חוה זינגבוים: סדרת תכשירי Prophecy
הסדרה פותחה במחלקת המחקר והפיתוח של תאגיד הקוסמטיקה בשיתוף מעבדות אוניברסיטת בר־אילן בראשות פרופ' לוברט. המפתחים הצליחו למזער את מולקולת החומצה ההיאלורונית כדי שתוכל לחדור אל מתחת לשכבת העור במריחה וללא הזרקות. מארז ה־WISH BOX מציע את מוצר הדגל של המותג שמיועד לטיפול בעור הדקיק שסביב לעין. מטפל בכהויות, בנפיחות, בקמטוטים ובסימני יובש. מחיר המארז: 795 שקל. אפשר לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות.

wish box  חוה זינגבוים  (צילום: יחצ)
wish box חוה זינגבוים (צילום: יחצ)

סדרת BRIGHT BOOST
הסדרה החדשה מבית ניוטרוג'ינה מסייעת במניעת הזדקנות העור. הסדרה מיועדת לשלב המעבר שבו העור זקוק ליותר מלחות, אבל עדיין צעיר לטיפול אנטי־אייג'ינג אינטנסיבי. הסדרה מאיצה את תהליך ההתחדשות הטבעית של העור, מגבירה תחלופת תאים, מונעת יובש, גוון עור לא אחיד וקמטים דקים ומתאימה לכל סוגי וגוני העור. הסדרה כוללת קרם־ג'ל 50 מ"ל, פילינג מחדש 75 מ"ל, סרום מאיר 30 מ"ל וג'ל לחות נוזלי בשילוב הגנה מהשמש 50 מ"ל. טווח מחירים למוצר בודד בסדרה: 55־100 שקל. להשיג בתמרוקיות וברשתות הפארם.

neutrogena brightboost (צילום: יחצ)
neutrogena brightboost (צילום: יחצ)

DERMICO: מסיכה לפנים
מוצרי החברה מכילים את כל חמשת המרכיבים החיוניים לטיפול ממוקד בסימני ההזדקנות והשבת הברק הטבעי לעור הפנים: קולגן (במינון גבוה), חומצה היאלרונית, שמן ארגן, ויטמין C וביוטין. השילוב בין המרכיבים יוצר מוצר שמשקם ומתקן את מרקם עור הפנים ומספק הזנה עמוקה שחודרת מתחת לשכבה העליונה של העור ומשיבה לו את האלסטיות והנינוחות שאבדו לו עם השנים. המחיר ל־50 מ"ל: 249 שקל. להשיג באתר החברה.

מסכת פנים דרמיקו (צילום: יחצ)
מסכת פנים דרמיקו (צילום: יחצ)

GLOW TO GO
ערכה המאגדת שלושה BEST SELLERS של המותג מימי לוזון בגודל מיוחד, מותאם לנשיאה בתיק. הערכה מכילה 4 מ"ל של סרום קליל להארת העור, 4 מ"ל של סרום מעשיר בלחות המעניק נפח וחיוניות לעור ו־4 מ"ל של שמן אורגני המטשטש קמטים קיימים ומונע הופעתם של קמטים חדשים. שלושת המוצרים הם פורמולה המכילה חומצה היאלורונית בשילוב אבקת פיגמנט יוקרתית בגוון זהב, המעניקה אפקט הבהרה לעור ומסייעת לטשטוש אדמומיות, קמטים וחוסר אחידות. מחיר הערכה: 99 שקל. להשיג בלעדית בקליניקה של מימי לוזון או באתר המותג.

מזרק ממלא קמטים לאפקט מיידי
ד"ר אלמן הוא מוצר ייחודי בצורת טיוב, המכיל קרם המפחית את מראה הקמטים והקמטוטים באמצעות מילויים והחלקתם. ממלא הקמטים מפחית בצורה ניכרת את מראה הקמטים עד שמונה שעות. הודות למרקם החלק הוא נמרח בקלות ומקנה לעור מראה זוהר ואחיד ותחושה נוחה. הוא עשיר בחומרים פעילים, להשגת מראה עור צעיר ובריא יותר בטווח הארוך. המחיר: 490 שקל. להשיג בחנות המקוונת וכן בסניפי רשת ד"ר אלמן.

ליראק פריז
ערכה ביתית לייצור טבעי של חומצה היאלורונית. הערכה מעודדת ייצור טבעי בעור ומעניקה ויטמינים וחלבונים לשימור תאי העור והאטת תהליך ההזדקנות של התאים, וכך נוצר אפקט אנטי־אייג'ינג טבעי. הערכה כוללת ארבעה מוצרי דגל מסדרת הידרג'ניסט, שייחודה בהענקת לחות וחמצן לעור לאורך זמן לטווח גילים רחב. תרסיס רענון מועשר בחמצן (30 מ"ל), קרם־ג'ל לחות למראה מט (10 מ"ל), תחליב לחות ומיצוק לגוף (50 מ"ל), קצף ניקוי (30 מ"ל) מחיר ערכת הטיפוח: 199 שקל. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי המותג.

