"שייק איט", תערובות מוכנות למשקה פירות
מיקס פירות קפואים המיועד להכנת מהירה של ארוחות מאוזנות בתוספת מזונות־על כמו זרעי צ'יה, אסאי, מאקה וספירולינה. "שייק איט" מוצע כפתרון מושלם לארוחת בוקר בריאה, כסמודי בול בארוחת ביניים, כארטיקים מרעננים ואפילו כבסיס להכנת קינוחי פירות. המרכיבים בכל שקית מכילים ויטמינים, נוגדי חמצון, מינרלים וסיבים תזונתיים לארוחה מלאה ומאוזנת. בכל משקה בסדרה יש תמר מג'הול וזרעי צ'יה, ואליהם מצטרפים מרכיבים שונים.

בסדרה שבעה טעמים, אחד לכל יום בשבוע:
Sunday ורוד: תות, בננה, קוקוס, גוג׳יברי.
Monday ירוק: בננה, מנגו, אבוקדו, ספירולינה.
Tuesday צהוב: מנגו, אננס, פסיפלורה, גולדן ברי.
Wednesday סגול: תות, דובדבן, אוכמניות כחולות ואסאי.
Thursday חום: מנגו, בננה, פולי קקאו ומאקה .
Friday כתום: מנגו, מלון, גזר ופשתן.
Saturday לבן: ליצ'י, קוקוס, אננס ווניל.
מחיר: 29.90 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק.

שייק איט (צילום: יחצ)
שייק איט (צילום: יחצ)

קולקציית נרות מרגיעים ברשת SABON
אור נרות רך המפיץ גם ניחוחות משכרים יוצר אווירה רגועה בבית. לאורך השנים הלכו והתפתחו ריחות ועיצובים מיוחדים שהפכו את הנרות לפריטים ייחודיים. רשת SABON מציגה קוקלציית נרות בשלל גדלים, העשויים משעווה המאפשרת בעירה ממושכת והפצת הריח לאורך זמן. בין הניחוחות המוצעים אפשר למצוא את PLV - פצ'ולי חושני, לבנדר רענן ווניל מתקתק.

מחיר: נר בכוס זכוכית 230 גרם - 79 שקל. 60 גרם - 29 שקל.
אפשר להשיג בסניפי SABON ובאתר הרשת.

קולקציית נרות מרגיעים, סבון (צילום: רונן מנגן)
קולקציית נרות מרגיעים, סבון (צילום: רונן מנגן)

תכשיר ייחודי לניקוי פנים של הרבלייף
ג׳ל לניקוי עור הפנים, עם תמציות שמני הדרים מסדרת SKIN לעור רגיל עד שמנוני. מסיר לכלוך ואיפור ומותיר את העור נקי ורענן.
הנוסחה הייחודית מכילה ויטמין B3, ויטמינים נוגדי חמצון C ו־E, אלוורה, שמני הדרים (תפוז ואשכולית), גרגירי חוחובה וחרוזי מיקרו לניקוי עמוק, המנקים את העור ומעניקים לו ברק. החברה מבטיחה הפחתה בשמנוניות העור כבר לאחר השימוש הראשון, כפי שנמצא במחקרים קליניים. במוצר אין תוספת  של פארבנים וסולפטים, והוא נבדק בידי רופאי עור ולא נוסה על בעלי חיים.

מחיר: 115 שקל. אפשר לרכוש באתר הרבלייף.

תכשיר לניקוי פנים, הרבלייף (צילום: סטודיו דיטייליס)
תכשיר לניקוי פנים, הרבלייף (צילום: סטודיו דיטייליס)

וודקה ואן גוך משיקה מארז מיוחד - Cocktail Box
עכשיו, כשהיציאה מהבית מוגבלת ורוב מקומות הבילוי סגורים, אפשר להזמין את החברים לבילוי ביתי צמוד לממ"ד ולהרגיש כמו על הבר. המארז המהודר של וודקה ואן גוך כולל את כל המרכיבים הנדרשים להכנה של עד 15 קוקטיילים מרעננים בבית ומוצע בשלושה טעמים לבחירה: אננס, אסאי ומלון. מארז Cocktail Box כולל: שתי כוסות היי בול, שתי כוסות צ'ייסר, סטיררים לערבוב, קשים, ארבע תחתיות, חוברת מתכוני קוקטיילים, מיקסים להכנת הקוקטיילים, וודקה, סודה ומיץ פרי.

מחיר מומלץ: 140 שקל. אפשר לרכוש בחנויות האלכוהול והיין הנבחרות.

