"בשרים שעושים לך כבוד": לקראת חגיגות יום העצמאות, המסמלות כמדי שנה את פתיחתה של עונת המנגל והפיקניק, מרחיבה רשת הסופרמרקטים קשת טעמים את קטגוריית הבשר תחת המותג הפרטי "קשת קצבים". בין המוצרים: המבורגר וואגיו מובחר, נקניקיות מרגז פיקנטיות, שיפודי טלה, אנטריקוט ופרגית. 
מחיר מומלץ: 64.90-19.90 שקלים.  

לרגל יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, משיק המותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו לבן מבעבע, בבקבוקים בעיצוב מיוחד בצבעי הדגל - כחול ולבן, ברוח יום ההולדת למדינה. העיצוב החגיגי של הבקבוק תואם לטרנד הרווח, של התחדשות עם אריזות חגיגיות וייחודיות המוסיפות לאווירת החג.
מחיר מומלץ: 25 שקלים. 

Gelato on My Mind- גוון לק תכלת בהשראת הגלידה האיטלקית הקרה תחת השמיים הכחולים של ונציה. OPI.
מחיר מומלץ: 65 שקלים. 

מייקל קורס משיק את קולקציית אביב– קיץ 2021. הקולקציה משלבת פריטים על-זמניים בגווני הכחול, הלבן, דנים וטבעיים ניטרליים ובצלליות מודרניות עם דיטיילז מדויקים! מכנסי דנים, מחוכים ואוברולים בשטיפת וינטג' בהירה לצד סריגי פסים מבד ויסקוזה ולוקים יותר אלגנטיים בצבעוניות של נייבי ולבן עם דיטיילז של חבלים בגוון טבעי.
מחיר מומלץ: 2,590-349 שקלים. 

קרומבאכר מציעה ליום העצמאות את קרומבאכר PILS, בירת הדגל של מבשלת קרומבאכר מאז 1890, המתחדשת במראה מרוענן ומעודכן. בירת לאגר בסגנון פילזנר גרמנית, בצבע זהוב בוהק, המיוצרת ממי מעיינות טבעיים. לבירה ארומות פירותיות ופרחוניות עם רעננות טבעית וטעמי מאלט חלקים, קריספיים וכשותיים, עם אפטר טייסט ארוך ומעט מרירות מאוזנת.
מחיר מומלץ: 40 שקלים. 

רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון אביזרים שיהפכו את חגיגות יום העצמאות לשמחות הרבה יותר. בין האביזרים ניתן למצוא: דגלי ישראל, פטישי דגל ישראל עם אורות, כך יד עם דגל ישראל, קשתות עם אורות ועוד.
מחיר מומלץ: 25.90-10.90 שקלים. 

קציצות עראיס: קציצות מתובלות, טעימות ועסיסיות מבשר אנטריקוט, שמותאמות בדיוק לחצי פיתה ומיועדות להכנה מהירה על מחבת. המארז כולל 6 קציצות בנות 60 גרם. זוגלובק. 
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים. 

בירה אלכסנדר במארז חדש ומעוצב ליום העצמאות, הכולל את ארבעת סוגי הבירה המובילות של המבשלה בתוספת פותחן מתנה. סוגי הבירה הכלולים במארז: BLONDE, AMBREE, GREEN וחיטה ישראלית.
מחיר מומלץ: 50 שקלים. 

קולקציית המצעים החדשה לאביב קיץ 2021 של האתר הבריטי NEXT: מרעננת, מרגשת ומאפשרת לכל אחד לעצב את חדר השינה לפי טעמו. הקולקציה נעשתה בהשראת הטרנדים המובילים בסטיילינג העולמי, בלי לוותר על אמירה עיצובית מקורית, ועל פרקטיות השומרת על הברק והרעננות של פריטי הטקסטיל השונים גם אחרי כביסות רבות.
מחיר מומלץ: 600-100 שקלים. 

בידורית ניידת ועוצמתית, בעלת רמקול DSP המגיע עם שני וופרים אקטיביים (10 אינץ') ומעבד סאונד בטכנולוגיה ייחודית. לבידורית שליטה ועיבוד צליל מדהים עם סאונד ובס חזקים ודינאמיים בהספק של W1200. הבידורית מגיעה עם שני מיקרופונים אלחוטיים, כניסת מיקרופון חוטי ובוררי שליטה לווליום אקו. מבית המותג Pure Acoustics.
מחיר מומלץ: 1,790 שקלים.