מותג האיפור הבינלאומי המוביל ANASTASIA BEVERLY HILLS נחת בישראל! הקולקציה שהגיעה לארץ כוללת את מגוון מוצרי הגבות המפורסמים של המותג, כגון: ג'ל שקוף לגבות, ג'ל עם גוון לגבות, צלליות קרם לגבות ומגוון סוגי עפרונות לגבות ועוד, לצד קולקציית האיפור הכוללת צלליות, שפתונים, מייק אפים ועוד אביזרים נלווים. מוצרי הגבות השונים מגיעים בכ-11 גוונים שונים, להתאמה אישית מושלמת לגוון העור וצבע השיער. ניתן להשיג באתר ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם.
מחיר מומלץ: 210-45 שקלים. 

שמן ויטמינים לעור הפנים המהווה פיתוח ייחודי מסדרת האנטי אייג'ינג מבית אלונה שכטר ותורם להפחתת סימני הקמטוטים ולהאטת סימני ההזדקנות של העור. שמן הויטמינים מזין את העור באזורי הקמטוט, מתפיח אותו וגורם למראה עור חלק יותר, אחיד יותר ובריא יותר, בעל גוון אחיד וקורן.
מחיר מומלץ: 200 שקלים. 

סדרת SUN &SEA: מוצרי הגנה משמש ומצריבת מדוזות החופש לקפוץ לים בראש שקט. הסדרה כוללת קרמי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה 50SPF וספריי תחליב הגנה משמש 50SPF לכל הגוף. SeboCalm.
מחיר מומלץ: 119.90-99.90 שקלים.

סדרת החומצה ההיאלורונית של קרליין המומלצת לשיקום אינטנסיבי של עור הסובל מסימני עייפות ומתח, יובש, רפיון וחוסר ברק. שימוש רצוף של 15 יום, מעניק תוצאות מהירות ונראות לעין לאורך זמן. הסדרה כוללת את המוצרים: קרם לחות לטיפול יום ולילה, אפליקטור לטיפוח ממוקד עיניים ושפתיים, קפסולות לטיפול אינטנסיבי יומי ומסכת לחות.
מחיר מומלץ: 69.90 שקלים למוצר.

מפיץ הריח אולטרסוניק לרכב: בעל חיישן תנועה המאפשר הפצת ריח רק בזמן תנועה, אידוי מועט ודליל, כלומר לא "חונק" את האוטו. עובד על סוללות ומאפשר למקם אותו היכן שרוצים. מכיל 2 עוצמות שונות להפצת ריח. מילויי ריח במגוון הניחוחות של ג'ונסון קלין. פשוט ונוח להפעלה.
מחיר מומלץ: 199 שקלים. 

קרם ה-CC של AHAVA לתיקון גוון העור והגנה מהשמש. הקרם הוא רב תכליתי ומסייע בכיסוי פגמים, איחוד גוון העור והגנה יעילה מהשמש, בתוספת תועלות טיפוח כגון לחות על מנת לשמור על העור נינוח ומטופח. קרמי הCC ממוקמים בתפר שבין איפור לטיפוח ומשמשים כתחליף עבור קונסילר ומייק אפ עבור נשים שרוצות להמעיט במוצרי איפור או לחילופין להבטיח תיקון נוסף לגוון העור שלהן. יש למרוח את הקרם כשלב אחרון בטיפוח ולפני מריחת מייק אפ.
מחיר מומלץ: 129 שקלים.

מולטי אקשן- קרם לשיער שעובד על 12 פעולות ביניהן: מסנן קרינה, מעניק ברק, מקן שיער פגום ומתיר קשרים. התכשיר מועשר בתמציות הקוויאר השחור ובמינרלים חיוניים ומעניק לשיער טיפול מקיף וכולל במינימום זמן ומאמץ. הקרם שמגיע בבקבוק ספריי לחיץ מכיל פורמולה חדשנית המעניקה לשיער מגוון טיפולים חיוניים בפעולה אחת, המשלבת ארבעה מימדים – טיפול, הגנה, תחושה ומראה. מון פלטין.
מחיר מומלץ: 119 שקלים.

קולקציית שפתונים נוזליים עמידים במראה סופר מט. השפתונים עשירים בפיגמנט, אינם נמרחים ועמידים לשעות רבות. השפתון מכיל שמן זרעי וורדים המעניק לחות לשפתיים, קולגן התומך במבנה העור ובאלסטיות של העור, למראה צעיר וחלק. טוני מולי.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים.

ערכה למניעת אדים על עדשות- פתרון יעיל ובטוח למניעת אדים על עדשות. הערכה כוללת תרסיס מיוחד ומטלית אשר יאפשרו לכם ליהנות מראייה ברורה ללא אדים, עד שלושה ימים. ZEISS.
מחיר מומלץ: 35 שקלים.

חליטות קרות מפירות וצמחים בשלושה טעמים מרעננים: תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער, אפרסק פסיפלורה. ללא קפאין, וללא חומרים משמרים. ההכנה קלילה: כל מה שצריך זה להכניס שקיק למים בטמפרטורת החדר, להמתין 5-8 דקות, להוסיף קרח לפי הטעם וליהנות מהמשקה הקיצי. פומפדור.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים.