שלג בעיניים: משקפות סקי הם אחד המוצרים הראשונים שחושבים עליהם לקראת חופשת גלישת אקסטרים בשלג. חשיבות איכות העדשות היא גבוהה ותפקידה למנוע סנוור מהשמש אבל גם מהשלג (שעליו משתקפות קרני השמש שחוזרות אלינו באור מסנוור). משקפות הסקי של המותג אוקלי חזקות ומבטיחות לעשות את העבודה ולאפשר לכם לגלוש בבטחה. אוקלי מציעים מגוון רחב של משקפות למניעת החשיפה לקרני השמש. טווח מחירים 800־1,450שקל.

אוקילי מסיכת סקי דגם ליין מינאר (צילום: יח''צ אוקלי)
אוקילי מסיכת סקי דגם ליין מינאר (צילום: יח''צ אוקלי)

לזכור את הרגע: ברגעים המרגשים של החופשה, אביזרים מהסוג הזה יעזרו לצלם את התמונה המושלמת בדיוק ברגע הנכון. DJI מציגה את המייצב לסמארטפון OSMO Mobile 6 שהוא לא רק קומפקטי וניתן לקיפול בקלות כדי להתאים לכף היד שלך, אלא גם מופעל אוטומטית ברגע שהוא נפתח. המחיר: 699 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר iDigital.  

מייצב לסמארטפון DJI (צילום: יח''צ)
מייצב לסמארטפון DJI (צילום: יח''צ)

טיסה שקטה: אוזניות הפרימיום האלחוטיות של סוני WH-1000XM5 זכו בפרס EISA לשנת 2022־23 בזכות תכונות חכמות המוטמעות בהן, ובעיקר מערכת ביטול הרעשים שמתאימה בדיוק לחוויית טיסה משודרגת ושקטה מרעשי הרגע של המנוע, תינוקות בוכים, נחירות או אנשים פטפטנים. הן מתאימות את עצמן באופן דינמי לרמת הסינון הנדרשת בסביבה, ללא כל התערבות מצד המשתמש, באמצעות 4 מיקרופונים שנמצאים על כל כיסוי. המחיר: 1,350 שקל. ניתן להשיג בישפאר יבואנית סוני בישראל וברשתות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה.

אוזניות סוני XM5   (צילום: באדיבות סוני)
אוזניות סוני XM5 (צילום: באדיבות סוני)

מיטיבות לכת: נעלי המטיילים של Jack Wolfskin הן נוחות ומתאימות לטיולים בכל מזג אוויר בזכות שילוב בין חומרים נושמים לטכנולוגיות עמידות במים. הגפה של הנעל עשויה זמש ובד עמידים, יחד עם שכבת Texapora אטומה למים, אך אוורירית. הבטנה של הנעל עשויה בד פוליאסטר מאוורר שמתייבש במהירות. להגנה על כף הרגל, ממוקם על הגפה חרטום ותחת הרגליים נמצאת סוליה גמישה הדואגת לבלימת זעזועים ולאחיזה בטוחה בקרקע. המחיר: 540 שקל. לחברי מועדון ומצטרפים חדשים: 432 שקל. להשיג ברשת ריקושט.

נעלי מטיילים wolfskin. להשיג ברשת ריקושט  (צילום: יח''צ)
נעלי מטיילים wolfskin. להשיג ברשת ריקושט (צילום: יח''צ)

נופשים ושותים: כשתהיו עסוקים בפעילות האקסטרים או סתם ברביצה על החוף, בקבוק המים החכם והרב־פעמי Water.io יזכיר לכם לשתות. הבקבוק של חברת Impacx, בעל פקק חדשני המשפר את הרגלי שתיית המים באמצעות פטנט מדידה חדשני שיודע לעקוב אחר כמות המים ששתית. הוא מתחבר לאפליקציית ייעודית שבה ניתן לראות את נתוני השתייה היומיים שלכם, שאותם היא משקללת ובונה יעד שתייה יומי המתעדכן בהתאם לשינויים במזג האוויר ורמת הפעילות הגופנית. כשיגיע הזמן לשתות - הוא יהבהב, ירטוט וישלח הודעת תזכורת לטלפון/לשעון החכם. המחיר: 299 שקל. ניתן להשיג ברשתות iDigital ו־iDigital goodiz.

water.io  (צילום: יח''צ)
water.io (צילום: יח''צ)

חיית כיס: שמרו על הסמארטפון שלכם בטוח עם תיק קטן, קל וצמוד לגוף של קיפלינג, דגם Tall, שכולל תא שימושי עם רוכסן ובד דוחה מים כדי להגן על הטלפון שלכם בכל מזג אוויר. הכיסים הפנימיים והחיצוניים שימושיים לאחסון חפצים חיוניים, כמו כרטיסי חיוב, דרכון וכסף מזומן, בין אם אתם על רחבת הריקודים, בנסיעות קלות, על חוף הים או באמצע פעילות אקסטרים. לתיק מצורף הקוף המוכר של המותג. המחיר: 230 שקל. להשיג ברשת IBAGS.

