לאחר שהתנגדה להעלאת המחירים מצד תנובה, רשת שופרסל הודיעה כי "לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפי שופרסל, ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשתה של תנובה לעליית מחירים – הבקשה אושרה בחלקה בלבד במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים".

כאמור, רק בשבוע שעבר פורסם בוואלה! כי שופרסל העלתה מהלך מול תנובה, לאחר שסירבה לדרישה להעלות את מחירי מוצריה. לפי הפרסום, שופרסל פנתה ללקוחותיה וביקשה מהם לרכוש מוצרים חליפיים למוצרי תנובה שהורידה מהמדפים, בשל דרישת החברה להעלות את מחירי המוצרים ב- 4.7%.

בתשובה לדברים, טענו בתנובה כי העובדה שהיא ממשיכה בינתיים לספק עדיין סחורה לחלק מהרשתות על פי המחיר הישן, אינה מעידה על כוונתה לוותר על העלאת המחיר לכל רשתות השיווק בזמן הקרוב.

מנכ"ל תנובה אייל מליס התייחס הבוקר להעלאת המחירים, בעת שהשתתף בכנס מעלה ESG: "החיים מורכבים. אנחנו מנסים לקחת בחשבון את כל בעלי העניין -ספקים, קהילה, הלקוחות, צרכנים, עובדים, תקשורת, רגולציה ובעלי המניות".

עוד הוא הוסיף כי "אני רוצה לקחת את נושא יוקר המחיה ולהציג את המורכבות שלו במגוון ההיבטים. יש לנו אחריות כלפי הרפתנים, לשלם להם בזמן. המחוייבות שלנו היא לספק לעובדים שלנו את הביטחון התעסוקתי. כלפי הצרכנים- אנחנו מתנהלים באחריות ובמידתיות כפי שנהגנו גם עכשיו בעבודה עקבית, לצד זה שאנחנו יודעים לספק את ביטחון המזון בכל עת".