חברת “מוצרי איכות אמריקאיים” משיקה את "אריסטו קראנץ’" - סדרת פרימיום של צ’יפס בטטה. אם אתם מחובבי הטיגון ומחפשים לרענן מעט את גזרת התוספות שלכם, צ’יפס הבטטה הזה הוא אחד הטובים שניסינו בתחום הטוגנים הקפואים. הצ’יפס יוצא פריך מאוד ומתקתק. ניסינו גם לאפות אותו, אבל אז הוא יצא קצת יותר יבש מבפנים.
מחיר: 19.90 שקלים

אריסטו קראנץ (צילום: יחצ)
אריסטו קראנץ (צילום: יחצ)


המותג ג’ייד משיק את המיני־קולקציה JOY OF LIGHT הכוללת ערכת היילייטרים עם חלקיקי פנינה בוהקים ושלושה גוונים חדשים, שמצטרפים לסדרת הגלוסים LIGHTS CRYSTAL. הקולקציה מלאת אור, ומאפשרת ליצור לוק זוהר וטרנדי. ההיילייטרים מצוינים להברקות עדינות וגם כצלליות. אהבתי את הגלוסים העדינים שנותנים ברק.
מחיר: 79־159.90 שקלים

The GLOW collection (צילום: יחצ)
The GLOW collection (צילום: יחצ)


מותג הטישו “קלינקס” משיק את Kleenex Ultra Soft - טישו רך בעל שלוש שכבות, שמגיע במארז מעוצב. השכבות העדינות של הטישו מקילות את הגירוי שנוצר מקינוח תכוף. אף שהטישו רך, הוא לא נקרע ועושה עבודה טובה.
מחיר: 10.90 שקלים

קלינקס אולטרה סופט (צילום: יחצ)
קלינקס אולטרה סופט (צילום: יחצ)


המותג "מון פלטין" משיק את Dream Hair - ספריי לשיער בשילוב חומצה היאלורונית מסדרת הילורן. הספריי נועד להגן על השיער מפני נזקי חום הנגרמים משימוש במחליק או פן. הוא נוח לשימוש, אינו שומני ואינו דביק. ניסינו אותו לפני שימוש במחליק והרגשנו שהשיער שומר על חיוניות. יש לו ניחוח קל שמתנדף מהר.
מחיר: 119 שקלים

Dream Hair (צילום: יחצ)
Dream Hair (צילום: יחצ)

רשת SACARA משיקה קולקציית מפיצי ריח פרימיום שמגיעים בבקבוקים מעוצבים בארבעה ניחוחות: vanilla mask, soft cotton, oriental dreams, premium oud. ארבעתם מצוינים, דומיננטיים, אך לא משתלטים על החלל. הם נשארים לאורך זמן, במיוחד במקומות קטנים יחסית כמו חדר ארונות או אמבטיה. אהבתי.
מחיר: 25־49.90 שקלים

מפיצי הריח של סאקרה (צילום: קית גלסמן)
מפיצי הריח של סאקרה (צילום: קית גלסמן)


מותג התה הקר FuzeTea השיק גרסת ZERO, שמגיעה ללא תוספת סוכר, בשני טעמים: פיוז־טי ZERO בטעם אפרסק ופיוז־טי ZERO גרין בטעם אננס. מבחינת הטעם, אהבנו את האננס שהיה מרענן. האפרסק גם כן היה טוב, ואפילו טעים יותר בעינינו מהגרסה הקלאסית.
מחיר: 6.60־8.50 שקלים

פיוז טי זירו (צילום: יחצ)
פיוז טי זירו (צילום: יחצ)

המותג Dr.PAWPAW משיק שני גוונים חדשים לבאלם שלו: מוקה עשיר ושימר מנצנץ. שני הגוונים מועשרים באותה נוסחה עטורת פרסים של הבאלם הקלאסי, שכוללת את פרי הפאו־פאו (סוג של פפאיה), אלוורה ושמן זית. גוון המוקה נהדר לכל חובבות מראה הניוד, שרוצות להכניס עוד עומק למראה האיפור. לבאלם יש מראה שוקולדי, והוא מתאים גם לשימוש כצללית וכסומק. באלם השימר נותן אפקט נצנצי עדין.
מחיר: 24.90־39.90 שקלים

Paw paw (צילום: יחצ)
Paw paw (צילום: יחצ)


חברת ר.ב.דגנים מרחיבה את היבוא של מוצרי מותג התבלינים McCormick עם ליין התבלינים האיכותיים והמובחרים של המותג, בהם תערובות מיוחדות בלעדיות לבשר, דגים, פסטה, סלטים וירקות. בין המוצרים שכבר ניתן לראות על המדפים: תערובת תיבול עם מלח ורוד, פלפל שחור ושום, תערובת תיבול בזיליקום ואורגנו, שום ומלח ים, ותערובת תיבול פלפל אדום כתוש עם אורגנו ושום. התערובות מצוינות במיוחד למי שאוהב תיבול קלאסי ועדין. התבלינים מגיעים בבקבוקים לשמירת הטריות.
מחיר: 19־24 שקלים

McCormick (צילום: יחצ)
McCormick (צילום: יחצ)