הכתבה נכתבה בשיתוף שניר הובלות

עומדים לפני מעבר דירה ולא יודעים אודות מחירון, כמה זה עולה ואם אתם צריכים אריזה, כמה חדרים, מנוף או אפילו מה מחירי המובילים? אז אולי נדמה לכם כי לפני הובלות מחיר זה דבר הכי חשוב אבל לאור השינויים שעבר ענף הובלות בשנים האחרונות, רצוי שתיקחו עוד כמה דברים לפני שאתם מניעים את הציוד שלכם ממקום למקום. 

איך מוצאים מוביל דירה מומלץ?
לא משנה אם זו הובלה או הובלת דירה, ההובלה או נכון יותר מחיר הובלת דירה ייקבע על פי כמה וכמה פרמטרים הקשורים באזור, בכמות של הציוד אותו צריך להעביר, בנגישות לאזור ובסופו של דבר מה באמת צריך? חברת הובלות גדולה או חברת הובלות קטנה. 

יש לכם לצורך העניין דירת 4 חדרים, או 3 חדרים, 5 חדרים, או שני חדרים? האם אתם רוצים שירות וכן הצעה במחיר כולל אריזה? כאמור, גודל הדירה וכן תכולת דירה הם דברים שבסופו של דבר ייקבעו כמה עולה הובלת דירה עבורכם או נכון יותר מהו מחירון הובלות דירה עבורכם. 

אז מהם קווים לדמותו של מוביל מומלץ? לפני שאתם שואלים כמה עולה מעבר דירה או הובלת דירה ומעבר לאותה הצעת מחיר שיספק לכם, חשוב ביותר לוודא כי הוא עובד בשקיפות מלאה ואכן יכול להתחיל את המשימה ולסיים אותה בדיוק בזמן שנקבע מראש.

כמו כן חשוב לערוך הסכם שבו יכללו כל הסעיפים שחשובים לכם ועל פיהם יפעל המוביל והעובדים תחתיו. 

מחיר הובלת דירה עם אריזה 
תחת ההסכם שלכם חשוב לכלול כל מה שאתם באמת צריכים תחת השירות, האם זו הובלות דירות או הובלת דירות? כמו כן, לצד עלות הובלת הדירה מה זה באמת כולל? מה יידרש מכם כלקוחות כחלק מאותה העברת דירה? האם מחיר ההובלה כולל גם שירותי אריזה? 

חשוב לציין כי לא משנה אם זו דירה קטנה ,גדולה או הובלת דירה 3 חדרים או הובלת דירה ארבעה חדרים, מחירי הובלות משתנים גם על פי העונה ולכן יש להיערך לכך ולבחור לבצע מעבר דירה שתספק לכם עלות הובלת דירה נכון למה שאתם מסוגלים בפועל. 

לפני שאתם בוחרים שירותי הובלות, וודאו כי כל הסעיפים החשובים לכם ביותר כלולים מראש כך שלא תהיינה לכם בעיות בשלב כזה או אחר. 

הובלת דירה עם מנוף – מה זה אומר גם מבחינת הצעת מחיר?
חברות הובלה עלולות לגבות כל אחת מחירון הובלת דירה משל עצמן. לכן, אם אתם צריכים הובלה של דירה, ערכו סקר שווקים מקיף שיסייע לכם להבין בצורה מדויקת עבור מה אתם משלמים והכי חשוב למי אתם משלמים - כאמור שירותי הובלות בשקיפות מלאה על כל המשתמע מכך. 

הובלות דירה כולל אריזה ופירוק - כמה עולה? 
כדי להעריך את מחירה של הובלת תכולת דירה אסור להתעלם מכמה וכמה פרמטרים כמו מהי כמות האביזרים והציוד שיש לפרק וכמה זמן תיקח כל פעולה ופעולה שבסופו של דבר תתורגם לעליות ותספק לכם את התשובה אודות כמה עולה הובלה שמותאמת לצרכים שלכם. 

בסופו של דבר, מה שייקבע את כל השאר זה המרחק, זמן נסיעה בין ערים, המשקל הכולל וכמה אנשים נדרשים לצורך עבודת הסבלות, הטעינה וכן הפריקה עצמה. 

כמה עולה הובלת דירה המובילים?
הדבר הטוב ביותר שיוכל לסייע לכם לקבוע את המחיר הנכון עבור הובלת הדירה זה לראות את השטח, את כמות הציוד וכך להאריך את המחיר הסופי שאותו תדרשו לשלם עבור ההובלה שלכם. 

מה צריך להביא בחשבון בזמן הובלת דירה? 
מעבר למרחק, האזור של ההובלה ודרכי ההגעה הפשוטות או המסועפות, חשוב לעבוד בצורה בטיחותית תוך לקיחה בחשבון גם את נוחות הסביבה ובטחונה מתחילת המשימה שלעיתים כוללת גם אריזה של כל הציוד בצורה מסודרת וכן העברתו לכלי הרכב ומשם ישירות אל הבית או המשכן העסקי החדש. 

הובלת דירה כולל אריזה - מה זה אומר?
אם יש גם ברשותכם כלים שבירים או עדינים שתרצו להגן עליהם, חשוב לבחור חברת הובלות שמבינה את זה וכבר בשלב האריזה, אורזת את החפצים השבירים בצורה הרמטית כך שכל הציוד יגיע ליעד בצורה הכי נכונה והכי בטוחה לכל הנוגעים בדבר. 

עוברים דירה? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עבור הובלת דירה 
כאשר בוחרים חברת הובלות, וודאו כי החוזה חתום בשקיפות מלאה כך שכל מה שתדרשו תקבלו בזמן אמת. כמו כן, וודאו כי העובדים והמעסיק אמינים ביותר ויכולים לתת לכם את התשובה למעבר דירה שבסופו של רהיט או ציוד יגיע למקומו בשלמותו ועל פי לוח הזמנים שקבעתם מראש. 

מתי צריך מנוף לצרכי הובלות דירות והאם זה כלול במחיר?
במצב שבו המעברים צרים, אין מעלית והדירה נמצאת בקומה האחרונה או שאולי מדובר ברהיטים כבדים במיוחד (כמו למשל פסנתר)אזי אין ברירה, הדבר החכם והבלתי נמנע יהיה לערב הובלה מיוחדת עם מנוף שתצריך מכם תשלום נוסף להובלה. 

הובלות גדולות – מה זה אומר שמדברים על הובלה?
בסיכומו של דבר, כדי לדעת מה המחיר של הובלה, יש לזמן את המוביל למקום כדי שיסקור את תנאי השטח, יסקור את הציוד שיש להעביר, ייקח בחשבון את האזור ואת תקופת המעבר ולפי כך יספק לכם הצעת מחיר הוגנת בשקיפות מלאה. 

זקוקים לשירותי הובלות? עכשיו כשיש לכם את רוב המידע אתם בהחלט יכולים להשאיר את משימת המעבר למקצוענים ולעשות זאת במהירות, באחריות והכי חשוב תוך עמידה בלוח הזמנים הנדרש. 

הכתבה נכתבה בשיתוף שניר הובלות