FAIRY Max Power הוא סבון כלים בבקבוק לחיץ שעומד על הראש. הבקבוק ייחודי וללא פקק, מאפשר להוציא בקלות את כמות הסבון המדויקת תוך שימוש ביד אחת, וכולל טכנולוגיה אפקטיבית יותר של הסרת שומנים. פתרון נוח, קל לשימוש, לא נוזל ולא מלכלך.
מחיר: 9.90 שקלים

המותג "צבר" משיק את "המעדנייה של צבר" - סדרת גבינות עם ירקות קלויים, ממרחים וסלטים. הסדרה כוללת לאבנה עם קרם פלפלים, לאבנה עם חציל על האש ולאבנה עם פלפל חריף וגרגירי חומוס, ממרחי אריסה, סחוג ירוק וסחוג אדום, פסטו ועגבניות מיובשות. סדרה מוצלחת למדי של צבר, שמצליחה לרענן בעיקר בגזרת גבינת הלאבנה שקצת נשכחה בשנים האחרונות. הלאבנה של צבר נהדרת, חמצמצה במידה ומשתלבת נהדר עם התוספות שנבחרו. הפייבוריט שלנו היה החציל הקלוי. אהבנו גם את הסחוג האדום של המותג, שהיה חריף במידה ומתובל נכון.
מחיר: 10־18.90 שקלים

המעדנים החדשים של צבר (צילום: סטודיו אסם)
המעדנים החדשים של צבר (צילום: סטודיו אסם)

המותג "מורפי ריצ’רדס" משיק רדיאטור שמן עם מבנה צלעות ייחודי, שמאפשר חימום מהיר יותר ופיזור חום יעיל. הרדיאטור מגיע עם מתקן להוספת לחות כדי למנוע אוויר יבש. כמו כן, הוא מגיע עם מנגנון בטיחות וניתוק בעת זיהוי נפילה. הוא חסכוני בצריכת החשמל בזכות מנגנון בקרת הטמפרטורה שלו. הוא מצוין לחדרי ילדים ולחדרי שינה בכלל. על אף הגודל שלו, הוא קל לנשיאה בזכות הידיות שבשני צדדיו.
מחיר: 449־549 שקלים,
בהתאם למספר הצלעות (9־13)

המותג ''מורפי ריצ’רדס'' משיק רדיאטור שמן (צילום: יחצ)
המותג ''מורפי ריצ’רדס'' משיק רדיאטור שמן (צילום: יחצ)

המותג “מאסטר שף” משיק דפי אצה מסוג GOLD שמכילים את הוויטמינים E ,A ו־C ומתאימים להכנת סושי, מנות אסייתיות, או סתם לנשנוש. האצות דקיקות ופריכות עם מליחות קלילה וארומה ימית. עוד לפני שהתחלנו לעבוד איתן, מצאנו את עצמנו מנשנשים אותן כחטיף כיפי ומלוח. במהלך העבודה הן התגמשו מיד במגע עם האורז. למי שמתקשה לגלגל סושי, הן יכולות להיות תוספת מעולה בסלטים.
מחיר: 11.90 שקלים

דפי אצה, מאסטר שף (צילום: אסף לוי)
דפי אצה, מאסטר שף (צילום: אסף לוי)

המותג Bref משיק את סדרת Bref Perfume Switch - כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף (שני ניחוחות שונים במוצר אחד). הכדוריות מקציפות, מגינות מפני לכלוך, שומרות על היגיינת האסלה ומונעות הצטברות אבנית וכתמים ממים עומדים. כל מוצר מגיע בשני צבעים, בהתאם לניחוחות, כאשר הניחוח מתחלף בכל הדחה. למשל כאשר המוצר יבש, תריחו ניחוח של תפוח, ולאחר השטיפה הניחוח ישתנה לנופר. ניחוחות נוספים: לוטוס־במבוק, אפרסק־תפוח.
מחיר: 9.90 שקלים

כדוריות לאסלה (צילום: הנקל חול)
כדוריות לאסלה (צילום: הנקל חול)

מותג הטיפוח היפני Shiseido משיק את סדרת הטיפוח WASO המיועדת לנשים בשנות ה־20 לחייהן ומגיעה במארזים מחומרים בני קיימא. בין מוצרי הסדרה: מסיר איפור במרקם ג’ל, קרם לחות על בסיס ליים יפני, מסיכת לחות ללילה, מסיכת חמר מטהרת, קונסילר טיפולי וקרם לחות נטול שומן. המוצרים מתאימים מאוד לאקלים הישראלי, הם נספגים נהדר ונותנים תחושת רעננות ולחות לעור. כמו כן, הם נמכרים בארץ במחיר נוח.
מחיר: 119־179 שקלים

מותג הטיפוח היפני Shiseido משיק את סדרת הטיפוח WASO (צילום: צילום באדיבות שיסיידו)
מותג הטיפוח היפני Shiseido משיק את סדרת הטיפוח WASO (צילום: צילום באדיבות שיסיידו)

חברת רבלון משיקה רולר וולקני שסופג שומנים ומתאים לבעלות עור שמן ומבריק. הרולר בנוי מאבן וולקנית אמיתית, שבזכות המרקם הנקבובי שלה מצליחה ללכוד עודפי שומן ולהסירם. הרולר מגיע בגודל קומפקטי, שניתן להכניס בקלות לכל תיק, והאבן רב־פעמית וניתנת לשטיפה. האבן מצוינת לשימוש באזור ה־T בפנים, שנוטה להיראות מבריק יותר. היא אכן סופחת את השומן ויוצרת מראה מט, אבל על הדרך פוגמת מעט במייק־אפ, אז תתכוננו לטאצ’אפים.
מחיר: 94.90 שקלים

הרולר הוולקני של רבלון (צילום: יחצ חול)
הרולר הוולקני של רבלון (צילום: יחצ חול)

חברת "לוריאל פריז" משיקה את “טרו מאץ’ ניוד” - מייק־אפ המכיל סרום מטפח בשילוב חומצה היאלורונית. זהו סרום/מייק־אפ נפלא. יש לו מרקם מעולה, הוא נמרח בקלות ולא משאיר את העור אטום וחנוק. הוא מחליק ומתקן מראה של פגמים קלים בעור, בלי לתת תחושה כבדה, ונותן מראה אחיד וטבעי לפנים.
מחיר: 79.90 שקלים 

מייק־אפ בשילוב חומצה היאלורונית, לוריאל פריז (צילום: יחצ חול)
מייק־אפ בשילוב חומצה היאלורונית, לוריאל פריז (צילום: יחצ חול)