דיוטי למון מציגה: 4 שאלות שחשוב לשאול לפני רכישת בושם חדש

מה חשוב לשאול את עצמנו לפני שקונים בושם חדש, איך לבחור בושם שיתאים לנו והיכן ניתן למצוא את מותגי הבשמים המובילים בעולם במחירים מפתיעים במיוחד? דיוטי למון עם התשובות לשאלות אלו ונוספות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
דיוטי למון
דיוטי למון | צילום: tylemon.com

מרבית הישראליות והישראלים רוכשים בושם חדש לפחות אחת לשנה, בין אם לעצמם או כמתנה לאדם אחר. לאור מגוון המותגים, הדגמים, הניחוחות והמחירים המוצעים בחנויות הפיזיות ובאתרים המובילים, ברשת מדובר במשימה מורכבת. לכן ריכזנו עבורכם מספר שאלות שכדאי לשאול לפני שאנחנו רוכשים לעצמנו ניחוח חדש.

עוד חשוב לדעת כי לא מספיק להתיז מעט בושם על פרק כף היד, להריחו מספר שניות ולרכוש. כל בושם מורכב למעשה משלוש שכבות של ריח– עליונים, שאותם מריחים מיד אך הם נעלמים אחרי כ-15 דקות, בינוניים, שאותם מתחילים להריח לאחר כמה דקות והם מורגשים למשך זמן של כ-5 שעות בערך, ותחתוניים, שמהווים את בסיס הבושם ומשתלבים עם שני הריחות הקודמים והם אלו שנשארים על גופנו למשך זמן של עד 24 שעות. ההמלצה שלנו – כשאתם בסיבוב בקניון כנסו לאחת מחנויות הפארם והתיזו מעט מהבושם שמעניין אתכם. לאחר שעה שהבושם עליכם תוכלו לדעת האם הוא מחזיק עליכם ואם הניחוח שנספג בעורכם מוצא חן בעיניכם - ואז לרכוש אותו בזול באינטרנט עם משלוח עד הבית.

ישנם גם מרכיבים נוספים המשפיעים על משך הזמן שהבושם יישאר על גופכם, החל ממזג האוויר (בחורף מזג האוויר מקצר את משך הזמן שבו ריח הבושם מורגש ועל כן רצוי לרכוש בושם עם ריח חזק יותר), סוג העור שלכם (עור יבש למשל, גורם לבושם להפוך לנדיף יותר) ועוד.

תגיות:
בושם
/
בושם לאישה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף