מותג הקוסמטיקה לנקום משיק את המתנה המושלמת לחג: מארז יוקרתי במהדורה מוגבלת הכולל את מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום המובילים. המארז מגיע במזוודת איפור מהודרת וכולל 13 מוצרי איפור וטיפוח של המותג, ביניהם: מסיר איפור, מסקרה, קרם עיניים, שפתון, בושם ועוד. מחיר מומלץ: 500 שקלים.

מזוודת המתנות של לנקום (צילום: יחצ חול)
מזוודת המתנות של לנקום (צילום: יחצ חול)

הפינוק המושלם לפסח: קולקציית משקפי השמש הכי אופנתיים של המותגים החמים ביותר. דגמים קיציים ומלאי סטייל של בתי האופנה הגדולים בעולם, ביניהם דיור, פנדי, סלין, גוצ'י ועוד. יבואן מורשה לישראל: א. שטויר בע״מ. טווח מחירים: 2,225-1,475 שקלים.

משקפי שמש סלין קיץ 2022 (צילום: יחצ)
משקפי שמש סלין קיץ 2022 (צילום: יחצ)

הפינוק המושלם לאישה: ג'ורג'יו ארמני חושף את MY WAY NACRE במהדורה מוגבלת, פרשנות חדשה ונוצצת לבושם הנשי MY WAY. עם בושם נוצץ במראה פנינתי, המהדורה המוגבלת הופכת את הזר האיקוני הריחני ומלא החיים של הבושם המקורי MY WAY לענן פנינים זוהר. מחיר מומלץ: 359 שקלים.

MY WAY NACRE (צילום: יחצ חול)
MY WAY NACRE (צילום: יחצ חול)

GUESS משיקה ריח חדש לאביב 2022: GUESS UOMO הבושם החדש לגבר. ניחוח ענבר גברי הלוכד את הביטחון העצמי והמשיכה של הגבר של GUESS עם תווים ראשיים של הדרים תוססים, פרחים טריים ותבלינים עזים, ואחריהם תערובת חמימה של עצים כהים וענבר חושני לעומק מתוק. מחיר מומלץ: 249 שקלים.

GUESS UOMO (צילום: יחצ)
GUESS UOMO (צילום: יחצ)

שאטו לה ריגאן: מארז יין קסום שיקח אתכם לטיול קסום בכרמי בורדו מבלי להחתים דרכון, יין צרפתי קלאסי המיוצר באחד מחבלי היין המפורסמים בעולם, המייצר יין מזני הענבים הללו במשך מאות שנים בשיטות מסורתיות בשילוב עם טכנולוגיה חדישה. תכולת המארז: שאטו לה ריגאן אדום, לבן ורוזה במארז עץ מעוצב. מחיר מומלץ: 219 שקלים.

מארז יין שאטו לה ריגאן (צילום: יחצ)
מארז יין שאטו לה ריגאן (צילום: יחצ)

מון פלטין פרופשיונל משיקה מארז יוקרתי לפסח של סדרת הדגל 'הילורן' במהדורה מוגבלת אשר כ-10% מהכנסותיו יוענקו למיזם החברתי קהילתי "גמאני רצה". הערכה כוללת את מוצרי הסדרה המכילים חומצה היאלרונית וביניהם: שמפו, מסכה, ספריי סרום ופן מעוצב קומפקטי במתנה! מחיר מומלץ: 449 שקלים. 

מארז מון פלטין פרופשיונל (צילום: יחצ)
מארז מון פלטין פרופשיונל (צילום: יחצ)

קסטרו הום רשת כלי הבית והלייף סטייל מבית האופנה קסטרו מציעה: קולקציית מארזים לחג. מארז CLASSIC: מארז קלאסי הכולל קרש הגשה שילוב של עץ ואבן, קראף זכוכית, שש כוסות WAVE וחבילת מפיות בהדפס נקודות. מחיר מומלץ: 179 שקלים. 

מארז CLASSIC (קסטרו) (צילום: אודי דגן)
מארז CLASSIC (קסטרו) (צילום: אודי דגן)

Happy Set: מארז הכולל שלישיית מוצרי בישום שיגרמו לך לאושר ולשמחה, מכף רגל ועד ראש. הסט כולל: קרם ידיים, בושם מלא ומוקטן. הניחוחות של HAPPY משלבים תווים עזים של אשכולית וברגמוט עם פרח חתונה הוואי חושני ומימוזה אביבית- ניחוח ייחודי שמעלה חיוך. במארז זה תיהני גם מקרם ידיים המפנק ובושם בגודל מיוחד שתוכלי לקחת איתך בתיק לכל מקום. קליניק. מחיר מומלץ: 149 שקלים.

Happy Set (קליניק) (צילום: יחצ)
Happy Set (קליניק) (צילום: יחצ)

לקראת חג הפסח Forever Israel מציגה מארזי חג מפנקים לכל המשפחה עם מוצרי טיפוח מעולים שמבוססים בעיקר על ג'ל אלוורה טהור. מארז Essentials המכיל קרם אלו פרופוליס טיפולי, ג'ל לצחצוח השיניים פוראוור ברייט ודיאודורנט סטיק מבוסס אלוורה המעניק הגנה אפקטיבית נגד ריחות למשך כל היום. מחיר מומלץ: 190 שקלים. 

מארז Essentials (צילום: יחצ)
מארז Essentials (צילום: יחצ)

הרבה יותר מבאלם: טיפוח עשיר לשפתיים עם גוון ועוד דברים נפלאים: משלב לחות של באלם ב-3 גוונים שווים בתוספת 6 שמנים מזינים. קלילים, שקופים ומעניקים לחות. הסט כולל 3 Extra Lip Tint בגודל מלא בגוונים Bare Pink, Bare Raspberry ו- Bare Melon. בובי בראון. מחיר מומלץ: 249 שקלים. 

סט שפתונים בובי בראון (צילום: יחצ)
סט שפתונים בובי בראון (צילום: יחצ)