סדרת MERVEILLANCE LIFT של מותג הטיפוח NUXE מתרחבת עם קרם לילה המבוסס על שמן מיקרו אצות. זהו קרם אנטי־אייג’ינג מרוכז ללילה, שעל פי המותג הוכיח במחקרים יעילות עבור 100% מהנשים שהשתמשו במוצר. הקרם עשיר מאוד, ובעל מרקם יציב ונעים. הוא נמרח ונספג במהירות, ומשאיר את העור עם תחושה רווית לחות גם אחרי כמה שעות.
מחיר: 209 שקלים

קרם לילה NUXE MERVEILLANCE LIFT  (צילום: יחצ)
קרם לילה NUXE MERVEILLANCE LIFT (צילום: יחצ)

Care by nature הוא שמה של סדרת תחליבי הרחצה החדשה של המותג "דאב". הסדרה מכילה 92% רכיבים ממקור טבעי (כולל מים), 25% קרם לחות ואינה מכילה סולפיטים. האריזה עשויה מ־80% פלסטיק ממוחזר.

בסדרה שלושה תחליבים: תחליב רחצה תה ירוק, מאצ’ה ופריחת הדובדבן (Awakening); תחליב רחצה עם חמאת מנגו ותמצית שקדים (Uplifting); ותחליב רחצה עם שמן קוקוס ותמצית שקדים (Restoring). לתחליבים יש ניחוחות נעימים ולא מתוקים, שבאופן מפתיע גם נשארים אחרי המקלחת. המרקם שלהם טוב, לא סמיך מדי והם משאירים את העור רך ונעים.
מחיר: 19.90־26.90 שקלים

אווירה קומפוזציה דאב (צילום: יחצ)
אווירה קומפוזציה דאב (צילום: יחצ)

BOTANICAL FUSION - אל־סבון לניקוי הידיים של "כיף". עוד תכשיר לניקוי וטיפוח הידיים המצטרף למשפחה הצבעונית והריחנית של המותג. האל־סבון אינו כולל פראבנים, הוא מועשר באלוורה ובשלל רכיבים טבעיים ומאובזר בצבע ירוק שמכניס את הטבע לחדר האמבטיה. לפני ששטפנו את הידיים שמחנו לגלות שהתכשיר לא נוסה על בעלי חיים – ואחר כך אהבנו את תחושת הרכות המלטפת ואת הניחוח העדין והנקי שהזכירו לנו עלים אחרי הגשם.
מחיר: 15 שקלים

כיף אל סבון ידיים BOTANIC (צילום: טל אזולאי)
כיף אל סבון ידיים BOTANIC (צילום: טל אזולאי)

פלטת צלליות POP STAR מקולקציית הקפסולה של אנה זק לרשת SACARA. בפלטה שמונה גווני ניוד־חום, גוונים כהים להצללה ובהירים להארה. מחצית מהפלטה מגיעה בגימור מאט ומחצית בגימור משי. למרות שהפלטה כוללת גוונים טבעיים יחסית, היא מצוינת לאיפור ערב – ולכל מי שמחפשת ליצור מראה עיניים דומיננטי שמחזיק לאורך זמן.
מחיר: 39.90 שקלים

סאקרה פלטת צלליות (צילום: קית גלסמן)
סאקרה פלטת צלליות (צילום: קית גלסמן)

Prosecco Rosé של המותג ברטנורא הוא יין רוזה יבש מבעבע מאזור ונציה, שמשלב טעם פירותי (פירות יער בעיקר) ופרחוני. לרוזה יש סיומת נקייה ומרעננת, הוא בעל צבע ורדרד משגע, חמצמץ במידה ופשוט מחליק נהדר בגרון.
מחיר: 85 שקלים

ברטנורא מוסקטו נתזים רוזה (צילום: יחצ)
ברטנורא מוסקטו נתזים רוזה (צילום: יחצ)

סדרת המארזים של יקב וילרנאו (Vilarnau) היא מתנה נהדרת למתארחים בנובי גוד ובחגיגות השנה החדשה. המארזים מגיעים עם בקבוק קאווה וילרנאו ברוט רזרבה, ברוט רזרבה רוזה או קאווה וילרנאו דמי סק – ועם זוג כוסות אלגנטיות. המארזים נראים יוקרתיים וחגיגיים והברוטים (הלבן והרוזה) עשויים מקאווה אורגנית. טעמם עדין, מאוזן ופירותי.
מחיר למארז: 69 שקלים

מארז קאווה וילרנאו דמי סק עם זוג כוסות (צילום: יחצ)
מארז קאווה וילרנאו דמי סק עם זוג כוסות (צילום: יחצ)

המותג Giacobazzi מציע לרגל חגיגות השנה האזרחית החדשה מהדורה של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש. היין מגיע בבקבוק כחול עם קונפטי זהוב. ללמברוסקו יש צבע צהוב עשיר, הוא מתקתק קלות, פירותי ומאוד רענן. הוא נהדר כאשר מוגש קר, והמחיר שלו מאוד מזמין.
מחיר: 30 שקלים 

גאקובזי במהדורה מיוחדת לסוף השנה (צילום: איל קרן)
גאקובזי במהדורה מיוחדת לסוף השנה (צילום: איל קרן)

שיתוף הפעולה בין רשת AM:PM לבר הקוקטיילים התל־אביבי SPICEHAUS ממשיך גם בסילבסטר הקרוב. לקראת חגיגות השנה האזרחית החדשה הם מציעים מארז קוקטיילים של המיקסולוג יותם שילה, שיימכר במהדורה מוגבלת בסניפים ובאתר.

המארז מכיל שלושה סוגי קוקטיילים: פריז - קוקטייל על בסיס וודקה, תותים ו־ורמוט לבן; ניו יורק - קוקטייל וויסקי אמריקאי, דובדבנים וביטרים; ולונדון – קוקטייל ג׳ין עשבי בטעמי מלפפון והדרים. הקוקטיילים מצוינים ומגוונים, כך שיתאימו לחובבי המתוקים ולאוהבי החמוצים. נהדר למי שחוגג את תחילת השנה באווירה אינטימית בבית.
מחיר: 99 שקלים