אזרחי ישראל מתמודדים בימים אלו עם עליות מחירים רבות, כשהאחרונה שבהן היא העלייה הצפוייה במחירי הלחם. רמי לוי התארח היום בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והתייחס להחלטו לספוג את העליית המחירים עד לסוף חודש ספטמבר: "החלטנו לספוג את העלייה במחיר הלחם המפוקח עד ה־30.09 ולבוא לקראת הלקוחות שלנו. אנחנו מבינים שהילדים בבית, עוד מעט יש בית ספר. זה מחייב שהמאפיות יעלו את המחיר".

הוא המשיך בדבריו, והאשים את העלייה במחירי החשמל בכך שלא הותירה ברירה למאפיות: "מחירי החיטה עלו בסביבות 40 אחוז. העלאת מחירי החשמל היא קטסטרופה הרבה יותר גדולה מההתייקרויות במחירי הלחם המפוקח. יצטרכו לשלם עוד 100 או 200 שקל על החשמל, מי ששולט בזה היא המדינה. האוצר וכולם מתגאים בזה שהם גבו יותר השנה. אם המאפיות צריכות עזרה, שיעזרו להם".

מנכ"ל רשת רמי לוי התייחס להחלטה של מתחריו ללכת בעקבותיו בהחלטה זו: "באתי ואמרתי עוד לפני ששמעתי שרוצים לא להעלות, שאני בא וסופג את עליית הלחם המפוקח. אם יחליטו להוריד את מחירי החשמל, אדרבא, ועם זה שהחלטתי לא להעלות את מחירי הלחם המפוקח והמתחרים שלי בעקבותיי, זה ניצחון לא קטן".

"הציבור רוצה לקנות יותר בזול" אז באים לרשת כמו שלנו", ציין לוי, שאף הוסיף: "אם הצרכנים יעשו את הקנייה בצורה חכמה בסניפים ולא יקנו בכל מחיר, אם יש מוצר יקר שלא יקנו אלא את המותג הכללי, אם עושים קנייה חכמה ניתן לחסוך בין 20-30 אחוזים בכל קנייה". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM.