המותג LAVIDO השיק סרום משקם המורכב מתמציות מ־18 סוגי צמחים ומתאים לעור רגיל עד יבש ולעור בוגר. המוצר כבר זכה לפופולריות בעולם אחרי שגווינת' פלטרו המליצה עליו לעוקבים שלה. לסרום יש ריח לימוני אלוהי. הוא מגיע עם טפטפת נוחה, שממנה מטפטפים בכל פעם 2־3 טיפות. למרות שמדובר בסרום על בסיס שמן, הוא נספג היטב ומהר ולא משאיר הרגשה שמנונית. הוא מעניק לחות וגמישות נפלאה לעור. פשוט ממכר.
מחיר: 199.90 שקלים

סרום של לבידו (צילום: רונן מנגן)
סרום של לבידו (צילום: רונן מנגן)

מותג האיפור איל מקיאג' משיק מסקרה ואייליינר חדשים תחת תת־קולקציה בשם Black card. המסקרה בעלת מברשת סיליקון עם סיבים דקים וצפופים, והאייליינר מגיע בצורת טוש והוא עמיד במים. האייליינר היה מעולה. נמרח בקלות, ואפשר בעזרתו לצייר פס מאוד דק. יש לו צבע שחור אטום ודומיננטי. גם המסקרה נפלאה, יוצרת נפח בלי ליצור גושים על הריסים. המברשת נוחה לשימוש ועוזרת להפריד את הריסים למראה מוארך.
מחיר: 139־119 שקלים

איילינר טוש עמיד (צילום: אור צפתי)
איילינר טוש עמיד (צילום: אור צפתי)

מותג הקוסמטיקה הצרפתי PAYOT משיק את MY PAYOT, סדרת טיפוח פרוביוטית המבוססת על פירות העל גוג'י ברי ואסאי אורגניים, ויטמין C ורימון אורגני. בסדרה תמצאו קרם יום עשיר בוויטמינים, קרם יום ג’ל לזוהר טבעי, קרם עיניים בסטיק, מסיכת לילה לחידוש הזוהר, תמצית מיקרו פילינג ותחליב CC עם הגנה של 15SPF וגוון עדין. זו סדרה מעולה למי שמחפש פורמולה קלילה מצד אחד ויעילות מצד שני. קרם העיניים היה מצוין, נוח למריחה, ונתן תחושת רעננות. גם קרם היום היה נהדר, נספג בקלות והותיר את העור עשיר בלחות. לכל המוצרים יש ניחוח נעים ומעודן. אהבנו.
מחיר: 99־129 שקלים

סדרת מוצרי הטיפוח my payot (צילום: יחצ חול)
סדרת מוצרי הטיפוח my payot (צילום: יחצ חול)

מותג הדרמו־קוסמטיקה A־DERMA משיק ספריי תרסיס המסייע לווסת גירויים בעור ולהרגיע תחושת גרד למי שסובל מעור אדמומי ויבש. הספריי מכיל 97% מרכיבים טבעיים וצמחים אורגניים. הוא נספג מהר, ואפשר להגיע איתו גם לאזורים פחות נגישים בגוף, מאחר שהוא מאפשר התזה בכל זווית. הוא מרכך את העור ועוזר מאוד להפחתת ולהרגעת תחושת הגרד.
מחיר: 139 שקלים

A-DRAMA (צילום: יחצ)
A-DRAMA (צילום: יחצ)

המותג הלמנ’ס משיק את “קטשיונז” – ממרח המשלב קטשופ ומיונז. אין ספק שהם מצאו את האיזון הנכון בין שני המטבלים: יש לממרח את המתיקות של הקטשופ ואת השמנוניות של המיונז. שניהם מורגשים באותה מידה ויוצרים איזון טעים, כך שכל חובבי הערבוב שמכורים לשילוב - יכולים לנוח ולאמץ.
מחיר: 10.90־15.90 שקלים

קטשויונז של הלמנס (צילום: יחצ)
קטשויונז של הלמנס (צילום: יחצ)

המותג "כריות" מבית תלמה משיק טעם חדש: קינמון. כמכורים לקינמון, אנחנו חייבים להודות שהתמכרנו. כריות הקינמון הן תענוג אמיתי: פריכות, טעימות ומכילות ריכוז גבוה של קרם קינמון. עם זאת, כשאוכלים אותן לבד הן מעט מתוקות, אז אל תוותרו על החלב.
מחיר: 19.90 שקלים

כריות קינמון (צילום: יחצ)
כריות קינמון (צילום: יחצ)

ליימן שליסל החלה לשווק בארץ את המוזלי של מותג הפרימיום מורנפלייק (Mornflake) - קריספי מוזלי אגוזים. זהו מוזלי עשיר ופריך שמכיל 22% אגוזים, דגנים מלאים המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים ומגוון של פירות יבשים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל. זהו אחד המוזלים העשירים והטעימים שטעמנו. הוא מציע תערובת מכובדת של אגוזים קראנצ’יים. הפירות נותנים מתיקות ממש קלה, כך שמי שמחפש המון סוכר, יצטרך להוסיף אותו בעצמו.
מחיר: 21.90־24.90 שקלים

מוזלי Mornflake (צילום: באדיבות מורנפלייק)
מוזלי Mornflake (צילום: באדיבות מורנפלייק)

חברת יכין השיקה סדרת מוצרים טבעית המבוססת על זן של עגבניות LRT (Lycopene Rich Tomato) וכוללת ארבעה מוצרים המכילים רכיב טבעי אחד בלבד: עגבניות ישראליות, ללא תוספת סוכר, מלח וחומרים משמרים. בסדרה: פולפה ליקופן טבעית ופולפה טבעית, רסק ליקופן ורסק טבעי. זו סדרה נהדרת לכל מי שמחפש מוצרים טבעיים ללא חומרים משמרים ותוספות למיניהן. הפולפה ליקופן מעולה - העגבניות בה היו חתוכות באופן עדין שמתאים לרטבים. הייתה לה מתיקות עדינה מהעגבניות.
מחיר: 14.90־16.90 שקלים

סדרת 100% עגבניות של יכין (צילום: אורית חן)
סדרת 100% עגבניות של יכין (צילום: אורית חן)