ליראק פריז - ערכה ביתית ולנסיעות לטיפול בנזקי הקיץ 199 ש''ח  (צילום: אסף לוי)
ליראק פריז - ערכה ביתית ולנסיעות לטיפול בנזקי הקיץ 199 ש''ח (צילום: אסף לוי)

VICHY - LIFTACTIV COLLAGEN SPECIALIST NIGHT
מזין את העור בלחות ומסייע בהפחתת מראה הקמטוטים כתוצאה מאיבוד קולגן. שימוש יומיומי בקרם מסייע בחיזוק העור מול מפגעים חיצוניים ומטפל בנזק היומי המצטבר לאורך זמן. הקרם מתאים לגילאי 35+ ולכל סוגי העור ונבדק בפיקוח דרמטולוגי. המחיר המומלץ לצרכן: 239 שקל ל־50 מ"ל. ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, ברשתות פארם ובאתרי המכר השונים. לבירור בית המרקחת הקרוב: 09-7730800 או באתר החברה.

JUVENA
חברת הקוסמטיקה השוויצרית משיקה את Retinol & Hyaluron Cell Fluid, תחליב לחות בניחוח תפוז ובאפקט תלת ממד, המשלב רטינול וחומצה היאלורונית לעור קורן, מוצק ומלא לחות. אספקת הלחות הפועלת בעומק העור מצמצמת מיד קמטים וקמטוטים, והעור נראה אחיד וזוהר ברעננות נפלאה ומתאר הפנים כולו מוגדר מחדש. המחיר: 269 שקל, תכולה: 50 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובתמרוקיות.

מימי לוזון
סרום 24k Gold Hyaluronic מסדרת Glow נותן מענה לעור בשני מישורים: מצד אחד הוא משלים את מכסת החומצה ההיאלורונית החסרה וכך מפצה על האובדן הטבעי, ומצד שני הוא מספק את היתרונות העוצמתיים המאפיינים את הזהב, שעוד מימי קדם משויכות לו סגולות לשיפור בריאות ומראה העור. המחיר: 899 שקל. להשיג בלעדית בקליניקה של מימי לוזון או באתר המותג.

mimi luzon glow to go kit (צילום: יחצ)
mimi luzon glow to go kit (צילום: יחצ)

ג'ייד: סדרת SENSE 6:
קרם פנים וסרום מרוכז בעלי נוסחה מתקדמת לתוצאות נראות לעין. צוות המחקר מוסר כי מעבדות המחקר של ג'ייד בשווייץ פיתחו את טכנולוגיית iTALK, הנלחמת בתהליך הנוירו־אייג'ינג (הזדקנות עצבית). הטכנולוגיה פועלת בעומק העור ומעודדת את סינתזת הקולגן, מסייעת בהורדת נפח הקמטים והחלקתם ומשקמת את הדנ"א בתא. מחיר מומלץ לכל אחד מהמוצרים: 229 שקל. להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות ובחנות האונליין.

ג'ייד סדרת sense 6 (צילום: יחצ)
ג'ייד סדרת sense 6 (צילום: יחצ)

שרת הפנים

פנינו אל המומחים כדי להבין טוב יותר מה היא חומצה היאלורונית

מימי לוזון, מומחית לבריאות העור: "עור צעיר הוא בעל מרקם חלק וגמיש בזכות רמות גבוהות של חומצה היאלורונית הקיימות בו. ייצור טבעי ירוד יפגע באלסטיות של העור ובמרקם החלק שלו, ולכן חידוש מלאי החומצה ההיאלורונית, באמצעות תכשירי טיפוח בעלי ריכוז גבוה, יסייע להאטת תהליך ההידרדרות של העור".

ממעבדות GA-DE נמסר: "על פני העור שלנו פרושה רשת המורכבת מ־800,000 קולטנים סנסוריים היוצרים דיאלוג תמידי בין התאים. הזמן החולף, בשילוב אורח חיים מתוח ולא מאוזן, משפיע על תפקודם, הקשרים העצביים נחלשים ויכולת התקשורת ביניהם פוחתת, עובדה המשפיעה על מראה העור וגורמת להאצת תהליכי התבגרות כשהעור מתחיל לסבול מאובדן זוהר ועייפות, ומתחילים להופיע סימני גיל כמו קמטוטים, קמטים ורפיון".

JUVENA - החברה השוויצרית  מסבירה: "העור שלנו נחשף להשפעות סביבתיות מזיקות, למתח ולחוסר שינה, ומאבד את הלחות והאלסטיות. התוצאה היא קווי יובש, חוסר אחידות וחוסר חיות. לחות מתאימה היא סוד הרעננות שיחזיר לעור שלנו את מה שהוא צריך".

במותג הצרפתי VICHY מדגישים את חשיבות הטיפול בשעות הלילה: "סיבי הקולגן יוצרים את המבנה הפנימי של העור ומספקים לו גמישות, אלסטיות ומוצקות. עם הגיל, תהליכים ביולוגיים מובילים לאובדן הקולגן, וזהו סממן להזדקנות הטבעית שלו, אך, עם זאת, סגנון חיים משפיע גם הוא. במהלך היום עלולים גורמים חיצוניים כגון חשיפה לשמש, זיהום אוויר וכדומה לגרום להזדקנות העור, לרפיון ולקמטוטים. הלילה הוא הזמן הנכון לשיקום העור, שכן אז הוא אינו מתגונן מפני נזקים ופנוי לשיקום ולבנייה מחדש".

החברה הישראלית DERMICO מסבירה כי: "שימוש תדיר במסיכת פנים איכותית יעניק מראה עור בריא וקורן. החומרים הפעילים משקמים ומרככים את עור הפנים, מנטרלים את נזקי הסביבה וזיהום האוויר וממעיטים בסימני העייפות של שגרת היום־יום, והם המפתח לעור חלק, גמיש ומאוזן".