הכתבה נכתבה בשיתוף my trip

הרבה יותר מאירוע – טיולי בני מצווה ובנות מצווה שהם חוויה
טיולי בני מצווה הם ממש לא עוד טיולים רגילים. מדובר במסגרת מאורגנת המאוזנת מבחינת גילאי המשתתפים, כאשר הקבוצה מחולקת להורים ונערים ונערות מצווה באופן שווה. הטיולים שמים דגש מיוחד על חוויה תרבותית מגוונת, אטרקציות ונקודות עניין המתאימות לבני ובנות נוער. המדריכים צעירים ובעלי גישה המתאימה לאופי הקבוצה, כאשר ההדרכה עצמה בגובה העיניים ומשלבת פעילויות חברתיות מגבשות. 

אלו מהווים רק קצה הקרחון של היתרונות הנפלאים, בגישה הייחודית הזו לציון אירוע המצווה:

  • סביבה חברתית איכותית – נכון, לטייל עם המשפחה זה נהדר. אבל ביננו, לפעמים מה שחסר לנערים ונערות זו מעט חברותא איכותית התואמת את גילם. בטיולים המאורגנים הללו, יוכלו לפגוש חברים וחברות חדשים. יחד, יחוו את מדינת היעד באופן המושלם בעוד אתם ההורים תוכלו להירגע, ולהכיר חברים חדשים גם כן.
  • זמן גיבוש – אמנם נכון שמדובר בקבוצה בעלת פוטנציאל אדיר ליצירת קשרים, אך אין לשכוח את הקשר המיוחד בין הורה-ילד. במסגרת הטיול המאורגן יתקיימו פעילויות שונות במטרה לחזק את הקשר ביניכם; עם משחקים מהנים, חידונים, משימות מעניינות ועוד. מלבד זאת, יינתנו 'זמנים חופשיים' בהם תוכלו לטייל באופן עצמאי, לגלות אתרים ונקודות עניין ולבלות יחדיו. 
  • מגוון יעדים – העולם הוא עצום וזו ההזדמנות שלכם לחשוף את הילדים בפניו! עם שלל יעדים מרתקים, כל אחד מהם מציע טיולי בני מצווה בסגנון אחר. כך, תוכלו לשתף אותם בבחירת היעד, בהתאם לטעמם האישי; טנזניה וקוסטה ריקה המציעות טבע טרופי וספארי, לפלנד הקרירה והפראית, איחוד האמירויות והשפע הרב וכמובן יפן, מדינה קסומה ומסתורית המשלבת בין מסורת עתיקת יומין לטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, מה שהפך אותה פופולארית במיוחד בשנים האחרונות. 

בר ובת מצווה יש רק פעם אחת!
מה שמייחד טיולי בני מצווה ובנות מצווה, הוא העובדה שהמסלולים תוכננו מא' ועד ת' בהתאמה מלאה לקהל היעד. לא מדובר בעוד טיול הכולל מסלולים, אתרים ונקודות עניין עם הדרכה, אלא בתוכן ייחודי ומיוחד שיצליח לרתק גם את הנערים והנערות הסקפטיים ביותר. איך עשינו את זה? הקמנו מחלקה מיוחדת אשר כל תכליתה הוא יצירת טיולים מעניינים, מרגשים ומפתיעים שיהפכו את גיל המצווה למאורע בלתי נשכח. 

הכתבה נכתבה בשיתוף my trip