חברת “טבע ירוק” משיקה מבחר טעמים של אבקות חלבון: עוגיות, שוקולד, בננה, וניל וקפוצ’ינו. האבקות מבוססות על חלבון אפונה וניתן לשתות אותן בצורת שייק. דגמנו את טעם השוקולד. המכל הגיע עם כף מדידה נוחה שבה השתמשנו להכנת משקה החלבון. היה קל ונוח להכין את המשקה ולא נותרו בו גושי אבקה. כמות החלבון בכף מדידה היא 25 גרם - כמות מכובדת ויפה. עם זאת, המשקה היה מתוק מאוד, והתקשינו לשתות אותו עד סופו.
מחיר: 120 שקלים ל־500 גרם

אבקת חלבון בטעם שוקולד. מחיר 500 גרם 120 שח. להשיג בטבע ירוק (צילום: תום חוליגנוב)
אבקת חלבון בטעם שוקולד. מחיר 500 גרם 120 שח. להשיג בטבע ירוק (צילום: תום חוליגנוב)

"וילי פוד" החלה לייבא את הממתק הלאומי של דנמרק, שמוכר בארץ כ”קרמבו”, תחת השם “תן בו”, והוא מוצע בארבעה טעמים: שוקולד חלב, שוקולד מריר, שוקולד לבן וציפוי קוקוס. יש גם בשורה גדולה לצרכנים עם רגישויות ואלרגיה, כי בפס הייצור של “תן בו” אין חשש לבוטנים ואגוזים. “תן בו” מגיע בגודל מושלם עם ציפוי שוקולדי כיפי. אהבנו את גרסת הקוקוס, שהייתה חגיגית ונתנה תחושה של קינוח מושקע.
מחיר: 9.90־19.90 שקלים למארז

לחמי מחמצת ארטיזנל של אנג'ל (צילום: יח''צ)
לחמי מחמצת ארטיזנל של אנג'ל (צילום: יח''צ)

מאפיית אנג’ל השיקה סדרת לחמי ארטיזנל - לחמי מחמצת שנאפים בהתאם לסטנדרט צרפתי. בסדרה יש שלושה לחמים: מחמצת כוסמין, מחמצת חיטה מלאה וגרעינים ומחמצת בסגנון כפרי. הלחמים החדשים של אנג’ל מפתיעים לטובה. הם עשירים מאוד, צפופים, אך לא כבדים. יש להם מתיקות קלה, והם נהדרים לכריכים.
מחיר: 15־19.90 שקלים

מרק תאילנדי קטן קנור  (צילום: סטודיו 0304)
מרק תאילנדי קטן קנור (צילום: סטודיו 0304)

המותג קנור משיק שני מרקים חדשים: מרק תאילנדי פיקנטי ומרק וייטנאמי פיקנטי. המרק התאילנדי מגיע בשני גדלים: אישי ומשפחתי. שני המרקים ללא צבעי מאכל, ללא תוספת חומר משמר וללא מונוסודיום גלוטמט, והם גם אינם מסומנים במדבקות אדומות. טעמנו את המרק התאילנדי, שהיה מוצלח יחסית למרק באבקה. למרק היו טעמים אסייתיים מובהקים, מליחות טובה וחריפות נעימה.
מחיר: 4־8.50 שקלים

PUPA wonderme makeup 99 שח ל30 מל (צילום: יח''צ חו''ל)
PUPA wonderme makeup 99 שח ל30 מל (צילום: יח''צ חו''ל)

המייק־אפ החדש של פופה, Pupa Wonder Me Makeup, הוא בעל מרקם קליל, עמיד במים ובלחות, ומתאים למי שמחפשת כיסוי מושלם, כמעט אטום, אך לא רוצה להרגיש את הכבדות שמתלווה אליו. המייק־אפ נמרח בקלות ובצורה אחידה על העור, הוא אינו מייבש אותו, ומאפשר לשמור על מראה האיפור לאורך כל היום. מגיע בשישה גוונים ומתאים לעור רגיל, מעורב ויבש.
מחיר: 99 שקלים

קרם אלו פרופוליס (צילום: יח''צ)
קרם אלו פרופוליס (צילום: יח''צ)

המותג Forever Living משיק את Aloe Propolis Crème - קרם טיפולי שמבוסס על ג’ל אלוורה טהור. הקרם נהדר לעונת החורף ולסובלים מעור יבש ומגורה. הוא שומר על לחות בעור, מרכך חלקים יבשים ועוזר לשמור על גמישות העור. הוא נספג במהירות, אין לו ניחוח דומיננטי, והוא מסוג הקרמים שתמיד כדאי לשמור בבית.
מחיר: 109 שקלים

ורסאצה ארוס פרפיום החדש (צילום: יח''צ חו''ל)
ורסאצה ארוס פרפיום החדש (צילום: יח''צ חו''ל)

“ארוס” - הניחוח הגברי של בית האופנה ורסצ’ה – מקבל גרסת פרפיום חדשה. לבושם יש ניחוח אוריינטלי שמשלב תווים של הדרים עם תיבול ייחודי ומשכר. בין המרכיבים ניתן למצוא מנדרינות ולימון, תווים עציים ווניל. מלבד הניחוח המושלם, הבושם טבעוני, ואינו מכיל מוצרים מן החי או נגזרות של החי כגון מוצרי חלב, ביצים, מוצרי דבורים או אנזימים מן החי.
מחיר: 399 שקלים ל־100 מ"ל

Intense Repair Body Lotion  (צילום: יח''צ)
Intense Repair Body Lotion (צילום: יח''צ)

מותג הטיפוח ניוטרוג’ינה השיק את סדרת הטיפוח Intense Repair המיועדת לסובלים מעור יבש וכוללת שני מוצרים: קרם לחות משקם לעור יבש במיוחד וקרם לחות לגוף לעור יבש מאוד ומחוספס. זו סדרה מצוינת שעוזרת גם במקרים של עור יבש בצורה קיצונית. לקרם הלחות המשקם יש נוסחה מרוכזת שמכילה גליצרין ופנתנול המרגיעים ומזינים את העור. הקרם עשיר מאוד, נספג היטב בעור ומעניק שכבת הגנה מהקור והיובש שבאוויר.
מחיר: 36 שקלים