הסיפור שלנו. TCM נולדה במחשבותינו משולחן פינת האוכל, חלמנו להפיץ את השפע הדיגיטלי.

חברת TCM הוכיחה בחודש שעבר בענק את המודל עליו היא מושתתת, כשסגרה עסקת מכירה של אחד המותגים אותו היא ניהלה בשנה וחצי האחרונות. הקפיצה הקוונטית של Everyday Medical היא בדיוק הדוגמה למודל העסקי של גבי ושני בר, מנכ"לים משותפים של TCM.

המותג EDM מתמחה במוצרים פרא-רפואיים, או נלווי רפואה, מוצרים הכרחיים כמעט בכל בית ברחבי העולם. כאשר TCM איתרה את הנכס הזה, היא חברה למשקיעים פרטיים מתוך אמונה שאת השפע הדיגיטלי יש לחלוק עם עוד אנשים שמאמינים בערכים של החברה.

לאחר רכישת המותג, ב-TCM ניתחו את השוק העולמי של מוצרים הפרא-רפואיים ועם חזון ברור הם "עפו" קדימה. מאז רכישתו לפני 20 חודשים, המותג זינק בזמנים של הסתגלות וקושי, מהר יותר וגבוה יותר מכל הציפיות, מה שבהחלט מראה איך חלומות גדולים הם המפתח להצלחה, גם במהלך בנייתו וגם במכירתו.

כך הצליחה TCM, הממוקדת בצמיחה של כל מותגיה, לשפר את איכות חייהם של צרכניה, את חנות המסחר המקוון באמזון שמוכרת מוצרים פרא-רפואיים והחלה בתהליך השבחה של מיתוג, בניית קהילה וניהול סיסטמטי, שגרם לה להתבלט ולקבל למעלה מ-15 הצעות מאגריגטורים בינלאומיים שהתחרו על רכישתה. TCM מונעת למען צמיחת והרחבת חנויות ומותגים הנעים בין 1 עד 10 מיליון והיא נמצאת בדיוק בהיקף הנכון לעשות זאת - לרכוש מותגים, להשביח ולהכין אותם לרכישה על ידי גופים גדולים.

גבי ושני בר: "ערכי הליבה - להביט תמיד במה שאפשרי"
גבי בר סיפר על התהליך: "החנות נקנתה במאי 2020 תמורת 2.3 מיליון דולרים. התוכנית הייתה לספק את ההשקעה הנכונה במהלך שלוש שנים, להעלות את ערך המותג ולמכור אותה ב-4.5 מיליון דולר, כפול מערכה ההתחלתי. מאז החברה התמודדה מול אתגרים רבים בשיא משבר הקורונה. קשיי ייצוא סחורה ושילוחים ברחבי העולם - אך הצליחה להתגבר על הקשיים ומתפארת בנכונות שלה ושל אנשיה המקצועיים המוכנים להשקיע את כל כולם".

"TCM פועלת באקוסיסטם של אנשים התומכים איש ברעהו עם ערכי הליבה של להביט תמיד במה שאפשרי בכל מצב ולמול כל אדם. כשאין לך ברירה אלא למצוא את האפשרות, אתה נחשף לכל כך הרבה אפשרויות הקיימות בעולמנו", הוסיפו גבי ושני בר.

התוצאה הייתה מסחררת והתגמול עצום. במהלך חצי מהזמן הצפוי לפרויקט, החנות הפכה מחנות אמריקאית בלבד לחנות בינלאומית עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים וחדשניים. במהלך 18 חודשים החברה שילשה את ערכה ועמדה למכירה מול חברות אשר נלחמו עליה עם הצעות מחיר כפולות מהמצופה. ההצעות התחילו ב-7.4 מיליון דולר. בעלי המניות הרוויחו פי 6 מההשקעה שלהם בזכות המאמצים של TCM.

בנוסף לחנות הסחר המקוון שנמכרה בחודש האחרון, TCM, בשילוב בעלי מניות הנכסים, מחזיקים בעוד 26 נכסים בשלבים שונים אשר יכולים להוות כר פורה למכירה עתידית במכפילים גבוהים. החברה השיקה מסלול חדש בשם E-commerce as a Service, אשר מאפשר למשקיעים החל מ-100 אלף דולר להשתתף במודל ייחודי שפיתחה החברה.

שני וגבי בר: "ידענו מה החזון שלנו ומה מניע אותנו"
סיגל שאבו, פנסיונרית של המשטרה, היא אחת מבעלי הנכס שנמכר. סיגל, לקוחה של TCM כבר שש שנים ובעלים משותפים של תשעה נכסי סחר מקוון, מספרת: "החברה איתרה מודל שמשכפל את הצלחת הנכס המקוון. התוצאות פנומנליות ב-20 חודשים בלבד. מי שמכיר אותי יודע שאני בחברה הזו שש שנים בתשע עסקאות ואף בעלת מניות בחברה. הצבעתי אמון מלא בחברה". 

סיגל שאבו (צילום: יח''צ)
סיגל שאבו (צילום: יח''צ)

עוד אמרה שאבו: "לאחר שהתוודעתי לאורך כל הדרך לרמת הערכיות, האחריות וההובלה של TCM מולי ומול כל הלקוחות, אני מרגישה שיש בי צורך עז להירתם ולספר לעולם שיש עולם דיגיטלי של אנשי חנות מקוונת כנכס דיגיטלי. זה פותח  עבור כולנו אפשרויות חדשות, לחלום בגדול ולהיות בעלים של  עסק דיגיטלי בינלאומי. מי שרוצה לשוחח איתי ומניסיון שלי כבעלת נכסים דיגיטליים בניהול TCM, אני כאן עבורכם לבעלי הון של מינימום 100,000 דולר".


סרט EDM - החזון שלנו להפיץ את השפע הדיגיטלי ולתת ללקוחותינו מכפיל 6 על הרווח.

גבי ושני בר שיתפו במסע המשותף שלהם: "אנו לעיתים משפשפים עיניים למראה מה שהתרחש בפחות מעשור והדרך שפילסנו מנקודת פתיחה נמוכה, מתחת לאפס. נוכחנו לגלות שכאשר אנחנו לא מקשיבים לרעשים ולחוסר אמון מבחוץ, ואתה צועד רק בהתאם לחזון שלך, החזון שלך גדול ממך והוא מקבל תמיכה להתרחש. ידענו מה החזון שלנו, ידענו מה מניע אותנו ואנחנו פועלים עבור החזון שלנו 24/7 בעבודה סביב השעון. כל מה שנשאר מהנקודה הזו היה פשוט להגשים אותו".

גבי בר אמר לסיכום: "למדנו מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לפרוץ את כל  גבולות האפשר בעולם. עם פרויקט "חולמים בגדול" אנחנו מפיצים את ערכינו, עם הקהילה אנחנו מספרים את סיפורנו להדגים לעוד ועוד אנשים שהכל אפשרי. עלינו לעצור להביט פנימה ולראות מהם הנכסים הפנימיים שיש לנו ליצור חזון שמיטיב עם העולם ואתה חלק מיצירת השפע כשאתה ממוקד בהפצת השפע לעולם. תמיד נעמוד במחויבות עבור לקוחותינו המאמינים שהולכים איתנו כברת דרך ארוכה".

לבחינת התאמה ואיפיון:
עברית: http://lp6.me/NWsBS 
אנגלית: http://lp6.me/kL4Cb