למעשה, המסמך המגולל את תקנות רישוי עסקים לבתי אוכל התשמ"ג-1983, מביא עמו 22 עמודים המפרטים באופן שאיננו משתמע לשני פנים, את כל אשר על בית עסק בתחום המזון לעשות, וכל אי-עמידה בתנאי כזה או אחר, הרי שמשמעותה היא שהמשך תוקפו של רישיון העסק יוטל בספק.

אך מדוע שנרחיק לכת עד כדי חוקים ותקנות? בסופו של דבר יש את הלקוחות היומיומיים שפוקדים את בית הקפה או המסעדה, וכאשר הם נוכחים לגלות שמדובר בסביבת עבודה שאיננה נקייה ומכבדת את הגשתו של המזון מטעמה, הרי שגם הם יצביעו ברגליים ופשוט לא ישובו אליו בשנית.

שגרת עבודה במסעדה היא שגרת ניקיון
מן הפרטים הבולטים לעין דוגמת הרצפה או הכלים, ועד לפרטים הקטנים ביותר שמתבטאים בתחזוקתם של מתקנים שונים דוגמת הסבונייה שבשירותים, כל פרט ופרט יכול לקבוע עד כמה בית העסק בתחום המזון מתוחזק מבחינה תברואתית, וכל פרט שכזה משפיע גם על קהל הסועדים.
 
לצד הכנתו והגשתו של המזון, אחת מן הפעולות העיקריות אליה נדרשים עובדי מסעדות ובתי קפה היא לא אחרת מניקיון ותחזוקה.
 
כדי לעמוד במטרה זו, ולהבטיח את אספקתו השוטפת של ציוד ניקיון וכן פתרונות ניקוי וחיטוי, כל בעלי מסעדה ובית קפה מחפשים אחר ספק איכותי שיעניק להם את מלוא הציוד הנדרש ובאופן שוטף בהתאם לצורך.
 
חברות דוגמתנו, חברת סטאר פרופשיונל שבטירת הכרמל, מעניקות שירותים מקיפים למטבחים מוסדיים ולעסקי המזון, לרבות ציוד מטבח, חומרי ניקיון, מתקנים לשמירה על היגיינה, ציוד מתכלה חד פעמי, מוצרי נייר ועוד.
 
הנה כמה מן הפתרונות המקיפים שניתן לקבל במסגרתו של שירות מטעם ספק מוצרי חיטוי וניקוי:

מוצרי היגיינה למסעדות
כאשר אנחנו חושבים על פתרונות ניקיון איכותיים, אחד מן הדברים הראשונים שעולים בראשנו הם חומרי ניקוי לכלים או לרצפות.

ועם זאת, חשוב קודם כל לקחת בחשבון מוצרים שונים השומרים על ההיגיינה הבסיסית הן של הסועדים והן של העובדים. מוצרים שכאלו יכולים לכלול כפפות חד פעמיות, כובעי טבע ושף, מתקן לסבון ידיים וכן מוצרי נייר דוגמת מתקנים למגבות נייר.

חברות אלו מספקות הן את הציוד המתכלה והן את הציוד הקבוע, לרבות שקיות מילוי לסבון וכן גלילי נייר תעשייתיים במספרים סיטונאיים.

סטאר פרופשיונל (צילום: יח''צ)
סטאר פרופשיונל (צילום: יח''צ)

חומרי ניקוי
וכן אי אפשר לפסוח על אחד מן הסיבות המרכזיות שלשמן חשוב שיהיה ספק קבוע לציוד חיטוי וניקוי, ואלו הם חומרי הניקיון השונים.

חומרי ניקוי איכותיים הם קריטיים לא רק כדי להשיג תוצאה טובה יותר מבחינת הניקיון, אלא גם כדי לייעל את פעולות הניקוי ולקצר את משכן. חומרים עוצמתיים יכולים להניב תוצאות משמעותיות ובפרק זמן קצר, וכך לאפשר תפעול נכון ויעיל יותר של המסעדה או בית הקפה.

חומרים אלו יכולים לכלול שמפו רצפות, אקונומיקה, מסירי שומנים עוצמתיים, וכן חומרי חיטוי שונים שנועדו עבור משטחי עבודה וכיוצא בכך.

ציוד ניקיון תעשייתי
לצד המוצרים הבסיסיים השונים שצוינו לעיל, חברות הפועלות כספקי ציוד ניקיון, לא אחת גם כוללות בקטלוג המוצרים שלהן מוצרים דוגמת מדיחי כלים תעשייתיים.

בעסקים כדוגמת עסקי המזון בהם הפס צריך לנוע בקצב מהיר, אספקתם של מדיחים תעשייתיים יכולה לסייע רבות בניקיון מהיר ועם זאת יסודי של כלי ההגשה השונים.

ציוד נלווה
בחיפושכם אחר ספק מוצרי ניקוי, חיטוי והיגיינה, הרי שתמיד טוב לקלוע לכמה יעדים שונים בעת ובעונה אחת.

חברת סטאר פרופשיונל שבטירת הכרמל,  מעניקה מענה כולל ורוחבי לבתי עסק, מוסדות וארגונים, לרבות ציוד נלווה דוגמת כלים חד-פעמיים, צלחות, סכו"ם, קופסאות חד-פעמיות וקופסאות לטייק אווי, ועוד מגוון מוצרי איכות.

כדי להבטיח שביעות רצון מלאה, אין מדובר ברכישה סיטונאית שרירותית, כי אם התאמת החבילה בהתאם לצורכי הלקוח או הלקוחה ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

לחברתנו ניסיון מקצועי עשיר מול חברות, ארגונים ומוסדות רבים במשק הישראלי, לרבות גופים ציבוריים, בתי מלון ועד מוסדות רפואה, מפעלים ותעשיות.

החברה אמנם שוכנת בצפון, אולם מספקת את מוצריה בכל רחבי הארץ, עם משלוחים מהירים ושירות אדיב. לרשות סטאר פרופשיונל מוקד שירות ארצי, המספק מענה לכל שאלה ומסייע בכל התלבטות והחלטה.