסוגים שונים כמו ברי וקממבר בניחוח צרפתי, מנצ'גו ואיבריקו בטעם ספרדי, קצ'וטה בסגנון איטלקי, צ'דר שלמדנו לאהוב באנגליה, קשקבל שתעורר זיכרונות מטורקיה ועוד, שכיף להגיש על מגש עץ לצד ירקות טריים ולהפוך אפילו ארוחת ערב שגרתית לפלטת גבינות מהעולם... עוד כולל האוסף המיוחד של תנובה, פרוסות גבינה כמו מוצרלה איטלקית וגאודה הולנדית, שיקפיצו כל כריך או טוסט לדרגה של מנה בבית קפה... ולצידן מגוון גבינות מיוחדות לאפייה כמו מסקרפונה, פרומעז, פתיתי מוצרלה, פתיתי גאודה ועוד. אז אולי יעבור זמן רב עד שנזכה לטוס לחו"ל, אבל בינתיים, אין סיבה שלא לצאת למסע קולינרי מסביב לעולם, מסע שכל ביס ממנו, לוקחת את הטועמים ממדינה למדינה.
פלח פרמזן - סטיילינג: נועה קנריק (צילום: נמרוד סונדרס)
פלח פרמזן - סטיילינג: נועה קנריק (צילום: נמרוד סונדרס)

רוצים להכיר עוד את אוסף הגבינות ולצאת למסע קולינרי חובק עולם? למידע, מתכונים והצעות הגשה היכנסו למדריך הגבינות המיוחדות של תנובה.