ברק שרעבי, נעים להכיר 
על ברק שמענו מחברים שחיפשו שירותי פוליש להברקת רצפה שפשוט התאהבו בבן אדם ודיווחו שקיבלו שירות מקצועי ואיכותי במחיר הוגן. אז היינו חייבים לבדוק את העסק שלו - חברת ניקיון בתים ולהמליץ גם לכם. 

"התחלתי לעבוד בחברת ניקיון בתים לפני איכלוס מיד לאחר שחרורי מהצבא בשנת 2001. לאחר 5 שנות עבודה מאתגרת ומעניינת, בה חקרתי את כל סוגי הלכלוכים והכתמים אשר נשארים לאחר בניית בית חדש או שיפוץ הבית ובחנתי את כל סוגי חומרי הניקוי הקיימים בשוק הגעתי לרמת ידע מאוד גבוהה והחלטתי לצאת לדרך עצמאית. ב2006 הקמתי את העסק שלי - דוקטור פוליש ומאז, יחד עם הצוות המנצח שלי ליוויתי אלפי משפחות ואפשרתי להן להיכנס לבית נקי, מבריק ומסודר" מספר ברק. 

אילו סוגי שירותים אתם מעניקים ללקוחותיכם? 
"אנו מעניקים שני שירותים עיקריים - ניקיון בתים ודירות לפני איכלוס (דירות חדשות או בתים אחרי שיפוץ) או פוליש להברקת מרצפות או ניקוי המרצפות הישנות. צוות העובדים המיומן והמנוסה שלנו מגיע לבית ותוך מספר שעות מסיים את העבודה. הניקיון נעשה בעזרת חומרי ניקוי תוך שימוש במכשירים וטכנולוגיות המתקדמים והמומלצים בשוק (אשר בחנו בקפידה טרם השימוש כמובן)."

חבילת ניקיון יסודי לבית ריק
חבילת ניקיון יסודי לבית ריק מתבצעת מלמעלה למטה, על מנת להבטיח שמירה מרבית על הניקיון ועל העבודה שכבר בוצעה, במהלכה נסיר כתמי צבע, שאריות רובה, סיליקון, דבקים ועוד.

אלו הם השירותים שתקבלו בהזמנת חבילת ניקיון מורחבת: 

  • פירוק, ניקוי והחזרה של חלונות, רשתות ותריסים ( כולל ניקוי מסילות ומסגרות)
  • ניקוי וחיטוי חדרי מקלחת ושירותים 
  • ניקוי ארונות עליונים ותחתונים במטבח, במקלחת, חדרי שירות וחדרי הבית: בארונות חדשים נסתפק בניקוי עם מטלית וחומרי הברקה ייעודיים לחומר ממנו עשויים הארונות ובמקרה של ארונות קיימים נבצע ניקוי יסודי כולל הסרת שומנים וכתמים ישנים. 
  • ניקוי דלתות, משקופים ופנלים
  • ניקוי שקעי חשמל ומתגים
  • ניקוי מרפסות ומעקות זכוכית
  • פוליש קרצוף וניקוי אשר מתאים לכל סוגי ריצוף

מה זה פוליש ולמה כדאי לעשות אותו? 
"עבודות פוליש מתחלקות לשני חלקים" - מסביר ברק, "פוליש להברקה ופוליש לניקוי מרצפות. ניתן להזמין עבודת פוליש אשר כלולה בתוך חבילת ניקיון יסודי וניתן להזמין שירותי פוליש לרצפה בלבד על מנת להוזיל עלויות."  ברק ממשיך ומסביר לנו את ההבדלים בין שני סוגי הפוליש: 

1. פוליש להברקת רצפה: פוליש להברקת רצפות מתאים למרצפות שיש ואבן ואינו מתאים למרצפות גרניט פורצלן. בתהליך זה תקבלו רצפה במראה משי או מבריק בעל השתקפות אשר יעניק לרצפה בבית שלכם מראה של רצפה נקייה אשר הרגע נשטפה. כאן אנו יכולים לעבוד במספר טכנולוגיות פוליש, בהתאם לצירוף הקיים - פוליש ליטוש, קריסטל, ווקס או אקרילי.

דוקטור פוליש (צילום: דוקטור פוליש)
דוקטור פוליש (צילום: דוקטור פוליש)

2. פוליש לניקוי רצפה: פוליש לניקוי והסרת שאריות צבע ורובה ניתן לבצע על כל ריצוף - גרניט פורצלן, קרמיקה, אריחי אבן ועוד. מטרתו היא להסיר לכלוכים ושומנים מריצוף חדש או לרענן ולחדש ריצוף ישן בבית ( שיראה כמו חדש לאחר העבודה). כאן אנו נעבוד בשיטת קרצוף וליטוש האריחים עם מכונת פוליש ייעודית. 

דוקטור פוליש (צילום: דוקטור פוליש)
דוקטור פוליש (צילום: דוקטור פוליש)

דבר אלינו תאכלס - כמה זה עולה?
כאן מגיע היתרון הבולט של דוקטור פוליש לעומת שאר חברות העוסקות בניקיון בתים ופוליש לרצפה. 

"אני מאמין בשירות אמין וגלוי לכל ולכן פיתחתי מערכת ייחודית להצעת מחיר מותאמת ספציפית לבית שלכם ולשירותים שתרצו לקבל. במהלך תהליך קצר ופשוט שלא מצריך מכם אפילו להרים טלפון, תוכלו לדעת בדיוק כמה תעלה לכם העבודה שלנו - בלי "הפתעות" בסוף העבודה ותירוצים נוספים שמעלים את המחיר. המחיר שלנו ניתן בקבלנות ומושפע באופי וסוג העבודה ולא מכמות הזמן שהעובדים צריכים לנקות ולקרצף בפועל." 

הסתקרנו ויצאנו לבדוק כמה יעלה זה יעלה לנו
למעשה זהו ממשק מתקדם וסופר נוח לחישוב עלויות העבודה.
 
קודם עליכם לבחור מיקום בארץ (דוקטור פוליש מעניק שירות כלל ארצי מהצפון ועד הדרום) - בחרנו אזור המרכז, את סוג השירות המבוקש (פוליש, ניקיון או פוליש וניקיון ביחד) - בחרנו את חבילת הניקיון היסודי כולל פוליש, האם הבית ריק, מרוהט או עם מספר רהיטים בודד - בחרנו בבית ריק כיאה לבית לפני אכלוס,

על איזה נכס מדובר (דירת גן, בית פרטי, דירת מרתף, דירת סטודיו, חנות או עסק) - בחרנו בבית פרטי כי מותר לנו לחלום, כמות החדרים בחדר - הלכנו על האופציה הסטנדרטית של 4 חדרי שינה, כמה קומות יש בבית - בחרנו קומה אחת כי מי רוצה לעלות במדרגות בגיל 80  ולסיום גודל הבית - בחרנו עד 160 מ"ר (שוב, אמרנו שמותר לחלום) וזו התוצאה: 

אז חבילת ניקיון יסודי הכוללת גם פוליש לניקוי והברקת הרצפה לבית פרטי שטוח עם 4 חדרי שינה וללא ריהוט תעלה 2800 ש"ח כולל מע"מ. מחירים משתלמים, כבר אמרנו. 

לסיכום, הכרנו איש נפלא בעל תודעת שירות גבוהה, אמין ורציני וכל מה שנשאר לנו זה רק להשיג את בית חלומותינו להזמין אותו בטרם הכניסה לבית. ומה איתכם?