הטוסט האלגנטי: מותג היוקרה למוצרי חשמל ביתיים גורניה (Gorenje) מציע את קולקציית "Jewels" למטבח הכוללת, בין היתר, מצנם טוסט ORA ITO מעוצב ויפה במיוחד, כזה שתוכלו "לשכוח" על השיש מבלי לפגוע במראה הנקי והאסתטי של המטבח. המוצרים בסדרה היוקרתית מתהדרים בטכנולוגיה גבוהה הכוללת פונקציות מתקדמות. הטוסטר (מצנם) לדוגמה הוא בעל מעלית פרוסות גבוהה מהרגיל, עם חיפוי נגד כוויות ומציע מספר מצבי שימוש כמו חימום חוזר והפשרה. מגיע בצבעים שחור או לבן ומחמם בעוצמה של 800W, המחיר: 890 שקל. ניתן להשיג בחנויות הקונספט, באתר היבואן קבוצת ח.י ובאתר המותג.

קופי טו סטיי: המותג הבינלאומי דלונגי מבית ברימאג מציע מכונות קפה אוטומטיות לקפה טרי וארומטי עם טחינה של פולי הקפה במקום, בכמות, בעוצמה ובמידה שאתם מעדיפים. כמות הקפה הדרושה להכנת המשקה נטחנת לתוך יחידת החליטה ונדחסת בלחץ אחיד ומדויק, ונמזגת ישירות אל הכוס בטמפרטורה מדויקת, כמו שקפה אמור להיות. אתם בוחרים את הזמן, את הכוס, את עוצמת הקפה, את הטעם ואת רמת ההקצפה של החלב - כמו בבית הקפה - רק יותר מדויק. המחיר למגוון מכונות הקפה של דלונגי: החל מ־1,490 שקל. להשיג ברשתות החשמל וברשת מטרו.

דלונגי מכונות קפה אוטומטיות  (צילום: יחצ)
דלונגי מכונות קפה אוטומטיות (צילום: יחצ)

לחטוף שוקיים: אין כמו עיסוי כפות רגליים מפנק ביום חורפי בבית ועוד יותר אם הוא מציע גם חימום. אמריקן קומפורט מצרפת אל קולקציית מכשירי העיסוי שלה את Touch SL-C805 - מכשיר עיסוי עוצמתי לרגליים ולשוקיים, המשלב 4 טכניקות עיסוי אוטומטיות המדמות מגע אדם מקצועי. המכשיר מציע פונקציית חימום המגבירה את השפעת העיסוי וניתן לפרק אותו לשני חלקים נפרדים (כפות רגליים + שוקיים). את החלק שמעסה את השוקיים ניתן להעלות על המיטה או הספה לשימוש בזמן שכיבה. המחיר: 1,490 שקל (במקום 2,237 שקל). להשיג ברשת אמריקן קומפורט ובאתר.

כוס התה שלי: סדרת חליטות הצמחים "לילה טוב" (GOOD NIGHT) של ויסוצקי נועדה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום, סוג של טקס מעבר בין היום ללילה. החליטות משלבות רכיבים צמחיים ייחודיים המעניקים תחושת רוגע ושלווה לפני השינה, הן זכו לציונים גבוהים במבחני טעימה, והן בעלות ארומה נעימה. החליטות אינן מכילות קפאין ולכן מתאימות גם לפני השינה. טווח מחירים: 20־23 שקל.

פומפדור חליטות עולם (צילום: יחצ)
פומפדור חליטות עולם (צילום: יחצ)

הזמן להחליק את הקמטים:  יום ביתי הוא הזמן המדויק להשקיע בעצמך קצת יותר ממה שמאפשרת השגרה. הנה מכשיר רפואי קוסמטי למיצוק עור הפנים, מוגן בפטנט, ניחן בידע של קוסמטיקאית ומאפשר ליהנות מעור פנים זוהר ומוצק תוך כמה דק' של טיפול בבית. המכשיר קל לתפעול, מאפשר טיפול מותאם אישית, מבוסס על טכנולוגיית גלי רדיו הנתמכת בבינה מלאכותית, שלומדת את מאפייני העור של המטופלת בזמן אמת ומדייקת את הטיפול, כך שיעילותו גוברת משימוש לשימוש. הוא מאפשר ליהנות מהשפעה לטווח קצר ולטווח ארוך, ומספק אפקט מניעתי. מחיר השקה: 2,480 שקל. להשיג באתר AiGAiN.

אייגן- aigain - מכשיר קוסמטי רפואי (צילום: עדי אורני)
אייגן- aigain - מכשיר קוסמטי רפואי (צילום: עדי אורני)

ריחני ומדליק: לנרות יש קסם מיוחד. הם מעניקים אור נעים ומדויק ליום חורפי בבית, הם מפיצים חום עדין ומפזרים ניחוח שמעורר זיכרונות ממלון ספר מפנק. אתר הקוסמטיקה dealcosmetics, המשווק בין היתר את המותג הבריטי קרריה מולה, מציע נרות ריחניים איכותיים להפצת ריח נעים ומרגיע ליצירת אווירה אינטימית ונעימה בחללי הבית. בין ריחות הנרות, המיוצרים בעבודת יד בוולנסיה שבספרד ניתן למצוא: אמבר אנד סנדלא, מדגסקר ונילה, טובקו ואמבר ועוד רבים. הנרות מגיעים במשקלים מגוונים, מ־250 גרם ועד גדלי ענק של 3.5 ק"ג. טווח המחירים: 79 ועד 1,290 שקל, בהתאם לגודל הנבחר. להשיג באתר דילקוסמטיקס.

