כיסא הכבוד: כיסאות IN AND OUT של המותג Bontempi האיטלקי יכניסו סטייל וצבע לסוכה. הם חזקים, מעוצבים להפליא ויציבים, מיועדים לפנים ולחוץ הבית, מיוצרים מחומר עמיד, מגיעים במגוון רב של צבעים, מוצעים עם משענת או בלעדיה ונערמים בקלות, אבל מה? הם לא מיועדים לכל כיס. המחיר לכיסא בודד: החל מ־800 שקל. ניתן להשיג ברשת ellita living.

כסא גלקסי החל מ-800 שקל רשת אליתה ליוינג (צילום: יחצ)
כסא גלקסי החל מ-800 שקל רשת אליתה ליוינג (צילום: יחצ)

סוכה שהיא בית: רשת מקס סטוק דואגת שגם השנה תרגישו בבית כשאתם בסוכה. הרשת מציעה סוכה מודולרית מתקפלת וידידותית להרכבה, בדים להלבשת הסוכה, סכך (גם בכשרות מהודרת), סוכות מיני לילדים, מגוון קישוטים, פריטים להכנת קישוטי הסוכה בעצמכם ועוד. מצאנו, למשל, שרשרת נייר ארבעת המינים ב־15 שקל, סוכת ילדים ב־69 שקל, סוכה מתקפלת בגודל 3X3 מ' ב־399 שקל ושרשרת מנורות בדמות פירות טרופיים ב־15 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות מקס סטוק.

סוכה להרכבה גמבו סטוק  (צילום: דן אס)
סוכה להרכבה גמבו סטוק (צילום: דן אס)

סוכות לדורות: סוכות נחלים, מותג ותיק בתחום הסוכה והאביזרים המסורתיים הנלווים אליה, מייצרת במשך עשרות שנים את הסוכות שלה באיכות גבוהה, החל מרמת גלוון הברזל, דרך ציפוי המוטות בצבע אפוקסי בתנור, שיטת חיבור הקלה להרכבה, עמידות גבוהה לתנאי חוץ ועד אחריות המוענקת עם הסוכה. בין הדגמים המוצעים מצאנו סוכות מודולריות בגדלים שונים החל מ־2X2 מ' ועד 3X4 מ' ויותר, דגמים מסורתיים עם מסגרת מהדרין וחיזוקים וכן את סוכת רב־חלונות - בדי הדפנות של הסוכה כוללים מספר רב של חלונות לאורכה והופכים את הישיבה לנעימה באמצעות כניסת משב רוח לתוך הסוכה.

אפשר לפתוח ולסגור את החלונות באמצעות פתיחה קלה בהתאם לרצונם של האורחים. הבדים איכותיים, נושמים, ניתנים לכביסה ומתלבשים באמצעות סקוצ'ים ואפשרות ל"דלת כניסה" בעלת רוכסן דו־כיווני. הסככים עשויים מבמבוק ומקנה סוף המומלצים באישור כשרות בד"ץ העדה החרדית. מחירי הסוכות: 886־2,800 שקל. יש עשר שנות אחריות על הברזל מדגם נחלים. מידע על נקודות המכירה באתר או בטלפון מס' 1800-706-706.

משחק הכיסאות: בין המחלקות ברשת Decathlon מצאנו פריטים שיוכלו לשמש אתכם עבור לינה, שהייה או אירוח בסוכה. למשל, שולחן קמפינג מתקפל עם ארבעה כיסאות המיועד לארבעה עד שישה אנשים, נוח לאחסון ויכול לשמש אתכם גם לטיולי קמפינג בעתיד. המחיר: 280 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ובאתר המותג.

שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות (צילום: יחצ)
שולחן קמפינג מתקפל עם 4 כיסאות (צילום: יחצ)

עוד קצת קור: לקראת חג הסוכות ופתיחתה הרשמית של עונת הקמפינג ברשת מחסני חשמל מדווחים על גידול משמעותי בצריכת מזגנים ניידים שאינם דורשים התקנה: הם קלים, ניתנים לניוד ומגיעים עם פאנל הפעלה, עם תצוגת טמפרטורה דיגיטלית ועם שלט רחוק. המחיר לדגמים השונים: החל מ־1,500 שקל. למשל, מזגן אלקטרה קמפינג הוא הראשון מסוגו, המיועד לשימוש באוהלים, ולכן מתאים כמובן גם לשימוש בסוכה. המחיר: 3,290 שקל. ניתן להשיג ברשת מחסני חשמל.

סוכות בסופר: גם רשת רמי לוי שיווק השקמה נכנסת לתחום האביזרים לחגים ומציעה מחירים אטרקטיביים על סוכות ועל אביזרי סוכה. לדוגמה, בד לסוכה עם ציור ירושלים 12 מ' ב־170 שקל, מסגרת סוכה טלסקופית נפתחת עד 3X1.6 מ' מתכווננת ל־28 גדלים שונים ב־300 שקל, סוכה לילדים ב־60 שקל, סכך מהדרין 1.55X3.1 מ' ב־120 שקל ומארז חמישה מוטות עץ להנחת הסכך ב־110 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

סוכה לילדים (צילום: באדיבות רמי לוי)
סוכה לילדים (צילום: באדיבות רמי לוי)

תוספת אלגנטית: כתר מציעה ריהוט אלגנטי לארוחה בסוכה: שולחן ג'ולי וכיסאות אליסה, המותאמים לסוכה הישראלית. הם איכותיים ועמידים בפני פגעי מזג האוויר ומתאימים ומיועדים לשימוש בחוץ. השולחן והכיסאות עשויים מחומר חזק בטקסטורה דמוית עץ, קלים לניקוי ולא מצריכים תחזוקה. הכיסאות בעלי מושב רחב ומסעדי ידיים לנוחות מרבית שאפשר לערום לחיסכון במקום. המחיר לסט שולחן ג'ולי ולשישה כיסאות אליסה: 899 שקל (במקום 1,319 שקל), ומוצעים מבצעים לכבוד החגים. ניתן להשיג ברשת חנויות כתר ובאתר כתר.

