אחד המוצרים המבוקשים בעולם בשנת 2021 היה לא אחר מהפאזל הישן והטוב. רבים אולי יופתעו לגלות שהכוונה איננה לפאזלים לילדים קטנים, אלא דווקא מדובר בפאזלים למבוגרים, בעלי 500, 1000, 2000 ואפילו 4,000 חלקים. קשיים עולמיים בשרשרת האספקה והסגרים הרבים יצרו מחסור גדול מול הביקוש ההולך וגובר, כאשר מבין מגוון הגדלים בלט הביקוש לפאזל 1000 חלקים

משפחות רבות גילו את קסמו של הפאזל ויתרונותיו הרבים:  פעילות משותפת מהנה לכל המשפחה (גם בימי חורף גשומים כשפחות נעים לצאת), הוצאת הילדים ממסכי הטלפון והטלוויזיה הממכרים, שיפור יכולות מוטוריות וקוגניטיביות לרבות חידוד הזיכרון והריכוז, זמן רגוע המסייע בהפחתת מתח, וכמובן שגם הסיפוק מהתוצר הסופי – תמונה מהממת אותה ניתן למסגר ולתלות בבית כדי להנציח את ההישג שלכם ולהוסיף צבע וסטייל לקירות הבית.

חנות הבוטיק Family Glue, המייבאת לישראל סדרות פאזלים מיוחדות ואיכותיות מתוצרת גרמניה, חושפת כעת את רשימת הפאזלים האהובים והמבוקשים ביותר בשנת 2021. וכן, את כל הפאזלים שלפניכם ניתן להזמין כעת באתר Familyglue.co.il במשלוח מהיר עד הבית. 

כמו כן, במבצע מיוחד לחורף, Family Glue מעניקים לכם קופון הנחה של 50 ש"ח ומשלוח חינם עד הבית ברכישת שני פאזלים או יותר. לקבלת ההטבה יש להזין את קוד הקופון BigSale50+D בעת הרכישה באתר. כל הפאזלים הנבחרים של השנה המוצגים לפניכם זמינים כעת באתר Familyglue.co.il במשלוח מהיר עד הבית.

במקום הראשון: פרידה

מעל כולם בשנת 2021: פאזל פרידה קאלו, פאזל 1000 חלקים מרהיב  (צילום: Heye)
מעל כולם בשנת 2021: פאזל פרידה קאלו, פאזל 1000 חלקים מרהיב (צילום: Heye)

למקום הראשון הגיע הפאזל הנושא את דיוקנה העוצמתי של פרידה קאלו והינו חלק מסדרת הפאזלים "נשים בלתי נשכחות". את הפאזל הצבעוני ומלא ההבעה צייר האומן האוסטרי ווקה, המוכר בסגנונו שזכה להגדרה "ריאליזם ספונטני". את פרידה קאלו, האומנית המקסיקנית הנערצת, ניסו לצייר רבים וטובים וגם ווקה עצמו חתום על מספר גרסאות של דיוקנה, אך הוורסיה המרהיבה הזאת היא לדעת רבים המוצלחת והמרגשת מכולם. 

במקום השני: סלפי

''סלפי'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''זוזוביל'' (צילום: Heye)
''סלפי'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''זוזוביל'' (צילום: Heye)

למקום השני לשנת 2021 הגיע הפאזל "סלפי", הנציג הראשון ברשימה של סדרת "זוזוביל". את הסדרה יצרו מתיאו דנין ויוהאן פוטסמה, כאשר הציורים המקוריים כמו גם אחרים מוצגים בגלריה שלהם בברלין. בסדרת פאזלים סוריאליסטים ומלאי הומור נחשפות מפלצות מתוקות ורגישות ברגעים בנאליים מחייהן בעולם המודרני. כן, מסתבר שגם מפלצות עם עין אחת ושיער פרוע בוחנות את עצמן בסלפי מול המראה.

במקום השלישי: תהיי הזריחה

''תהיי הזריחה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''שומרי הזמן''  (צילום: Heye)
''תהיי הזריחה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''שומרי הזמן'' (צילום: Heye)

במקום השלישי לשנת 2021 נמצא הפאזל "תהיי הזריחה" מסדרת "שומרי הזמן" של האומן נורמן אופלין. היצירות העוצמתיות של אופלין משלבות מסרים חברתיים בוערים עם סגנון חזותי עכשווי ומלהיב. גיבורי העל בציוריו של אופלין הם הצעירים הנצחיים הנלחמים באהבה למען כדור הארץ וקידום אחריות חברתית. 

במקום הרביעי: מסע קייצי עליז

''מסע קייצי עליז'', פאזל 2000 חלקים מסדרת
''מסע קייצי עליז'', פאזל 2000 חלקים מסדרת

במקום הרביעי נמצא לראשונה פאזל בעל 2000 חלקים, "מסע קייצי עליז" גם הוא מסדרת "זוזוביל" המעולה. בתמונה מתואר רגע חמוד ממסע דרכים של צמד מפלצות, בסגנון הקליל והשובבות האופיינית לסדרה. 

במקום החמישי: איילים

''איילים'', פאזל 1000 חלקים מאת אלכס סאברי  (צילום: Heye)
''איילים'', פאזל 1000 חלקים מאת אלכס סאברי (צילום: Heye)

את החמישייה הראשונה סוגר הפאזל "איילים", המציג תמונה מושלמת של הצלם אלכס סאברי. התמונה צולמה בפארק ריצ'מונד שבאנגליה ולוכדת רגע סתווי קסום בו משתלבים האיילים האציליים עם השלכת בפארק, שעה שהשמש צובעת בעדינות את היער ומעניקה לו מראה שכאילו לקוח מהאגדות.  

כאמור, באתר Family Glue תוכלו להצטייד בפאזלים לקראת החורף, מתנה נהדרת המתאימה לכל הגילאים ולכל מטרה, ואפילו המשלוח עד הבית הינו בחינם בהזמנת שני פאזלים או יותר. 

לפניכם פאזלים פופולאריים נוספים אשר כיכבו בשנת 2021 ברשימת האהובים והמבוקשים ביותר על ידי הקהל הישראלי:

''אודרי של ג'וני'', פאזל 1000 חלקים של ג'וני צ'וק  (צילום: Heye)
''אודרי של ג'וני'', פאזל 1000 חלקים של ג'וני צ'וק (צילום: Heye)

''פנדה נחמודת'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''חברים פרחוניים''  (צילום: Heye)
''פנדה נחמודת'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''חברים פרחוניים'' (צילום: Heye)

''שן חלב'', פאזל 500 חלקים מסדרת ''זוזוביל'' (צילום: Heye)
''שן חלב'', פאזל 500 חלקים מסדרת ''זוזוביל'' (צילום: Heye)

''מלך החיות בהפסקה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת הפאזלים חיות בצבע  (צילום: Heye)
''מלך החיות בהפסקה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת הפאזלים חיות בצבע (צילום: Heye)

''יום כביסה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''זוזוביל''  (צילום: Heye)
''יום כביסה'', פאזל 1000 חלקים מסדרת ''זוזוביל'' (צילום: Heye)

לצפייה בקטלוג הפאזלים של FAMILY GLUE המחולק למגוון גדלים וסדרות פאזלים:

פאזלים 500 חלקים
פאזלים 1000 חלקים
פאזלים 1500 חלקים
פאזלים 2000 חלקים
פאזלים 4000 חלקים