Frutta הוא משקה פירות בשני טעמים: תפוז, גזר ולימון או מיקס פירות. המשקה מכיל 30% פרי, כ־14 קלוריות ל־100 מ”ל והוא ללא תוספת סוכר. משקה פירותי קליל ולא ממותק מדי. טעם התפוז־גזר־לימון היה חמצמץ קלות, כשהטעם הדומיננטי הוא התפוז. במיקס הפירות לא הרגשנו טעם דומיננטי, אך הוא היה טעים ומרענן. לכבוד ההשקה מציע אתר BLEND מארז מיוחד של Frutta הכולל סלסילת פיקניק, ארבעה בקבוקי Frutta, מפת פיקניק ועוגיות ביסקוטי ב־75 שקלים.
מחיר: 5.50־8.90 שקלים

פרוטה (צילום: modern talking)
פרוטה (צילום: modern talking)


PROTEIN היא סדרת גרנולה חדשה של תלמה עם 23%־24% חלבון. זו סדרה נהדרת, משביעה מאוד ועושה חשק לעוד. טעמנו את הגרנולה עם תוספת השקדים והחמוציות, שהייתה ממש עשירה, קראנצ’ית ולא מתוקה מדי.
מחיר: 16.90 שקלים

גרנולה חמוציות (צילום: סטודיו תלמה)
גרנולה חמוציות (צילום: סטודיו תלמה)


"שייק איט" הוא מיקס פירות קפואים בתוספת מזונות־על מומלצים כמו זרעי צ’יה, אסאי, מאקה וספירולינה, המיועד בעיקר להכנת שייקים. כל מיקס של "שייק איט" מכיל תערובת פירות שונה, המובחנת על ידי צבע שונה. אנחנו ניסינו את Tuesday הצהוב – שהכיל מנגו, אננס, פסיפלורה, גולדן ברי, תמר מג’הול וזרעי צ׳יה. אהבנו את הסדרה, בעיקר כי היא ארוזה באופן חכם עם שקיות אישיות, שמקילות על מלאכת ההכנה. רק צריך להוסיף מים, וברגע אחד יש שייק קפוא.
מחיר: 29.90 שקלים

Femina Retro הוא תחליב רחצה אינטימי של חברת “כצט” המועשר בתמצית כותנה ומעוצב בהשראת שנות ה־20. זוהי גרסה עדכנית למוצר הוותיק. הסבון שומר על האזור נקי, מונע ריחות לא נעימים ונהדר במיוחד בימי המחזור. יש לו ניחוח נעים, וכמו בגרסאות אחרות שלו, הוא נוח לשימוש ומגיע עם וו תלייה.
מחיר: 29.90־34.90 שקלים

פמינה רטרו (צילום: אפרת אשל)
פמינה רטרו (צילום: אפרת אשל)


סדרת הטיפוח לשיער של המותג FEMOR, של יגאל ויצמן, מטפלת בשיער יבש ופגום ומיועדת גם לשיער אחרי החלקה. בין מרכיבי הסדרה: צמחי בורדוק, חלבון קרטין, שמן סקוואלן, עמילן חיטה, שמן אבוקדו וחמאת שיאה. המוצרים בסדרה: מסיכת טיפול משי לשיער יבש ופגום, סרום גלוס ושמפו ללא מלחים וללא SLS. נסיינית, בעלת שיער מרדני במיוחד, מספרת: “השתמשתי במוצרים במשך חודש והרגשתי את השינוי מהחפיפה הראשונה. השיער רך יותר, יש לי פחות קשרים וכמעט אין פריזיות”.
מחיר: כל הסדרה – 280 שקלים, מסיכה – 149 שקלים, סרום – 89 שקלים, שמפו –69 שקלים

סדרת מוצרי פמור (צילום: יחצ)
סדרת מוצרי פמור (צילום: יחצ)

חברת ליראק פריז משיקה תרסיס רענון מועשר בחמצן לעור הפנים. התרסיס מתאים לכל סוגי העור ומעניק זריקת אנרגיה, לחות ומתיחה בהתזה אחת. זהו תרסיס שמצנן את עור הפנים בימי הקיץ החמים ונותן הרגשה טובה ומרעננת. הניחוח ניטרלי, עדין ואינו משתלט. אל תצפו לגדולות וקחו בחשבון שמעבר לתחושה קרירה לדקות ספורות, אין לו ערך מוסף. בנוסף, המחיר יקר.
מחיר: 199 שקלים

תרסיס ריענון מועשר בחמצן (צילום: אסף לוי)
תרסיס ריענון מועשר בחמצן (צילום: אסף לוי)


חברת הטיפוח קיל’ס משיקה סרום עוצמתי: Powerful-Strength Dark Circle Reducing Vitamin C Eye Serum, שנועד לצמצם קמטים, קמטוטים, קמטי הבעה, שקיות מתחת לעיניים ואת מראה העיגולים הכהים. בפועל לא באמת ראינו שינוי מרחיק לכת במראה הקמטוטים, אבל התחושה שהתקבלה הייתה של מראה מואר וקורן יותר. העור באזור העיניים היה גמיש ונעים למגע.
מחיר: 209 שקלים

מותג הטיפוח קילס השיק סרום רב עוצמה (צילום: יחצ חול)
מותג הטיפוח קילס השיק סרום רב עוצמה (צילום: יחצ חול)


מותג הכפכפים הברזילאי HAVAIANAS משיק קולקציית קיץ שכוללת, לצד כפכפי האצבע הוותיקים, כפכפים לנשים, גברים וילדים בשילוב הדפסים של דמויות מוכרות. השנה התווספו כפכפי SUNNY - כפכפים הכוללים רצועה אחורית; ודגם TRANCOSO, שמגיע בגוני זהב, למי שמחפשת נוחות עם נראות אופנתית.
מחיר: 50־140 שקלים

קולקציית אביב קיץ 2021 HAVAIANAS דגם TRANCOSO (צילום: יחצ חול)
קולקציית אביב קיץ 2021 HAVAIANAS דגם TRANCOSO (צילום: יחצ חול)