מערכת ישיבה מלודי של כתר (צילום: יחצ)
מערכת ישיבה מלודי של כתר (צילום: יחצ)

שומעים משהו? חברת טופ אודיו, מהמובילות בתחום הסאונד בישראל, משיקה את Pebble Max, רמקול אלחוטי, איכותי ועוצמתי מבית המותג הדני Tangent, שמבטיח הנאה מסאונד משובח בכל רגע נתון. הרמקול החדש קומפקטי וקל משקל, מתאים לשימוש בבית ומחוצה לו ובכל מזג אוויר ועמיד במים (תוכלו להשאירו בסוכה גם אם צפוי לרדת גשם). הרמקול כולל סוללת ליתיום נטענת המספקת עד עשר שעות רצופות של השמעה. המחיר: 599 שקל. ניתן להשיג בחנות טופ אודיו.

tan_pebble max (צילום: יחצ)
tan_pebble max (צילום: יחצ)

סוכות במיני: גם רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון מוצרים המותאמים לחג הסוכות. בין המוצרים אפשר למצוא סוכת ילדים להרכבה פשוטה וקלה, מנורות לדים לסוכה, קישוטים שונים וצבעוניים לסוכה, שרשראות כדורים באורך של 1.8 מ', מפות שולחן בצבעים שונים, שלטי תלייה "ושמחת בחגך" ועוד. בתמונה: סוכת ילדים להרכבה במידות 1.2X1.2X1.4 מ' ב־100 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק וג'מבו סטריט ובאתר הרשת.

לקרר את האווירה: הפתרון האופטימלי לקירור הסוכה הוא מזגן נייד. הוא לא מצריך התקנה, אלא רק חיבור פשוט לחשמל. אפשר לניידו מאזור לאזור בפנים הבית או מחוצה לו. קבוצת אוהב ציון מציעה את מותג המזגנים הניידים סוזוקי אנרג'י בעלי 1 כ"ס, המצוידים בגלגלים וקלים לתזוזה, בעלי פעולה שקטה וכיבוי אוטומטי וניתנים לשימוש גם באמצעות שלט רחוק. למזגנים הניידים של סוזוקי תצוגה דיגיטלית, והם חסכוניים בחשמל וידידותיים לסביבה. יש אפשרות לפליטת אוויר חם, כך שהם יכולים לשמש כאמצעי לחימום בלילות קרירים יותר. המחיר: 1,590 שקל. ניתן להשיג ברשת סיטי שופ ובחנויות המובחרות.

עלייה במכירות

בסוכות נחלים חווים גם השנה עלייה במכירות של סוכות גדולות יותר לאחר משבר הקורונה, שבמהלכו עם ישראל חגג את החג בארוחות מצומצמות. כמו בשנה שעברה, עם השחרור ההדרגתי מהסגרים שידעה התקופה, הישראלים מעוניינים לבלות את החג בחברה גדולה יותר, עם המשפחות המורחבות ועם החברים לקיום המצווה בשמחה גדולה.

סוכות נחלים, חברת הסוכות הוותיקה בישראל עם ניסיון של 40 שנה, נערכת לביקושי שיא לקראת החג. הסוכות מותאמות לצורך המשפחתי בעיצובים חדשניים, במגוון רחב, באיכות גבוהה, בעמידות ובהקפדה על הדרישות ההלכתיות המחמירות ביותר.

שי אליצור, מנכ"ל סוכות נחלים, מוסר: "אנו שמחים לספק את המוצר המוכר והאהוב על ידי הישראלים, שנמכר לאורך עשרות שנים. לקראת החג אנו נערכים לביקושים גבוהים עם עשרות נקודות מכירה בכל רחבי הארץ כדי לתת מענה לרצון להתחדש בסוכה ולקיים את מצוות החג. סוכות נחלים מובילה קו מקצועי, אמין ואיכותי לספק סוכה כשרה למהדרין, על פי הדרישות המתבקשות, לטובת חגיגה משפחתית והנאה לאלפי ישראלים ויהודים ברחבי העולם באווירה נעימה ושמחה".

בסוכות נחלים התייחסו לגל עליית המחירים, וטענו כי על אף עליית מחיר חומרי הגלם לא התקיימה עליית מחירים לצרכן מהמחירים בהשוואה למחירים בשנה שעברה.  זאת מתוך רצון שכל משפחה בישראל תוכל להרשות לעצמה להתחדש בסוכה חדשה ולשבת בה בנוחות ובהדר, כמיטב המסורת במהלך ימי החג.

בהתייחס לדגמים המובילים, ציינו בסוכות נחלים כי בשנים קודמות הסוכה המבוקשת ביותר הייתה בגודל 32 מ"ר שהתאימה לשש עד שמונה נפשות, וכי היום רואים בחברה העדפה לסוכה של 43 מ"ר, המתאימה ל־12 נפשות, ואף לסוכה של 53 מ"ר, המתאימה ל־15 נפשות. נראה כי הבחירה בגודל הסוכה תלוי ומותאם לגודל השטח שערוך לקבל אותה. ככל שהגינה או המרפסת גדולות יותר, כך תהיה נטייה לבחור בסוכה גדולה ומכילה יותר.