קופסת ההפתעות של גל גברעם: כוכבת הרשת ויוצאת האח הגדול גל גברעם (19) נבחרה להשיק ולהרכיב את קופסת ההפתעות החדשה לאתר הסחר האלקטרוני  "COVERME". הקופסה מכילה הרכב של מוצרים מעולמות הביוטי והלייף-סטייל. את כל המוצרים שבקופסה גל בחרה באופן אישי ומדובר במוצרים שהיא בעצמה משתמשת ביום-יום, לכן ממליצה עליהם. COVERME הוא בין האתרים הראשונים שהחל בישראל עם פעילות "קופסת ההפתעות". מטרת הקופסה היא לפנק והפתיע את עצמך או להביא לחברה מתנה מפנקת. כל המוצרים הם בגודל מלא ושווי המוצרים יחד עומד על 1000 שקלים. לרכישת המארז לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 249 שקלים. 

בייגלה "כפיות" בטעם בצל עם שומשום, במהדורה מוגבלת. המוצר מקנה המקנה חווית אכילה מיוחדת הכוללת "טבילת" הבייגלה בדיפ. אסם.
מחיר מומלץ: 13.90-6.67 שקלים.

ספיישליסט אמפולות פילינג לילה גליקו – C היפואלרגני: ערכת אמפולות עם מרכיבים פעילים לטיפול לילה ממוקד בסימני גיל ובכתמים כהים הנוצרים מקרני השמש, סימני פגמנטציה, כתמי גיל, גוון עור לא אחיד ומראה עור עמום. VICHY.
מחיר מומלץ: 269-119 שקלים.

מי מיסלר ורדים אשר מיועדים לניקוי הפנים, העיניים והשפתיים. שלוש תועלות במוצר אחד: הסרת איפור, ניקוי העור והענקת מראה זוהר. התוצאה: לאחר השימוש העור נשאר נקי, בעל מראה זוהר וללא תחושת שמנוניות. GARNIER.
מחיר מומלץ: 39.90 שקלים.

ידית הפלא לשטיפת כלים של דישמטיק ישראל: הפתרון המושלם לכיור שלכם. כל מה שצריך לעשות זה למלא את הידית בנוזל הכלים ולסגור את המסכה. נוזל הכלים מוזן ישירות לספוג השטיפה ליצירת קצף ללא מאמץ.
מחיר מומלץ: 22.90-19.90 שקלים.

כוס פלא שאינה נשפכת ומשולבת באורות מהבהבים: הכוס בעלת פטנט ייחודי המונע את דליפת נוזל השתייה שבתוכה ומאפשרת לילד לשתות באופן עצמאי ללא חשש, וגם מהווה משחק מדליק עם אורות מדליקים ומהבהבים הפועלים כשטופחים בה קלות. מותג מוצרי התינוקות האמריקאי Nuby. לרכישת המוצר לחצו כאן
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים.

סדרת ווליום אינטנס: שמפו ומרכך להעצמת נפח, מועשרים בקומפלקס קרטין וביוטין המעניקים לשיער, לאחר כל חפיפה, מראה מלא ובריא יותר. הסדרה מתאימה לשיער דק ועדין. המוצרים אינם מכילים פרבנים, SLS, פתלאטים ושמן מינרלי . נטורל פורמולה. לרכישה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

קרם שיזוף עצמי המאפשר להשיג בקלות מראה שזוף וטבעי מבלי לצאת מהבית. הקרם החדשני עמיד במים, מעניק גוון עור שזוף וטבעי, מועשר ברכיבי לחות, ויטמין E ויטמין B5. סקארה.
מחיר מומלץ: 29.90 שקלים.

סדרת נוטרי-באלאנס: סדרה חדשה המקדמת את טיפוח הקרקפת על ידי איזון עור הקרקפת ובכך מאפשרת צמיחה של שיער מטופח, מבריק ובריא יותר. הפורמולה מכילה שורש ג'ינסנג ומי עץ הליבנה, המחזקת את  מעטפת החומצה של הקרקפת ובכך משקמת את השערה מבפנים. הסדרה כוללת שמפו, מרכך, פילינג ומרכך ספריי. מותג GLISS מבית שוורצקופף. לרכישה לחצו כאן.
מחיר מומלץ: 32.90-18.90 שקלים.

מסטיק Mentos Pure Fresh Frost בטעם מנטה חזק ומרענן במיוחד. ללא סוכר, בבקבוקון נח לנשיאה ולשימוש.
מחיר מומלץ: 11.90-7.45 שקלים.

לואקר טורטינה בטעם חדש: וופל במילוי קרם קרמל ובציפוי שוקולד חלב. המוצר אינו מכיל צבעי מאכל, עשוי ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. כל יחידה עטופה בנייר איכותי, באופן השומר על טריות המוצר ועל פריכותו לאורך זמן.
מחיר מומלץ: 15.90 שקלים.