פילינג אורז- דיילי מיקרופוליאנט של דרמלוג'יקה: שילוב של חומצות ומרכיבים פיזיים בתערובת של אבקת אורז ייחודית להסרת תאי עור מתים ומתן מראה חלק ובהיר יותר לעור. פילינג האורז הופך להיות פעיל רק במגע עם מים! כאשר מערבבים את התכשיר עם מים, בעזרת ידיים רטובות, משתחררים מרכיבים כגון פפאין, חומצה סליצילית ומרכיבים פעילים אחרים הנמצאים בקליפת האורז המסייעים להחלקה של העור ולהאצת התחדשותם של תאי עור חדשים. הפילינג עדין ומיועד לשימוש כל יום. 
מחיר מומלץ: 287 שקלים.

PURE ACTIVE מארז מוצרי ניקוי לטיפול ביתי בראשים שחורים במהדורה מוגבלת! הסדרה כוללת שני מוצרים המכילים פורמולות מיוחדות בעלות חומרים פעילים: חמר ופחם, המסייעים בניקוי אינטנסיבי של עור הפנים, ללא ברק שומני. מבית גרנייה. 
מחיר מומלץ: 49.90 שקלים.

מהדורה מיוחדת של אפרופו בטעם גבינה, אסם.
מחיר מומלץ: 6.40-2.50 שקלים.

"מסקרה כפרה" של מותג האיפור ALINE COHEN: מסקרה בגוון שחור בעלת פורמולה ייחודית עם סיבים אשר גורמים להארכת הריסים הטבעיים ומעניקים נפח! ניתן להשיג ברשת Be.
מחיר מומלץ: 119 שקלים.

סדרת מגנום פיינטס ב-4 טעמים: וניל קלאסיק, וניל שקדים, וניל שוקולד לבן ושוקולד לבן ועוגיות. גלידת שמנת איכותית המשלבת את חווית השוקולד העשירה של מגנום, שמתבטאת בדיסק שוקולד ומעטפת שוקולד בכל צידי ותחתית הגלידה, ועם תוספות  מפנקות ועשירות. שטראוס. 
מחיר מומלץ: 25-20 שקלים.

תרסיס שמן זית כתית ללא גז. מכיל 100% שמן זית ופותח כדי לקדם אורח חיים בריא ולהעניק חווית בישול טבעית המאפשרת מדידה: התזה בודדת היא רק 1.6 קלוריות, צ'יריו. 
מחיר מומלץ: 27.90 שקלים.

Proactive Care™- סדרת מוצרי היגיינה חדשה המהווה פתרון לשמירה על ההיגיינה ושמירה על העור. הסדרה כוללת מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים, ג'ל לחיטוי ידיים, מגבות ידיים היגייניות ומגבונים לניקוי ידיים ופנים. קלינקס.
מחיר מומלץ:  19.90-7.90 שקלים. 

ReMoist קרם ידיים מרוכז לידיים לטיפול ביובש מוגבר בידיים, חספוס, סדקים ותחושת אי נוחות. ניתן להשיג את המוצר בבישום עדין או ללא בישום. קרמה.
מחיר מומלץ: 19.90 שקלים. 

סרום וקרם החייאה ממריצים לשיקום העור, המעניקים זריקת מרץ לעור הפנים ומעלימים סימני עייפות ושחיקה. מועשר בחמישה סוגי וויטמינים, שישה סוגי מינרלים ושלוש חומצות היאלורוניות. ליראק פריז.
מחר מומלץ:  235-219 שקלים.

ערכה ייעודית דו שלבית לקרקפת בריאה ונקייה מקשקשים; שלב ראשון- שמפו טיפולי שלב שני- קרם לחות טיפולי. קמדיס. 
מחיר מומלץ: 99.56 שקלים.