מארז של ואן גוך (צילום: יחצ)
מארז של ואן גוך (צילום: יחצ)

כל היתרונות של טיפול ספא - אצלך בבית
חברת JELIXIR דאגה שתמשיכי לטפח את עור הפנים גם כשלא מסתדר לך ללכת לקוסמטיקאית ופיתחה מוצר טיפולי ומפנק במכשיר קומפקטי לשימוש ביתי ונוח. מכשיר הטיפוח הביתי ION מבוסס על טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת ומאפשר לכל אישה לקבל טיפול מיטבי בזמן ובמקום שנוחים לה. המכשיר מותאם אישית לצרכים של העור. חברת JELIXIR מבטיחה כי שימוש מתמיד, בשילוב סרום בוסטר פרסונלי המותאם אישית בידי החברה, מוביל לתוצאות לטווח ארוך ולמראה עור בריא, זוהר ורענן. המכשיר מכיל שישה מצבים לטיפול מושלם: ניקיון עמוק, הזנה, הרמה ומיצוק, התחדשות, עיסוי והרגעה.

מחיר השקה מיוחד: 1,499 שקל (במקום 1,799 שקל). אפשר להשיג באתר החברה.

מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים JELIXIR (צילום: איה ווינד)
מכשיר ביתי למיצוק עור הפנים JELIXIR (צילום: איה ווינד)

אקדח עיסוי מיני לשחרור לחצים ומתחים
אתר הסחר האלקטרוני COVERME משיק בישראל אקדח עיסוי MINI מבית Fittop - מעוצב, קטן ועוצמתי, שקט וקל לשימוש. האקדח מתאים לעיסוי כל אזורי הגוף מכף הרגל ועד הצוואר ונועד להרפיה, לשחרור לחצים ומתחים, הפחתת כאב מדלקות בשריר, שיפור זרימת הדם ושחרור שרירים תפוסים לאחר אימון, לעיסוי רקמות עמוק או לעיסוי מפנק ועדין. המוצר מגיע באריזה מעוצבת ונוחה לנשיאה, מכיל סוללת ליתיום איכותית, בעל שלושה ראשי עיסוי וטעינת USB. המוצר מגיע בשלושה צבעים: לבן, ורדרד או תכלת.

מחיר השקה: 749 שקל. אפשר להשיג באתר COVERME

אקדח עיסוי מיני לשחרור לחצים ומתחים (צילום: אקווה ספא)
אקדח עיסוי מיני לשחרור לחצים ומתחים (צילום: אקווה ספא)

מוצרי אמבט מלטפים מבית ערד טקסטיל

כיף לצאת מהמקלחת ולהתעטף בחלוק רחצה בעל מגע קטיפתי. בערד טקסטיל השיקו את "לימור״, דגם חדש שלו כמה גוונים. הרכב הבד הפנימי הוא 100% כותנה, והבד החיצוני עשוי קטיפה, רך למגע ומפנק. קולקציית החלוקים מיועדת לנשים ולגברים ומגיעה בטווח מידות S-XL. לצד החלוקים יש גם קולקציית מגבות רכות המיוצרות בפיקוח איכות קפדני.

טווח מחירים: חלוקי "לימור" ב־140 שקל במקום 349 שקל. מגבות החל מ־23 שקל. להשיג בחנויות של ערד טקסטיל ובחנות האונליין.

מגבות לוטוס, ערד טקסטיל (צילום: עדי גלעד)
מגבות לוטוס, ערד טקסטיל (צילום: עדי גלעד)

SUMMER SLEEPWEAR COLLECTION
באווירת הקיץ הרומנטית, בייחוד בימים אלו, שבהם אנו שוהים יותר במרחב הביתי, בגד ביתי נוח הוא מצרך מבוקש. על אחת כמה וכמה אם הוא גם אופנתי, סקסי ואלגנטי כאחד. קולקציית השינה של רשת FEMINA מאופיינת בגזרות וינטג' בשילוב צבעי פסטל טרנדיים, רכים ונשיים. הקולקציה מחולקת לשלוש קבוצות בד: קרפ סאטן – נעים, אוורירי ומאופיין בברק ורכות; מיקרופייבר – רך, מלטף ואידיאלי לפיג'מה קיצית; וויסקוזה - בד במראה חלק, נשפך ונעים למגע על הגוף. כל הדגמים משלבים תחרה רומנטית בעבודת יד ייחודית המעניקה לקולקציה מראה עשיר אך נינוח וביתי.

טווח המחירים: 139.90־169.90 שקל. אפשר להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של החברה.

שוקולד ינחם לבב אנוש

מה יותר מנחם משוקולד בימים קשים? כל תירוץ לשוקולד הוא מבורך, והימים המתוחים שאותם אנו עוברים הם הרבה מעבר לתירוץ. יער הקקאו הוא מפעל שוקולד בוטיק הממוקם בירושלים ומיוצרים בו מגוון מוצרי שוקולד בעבודת יד ומחומרי גלם טבעיים בלבד: מחיות אגוזים טהורות, פירות טריים מיובשים בהקפאה ותבלינים בטעמים עזים, ללא צבעי מאכל או חומרים משמרים. למפעל כשרות מהדרין ושירות משלוחים לכל הארץ.

מחיר אגוזי לוז מצופים שוקולד קסיס: 30 שקל ל־100 גרם. מחיר טבלאות שוקולד בטעמים: 150 שקל למארז של שש טבלאות. אפשר להשיג באתר החברה.