תיק טלפון במותג קיפלינג   (צילום: סטודיו ibags)
תיק טלפון במותג קיפלינג (צילום: סטודיו ibags)

קשיחה וקשוחה: bond polypropylene היא מזוודה קומפקטית וקשיחה במיוחד, עשויה מחומרים עמידים, בעלת נפח גדול ביחס לגודלה, עם 4 גלגלי סיליקון כפולים ורוכסן הרחבה. היא מצוידת בידיות טרול אלומיניום מתכווננות וידיות אחיזה עם מנעול קומבינציה. כל מזוודה מחולקת  ל־2 חלקים שווים, צד אחד עם מחיצת רוכסן ועליה תא רוכסן וצד שני עם רצועות אחיזה. המזוודות מוצעות ב־4 צבעים. המחיר: 999 שקל לסט של 3 מזוודות בגדלים 20, 24 ו־28 אינצ'. ניתן להשיג ברשת תיק התיקים.

טרולי קשיח של תיק התיקים  (צילום: יח''צ)
טרולי קשיח של תיק התיקים (צילום: יח''צ)

החופש יפה לך: רשת ללין מציעה מארזי טיפוח במגוון ניחוחות קלאסיים, הכוללים מוצרים מפנקים לחופשות, ביניהם: סבון אמבט וגוף 60 מ"ל, מי גוף 60 מ"ל, קרם גוף 60 גרם, קרם ידיים 30 גרם. המחיר: 100 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת ללין.

ללין קיט נסיעות מחיר 99.90 שקלים (צילום: vip design)
ללין קיט נסיעות מחיר 99.90 שקלים (צילום: vip design)

ישראלית ומתקפלת: המזוודה הגדולה המתקפלת הראשונה בעולם שייכת למותג רולינק הישראלי שגאה להציג מזוודות ברמת פרימיום הנמכרות בהצלחה רבה בבתי הכלבו הגדולים בעולם. העיצוב החדש משדרג את המזוודה עם 4 גלגלי ספינר לתנועה חלקה, עיצוב פנימי שמאפשר אריזה נוחה, ומנעול TSA מובנה. תכונת הקיפול שלה מאפשרת אחסון קל וחיסכון במקום עד לחופשה הבאה. היא קלת משקל, עשויה מפולי קרבונט טהור שעמיד מפני שריטות וסדקים ומגיעה עם 5 שנות אחריות. דגם המזוודה המתקפלת FLEX 360 SPINNER, מגיעה לנפח עצום של 100 ליטרים, מתקפלת לעובי מינימלי של כ־15 ס"מ ושוקלת רק 4.7 ק"ג. ניתן להשיג בשמונה צבעים שונים. המחיר המומלץ לצרכן: 639 שקל. להשיג באתר ROLLINK ובחנויות.

מזוודה חדשה של רולינק 639 שקל (צילום:  יח''צ דג הזהב)
מזוודה חדשה של רולינק 639 שקל (צילום: יח''צ דג הזהב)

אורזים חכם: החופשה כבר נסגרה ואחת הדילמות שנשארו היא איך לארוז נכון כדי לשמור מקום לשופינג. Life Travel מבית סופר־פארם מציגה מגוון מוצרים ואביזרים לנסיעות ולטיולים, ביניהם: ארגוניות לסידור המזוודה, מכלי מילוי קטנים, כיסוים למברשות שיניים ותגים מעוצבים לסימון המזוודה. לצד האביזרים לנסיעות ניתן למצוא מוצרי טיפוח המותאמים בגודלם לנסיעות. מחיר לזוג תגי מזוודה: 20 שקל. מחיר לארגונית למזוודה: 40 שקל. להשיג בסניפי רשת סופר־פארם.