מנטה במרוקאית: מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולם הכוללת תערובות איכותיות בטעמים שנוצרו על ידי מומחים ומתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי. הסדרה כוללת שלושה טעמים חדשים: מנטה־מרוקאי, תפוז־ספרדי ותפוח־טורקי. מוצרי הסדרה הינם ללא קפאין וללא חומרים משמרים, הן עשויות מחומרי גלם מובחרים, הנבחרים בקפידה ועוברים היישר מהקטיף למעבדות בגרמניה, לבדיקות איכות מחמירות. מחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות.

יעסה את הערב: אקדח העיסוי הזה יתלווה אליכם לסלון, למטבח או אפילו אל השולחן בזמן הארוחה. הוא כל כך קומפקטי שהוא מתנייד בקלות ויסייע בהפגת שרירים תפוסים בכל זמן ובכל אזור גוף שתבחרו. הוויברציות המהירות עוזרות להרפיית השרירים התפוסים והזרמת הדם, הוא נטען בקלות ומצויד בארבעה ראשים מתחלפים, המיועדים לאזורים שונים בגוף: ראש מעוגל, ראש בצורת Y, ראש בצורת T וראש צר. למכשיר צג דיגיטלי שמציג את העוצמה 1־9. המחיר: 219 שקל. להשיג ברשת ובאתר ג'נטלמן. 

לקשקש בקומקום: קומקום הוא האמצעי היחידי שמעלה את הטמפרטורה של המים לחום כה עוצמתי שתצטרכו להוסיף קוביית קרח לכוס התה הרותח. המותג ראסל הובס משיק קומקום נירוסטה מעוצב דגם LUNA עם גימור אבן חול בנפח של 1.7 ליטר, בעוצמה של 2400W חסכוני בחשמל, עם חימום שקט במיוחד והרתחה. הוא כולל מנגנון כיבוי אוטומטי כפול ובטיחותי. מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל. מגיע עם אחריות של היבואן הרשמי שריג אלקטריק. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן.

 קומקום לונה של ראסל הובס (צילום: שריג יבואן רשמי)
קומקום לונה של ראסל הובס (צילום: שריג יבואן רשמי)

תחת פטרייה אחת: מותג הלייף סטייל Sirius Living מציע פטריית חימום חשמלית בעוצמה המגיעה עד 3000W. היא מחממת תוך דקות, חסכונית באנרגיה, מתכווננת ומתקפלת לאחסון קל. פטריית החימום מאפשרת שימוש, הן בפנים הבית והן במרפסת או בגינה. בזכות צורתה המיוחדת וטכניקת פיזור החום היא מחממת את הגוף, החפצים והרצפה. לפטרייה מנגנוני הגנה בטיחותיים: כיבוי אוטומטי בעת נפילה, בעת חדירת מים או חימום יתר. המחיר: 1,290 שקל. להשיג בסניפי רשת ACE ואצל היבואן סיריוס אלקטרוניקה

בקבוק חם: שהעיצוב לא יבלבל אתכם... עם ציורים או בלי, בקבוק חם (או כרית החימום שנכנסת אתכם אל מתחת לשמיכה) הא מוצר must have בכל בית. רשת מקס סטוק מציעה אלפי פריטים לחורף חם ומפנק: לצד המטריות, המגפיים, נעלי הבית והפיג'מות תמצאו גם כובעים, צעיפים, שמיכות, כרבוליות ו.... בקבוק מים חמים מודפס שמחירו 21 שקל. להשיג בסניפי רשת מקס סטוק.

בקבוק מים חמים מודפס במבי (צילום: יח''צ מקס סטוק)
בקבוק מים חמים מודפס במבי (צילום: יח''צ מקס סטוק)

הקדרים באים: כשהטמפרטורות צונחות, אין כמו תבשילי קדירה מנחמים שמחממים את הגוף וממלאים את הבית בארומות של תבלינים בבישול אטי שנמשך כל הלילה והופך אותנו לרעבים עם שחר. סדרת Pottery של סולתם מיועדת לבישול כזה בדיוק. הסיר עשוי מיציקה רב־שכבתית מאלומיניום עם ציפוי Non Stick, הוא ידידותי לסביבה ללא PFOA, קדמיום או עופרת. הסיר מאפשר חלוקת חום שווה, וחלקו הפנימי של המכסה החדשני, דמוי הטיפות, שומר על אגירת הנוזלים ומשיב אותם לכלי הבישול לשמירה על עסיסיות. הסיר בעל מראה נקי, נראה כבד, אבל הוא קל משקל ומתאים גם להגשה למרכז השולחן. מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים ובתנור. המחיר: 350 שקל. להשיג ברשת חנויות סולתם ובאתר.