אגוזי לוז מצופים שוקולד (צילום: מצלמה בזמן)
אגוזי לוז מצופים שוקולד (צילום: מצלמה בזמן)

שמן אמבט RED ROSESS של ג'ו מלון לונדון
עוד דרך נפלאה, ריחנית ומרגיעה ליצור רגעים של בריחה. שמן אמבט מועשר בשקד מתוק, זרעי חוחובה ושמני אבוקדו, שהם מרככים טבעיים לעור ומסייעים להוסיף לו לחות בניחוח משכר. מחיר: 300 שקל ל־250 מ"ל. להשיג באתר ג'ו מלון ובחנות בקניון רמת אביב.

קולקציית אביב־קיץ 2021 של HOODIES
פריטי קולקציית הקיץ של רשת HOODIES לנשים, גברים ולילדים מציגים צבעים רעננים המשדרים נוחות ואופטימיות נצחית. בימים אלו מציעה הרשת 50% הנחה על הפריט השני, על כל הקולקציה ועד גמר המלאי. אפשר להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

Hoodies (צילום: דנה קרן)
Hoodies (צילום: דנה קרן)

מתיחות בימים של מתיחות

מי שאוהב להתאמן באווירה חברתית, לא יהיה תחליף אמיתי לאימונים בחדר הכושר, אך עד שנחזור לשגרה, מומלץ להפיק תועלת מהזמן בבית ולהניע את הגוף כדי לשפר את החוסן המנטלי, הפיזי והרגשי שלנו. הנה כמה טיפים לפעילות שתסייע בהפגת מתחים ותשאיר אתכם במרחק של דקה מהמרחב המוגן.

נקדים ונמליץ לשתף גם את הילדים בפעילות. בשל ריבוי שעות המסכים והחרדות שמתלוות למצב הביטחוני המתוח כדאי לצרף אותם לפעילות, שיכולה להיות גם מגבשת.

אורטל נצר (צילום: תמיר נוי)
אורטל נצר (צילום: תמיר נוי)

פעילויות תנועה מומלצות כיחידים, כזוג או עם ילדים ברחבי הבית:
אקרו־יוגה - יצירת צורות בהחזקה של גוף אחד עם השני. מעודד עבודת צוות ותקשורת בין המשתתפים ודורש יציבות, תנועתיות ושליטה. תוכלו להיעזר בתנועות מעולם החי או כאלו שיוצרות מספרים או אותיות. תנועתיות מסוג זה תשפר קורדינציה, קשר מוח־שריר והתמצאות במרחב.

"שק קמח" - לילדים קטנים שזקוקים לתחושת הגנה זה יהיה פתרון אידיאלי. הליכה ברחבי הבית תוך כדי שיחה ביניכם תעניק תחושה של ביטחון לילדים, בזמן שאתם תחזקו את הגב והגפיים.

אימון התנגדות - עליות וירידות באמצעות כיסא או מדרגות, סקוואטים, פוש אפ על ספה, קיר או רצפה, פלאנק - מצבי סמיכה, צדי, קדמי. אפשר להוסיף התנגדות ומשקל של תיק גב עם ספרים שיעלה את העומס לפי היכולת או למלא שתי שקיות בתפוחי אדמה ולעשות "הליכת חוואים" במרחב, להתאמן עם התינוק על הידיים או במנשא מחובר לגופנו.

למי שיש גינה פרטית, מרפסת עם צמחייה או גינה בבניין - ניכוש עשבים, עבודה עם כלי גינון שדורשים תנועה במרחב ויצירה של חיים לצומח, תעבוד הן על הגוף והן על הנפש.

תרקדו כאילו אף אחד לא רואה  - כיף לגוף ולנשמה: משמיעים מוזיקה שמחה ומזיזים את הגוף בסגנון חופשי, נוסף לפעילות הגופנית. מצב הרוח ישתפר הן לגדולים והן לקטנים.

ניקיון הבית - הוצאת אנרגיה רבה שמשמעותה לא מעט צעדים (למי שסופר), ועל הדרך גם מסדרים את הארונות, מוותרים על חפצים שלא בשימוש ומארגנים את הבית. המרחב שלנו משפיע עלינו רגשית. גם במקרה זה, מומלץ לשלב מוזיקה שמחה.

יוגה או פילאטיס - קיים רפרטואר של תרגילי פילאטיס ויוגה, שיעזרו למיינד לשחרר מתח דרך נשימות וזרימה. את שניהם אפשר לאמץ כתרגול ביתי, שכן לא נדרש לנו דבר מלבד מזרן או מגבת.

הטיפים באדיבות: אורטל נצר, מרצה בבית ספר הג'ימנסיה, בית הספר להסמכת מאמני כושר ותנועה מקבוצת הולמס פלייס ומאמנת אישית וקבוצתית בקבוצת הולמס פלייס וגו אקטיב.