life - ארגונית למזוודה בצבע שחור - מחיר 39.90 שקל להשיג בסופר-פארם (צילום: יח''צ)
life - ארגונית למזוודה בצבע שחור - מחיר 39.90 שקל להשיג בסופר-פארם (צילום: יח''צ)

life - זוג תגי מזוודה - מחיר 19.90 שקל להשיג בסופר-פארם (צילום: יח''צ)
life - זוג תגי מזוודה - מחיר 19.90 שקל להשיג בסופר-פארם (צילום: יח''צ)

פעילים ומתעדים: מצלמת האקשן החדשה, Osmo Action 3, היא מקצועית ואיכותית עם סוללה בעלת קיבולת גדולה וטכנולוגיה לטעינה מהירה, אפשרות לצילום אנכי לטובת העלאת תכנים לרשתות החברתיות, ייצוב תמונה מתקדם ומגיעה עם סט אביזרים. לדגם זה שתי גרסאות כאשר גרסת הסטנדרט כוללת: מצלמה, סוללה אחת, כבל Type-C, תושבת מתאם לשחרור מהיר, מסגרת ההגנה האופקית-אנכית, המחיר המומלץ לצרכן: 1,399 שקל. גרסת ה- Adventureכוללת: מצלמה, 3 סוללות, כבל Type-C, מסגרת ההגנה האופקית-אנכית, 2 תושבות של מתאם לשחרור מהיר, בסיס הדבק השטוח של Osmo, מוט סלפי ונרתיק רב תכליתי לסוללה. המחיר: 1,899 שקל. כולל שנה אחריות מהיבואן הרשמי בנדא מגנטיק. ניתן להשיג באתר ובחנויות DJI, ברשתות המורשות ובאונליין.

snowfield מצלמת אקשן  (צילום: יח''צ DJI ישראל)
snowfield מצלמת אקשן (צילום: יח''צ DJI ישראל)

תוכנית ההתנתקות: האוזניות החדשות Life Note 3 ANCמבית Sooundcore, מציעות לראשונה ביטול רעשים אקטיבי, עם טכנולוגיית BassUp לחווית שמע איכותית ושקטה. הן עוצבו מתוך הקפדה על ממדים קומפקטיים ונוחות נשיאה, משקלן הקל (60 גרם) הופך אותן לכמעט בלתי מורגשות. הן מתאימות לניהול שיחות בכל מקום וזמן עם 6 מיקרופונים לסינון רעשי רקע וחיזוק הקול האנושי. טעינה אחת שלהן מספקת עד 7.5 שעות האזנה והטענתן במארז מאריכה את חייהן בעד 40 שעות. האוזניות עמידות למים כך שניתן להשתמש בהן תחת גשם קל או בזמן פעילות ספורטיבית. מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל. להשיג באתר הסחר של היבואן הרשמי פיוצ'ר סל וברשתות החשמל והטכנולוגיה.

Anker Soundcore Life Note 3 ANC  (צילום: ANKER)
Anker Soundcore Life Note 3 ANC (צילום: ANKER)

עקוב אחריה: הפתרון האולטימטיבי לשמירה על החפצים שלכם במהלך החופשה, (כולל המזוודות) הוא ה־AirTag המאפשר לכם לאתר את חפציכם בקלות. מחברים אותו לתיק, לארנק או למפתחות, ותוכלו לראות בכל עת את הפריטים שלכם באפליקציה. לעולם לא תאבדו שום דבר בשום מקום. המחיר: 139 שקל. ניתן להשיג בחנויות ובאתר iDigital.

המייצב לסמארטפון  OSMO Mobile 6 AIR TAG (צילום: יח''צ איידיגיטל)
המייצב לסמארטפון OSMO Mobile 6 AIR TAG (צילום: יח''צ איידיגיטל)

הטמפרטורות החזויות: כשמזג האוויר קר ואנחנו מתעטפים בשכבות או בזמן פעילות גופנית בחוץ, טמפ' הגוף עולה ואנו מתחילים להזיע. בלבוש רגיל אין בידוד ונידוף והזיעה נשארת כלואה על הגוף. הביגוד הטרמי החדש Easy Warm של המותג LUMBERJACK רשום כפטנט ומבטיח נידוף זיעה ומצד שני שמירה על טמפרטורות הגוף. אחד הפריטים מיוצר מאבקה של אבנים וולקניות המשלתבת בסיבי הבד. הסיב הוולקני מגיע מהר יותר לטמפרטורה גבוהה ושומר על טמפרטורת הגוף לאורך זמן. המחיר לכל פריט, מכנסיים/חולצה: 270 שקל. ניתן להשיג ברשת ריקושט.