מקרפ ועד פיתה: מי מאיתנו לא הסתובב בקניון ופינק עצמו בקרפ צרפתי או בפיתה דרוזית עם לבנה? אז החדשות הטובות הן שאפשר להכין כזה גם בבית. המכשיר של DAVO מיועד להכנת קרפ צרפתי ופנקייק, אך ניתן גם להכין בו מאפים בסגנון פיתה בטאבון, לאפה ומופלטה. המכשיר כולל 2 פלטות עגולות ומתוחמות למניעת זליגה של הבלילה - אחת לקרפ ואחת להכנת 5 פנקייקים במקביל. הפלטות מצופות טפלון, מתפרקות ומתנקות בקלות. המחיר: 399 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

מטחנת בשר של DAVO  (צילום: יח''צ)
מטחנת בשר של DAVO (צילום: יח''צ)

טוחנים ונהנים: בקרב רבים מאיתנו קיימת רתיעה מבשר טחון מוכן, אבל איך הופכים נתח טוב של בשר לקציצה? אחת הדרכים לעשות זאת בבית ובקלות היא באמצעות מטחנת הבשר של DAVO, עוצמתית וטוחנת כל סוג של בשר ברמה גסה, בינונית או עדינה. המטחנה כוללת מתאם וגיר מתכתיים, מה שמביא ליכולת טחינה מקצועית. המחיר: 790 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

מכונת גלידה חדשה נינג'ה קרימי של המותג ninja (צילום: יח''צ)
מכונת גלידה חדשה נינג'ה קרימי של המותג ninja (צילום: יח''צ)

אהבה על הקרח: בעזרת טכנולוגיה חכמה, מאפשרת מכונת הגלידה הביתית והקומפקטית של נינג'ה, להכין גלידות במגוון מרקמים, ממש כמו גלידרייה מקצועית. זאת, בתהליך הכנה קצר במיוחד (2 דקות בלבד).  נינג'ה קרימי קלה ופשוטה להפעלה והיא כוללת 7 תוכניות להכנת 1.4 ליטר של גלידות, במרקמים שונים, בהתאם להעדפה (גלידה, סורבה, מילקשייק, סמודי בול, ג'לטו איטלקי ועוד). היתרון הגדול הוא שרק אנחנו מחליטים מה להוסיף לגלידה: כך למשל, ניתן לשלוט בכמויות הסוכר עבור הכנת גלידות בריאות יותר לילדים, להימנע משימוש בלקטוז לרגישים – וכמובן להוסיף תוספות בריאות של פירות טריים ועוד. המחיר לנינג'ה קרימי: 1,190 שקל. להשיג בחנויות החשמל הנבחרות ובאתר שריג.

מכשיר חשמלי להכנת פופקורן של המותג NOVO (צילום: יח''צ)
מכשיר חשמלי להכנת פופקורן של המותג NOVO (צילום: יח''צ)

חיים בסרט: מי לא אוהב פופקורן? היום, כשבתים רבים מצוידים במסכי טלוויזיה ענקיים עם גישה חופשית למאות סרטים וסדרות בלחיצת כפתור, אנחנו מייבאים את חוויית הקולנוע הביתה, ומה ישלים את החוויה אם לא דלי של פופקורן חם שיצא עכשיו מהמכונה ומפיץ את ריחו בחלל הבית? המותג NOVO מציע מכשיר חשמלי להכנת פופקורן שפועל באמצעות זרימת אוויר חם, חוסך שימוש בשמן, קל לשימוש ומיועד להכנה מהירה של פופקורן בתוך 2־4 דקות. המחיר: 239 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

מסחטת מיץ של Hurom (צילום: יח''צ)
מסחטת מיץ של Hurom (צילום: יח''צ)

סחיטה בטעמים: פעם סחטנו בבית בעיקר מיץ תפוזים, אבל עם הטרנד הבריאותי נוספו לרשימה לא רק פירות מתבקשים כמו תפוחים ולא רק גזר, אלא גם סלק, עלים ירוקים ועוד. מסחטת המיץ הקומפקטית של חברת Hurom נותנת מענה מלא למיצים מפירות, מירקות ומעלים ירוקים ויעילה גם למיצוי עשב החיטה. המסחטה אינה תופסת הרבה מקום, היא בעלת טכנולוגיה מתקדמת הכוללת את בורג הסחיטה. בנוסף, המסחטה קלה מאוד לניקוי מאחר והיא מורכבת משלושה חלקים בלבד. המחיר: 2,490 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

artist max מיקסר של מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג יבואן רשמי)
artist max מיקסר של מורפי ריצ'רדס (צילום: שריג יבואן רשמי)

השף האיטלקי: אנחנו רגילים לקנות פסטה יבשה בחבילות, אבל לפעמים זה רק מפני שאנחנו לא יודעים כמה קל באמת להכין בבית במהירות פסטה טרייה וטעימה. מיקסר Artist Max המקצועי של מורפי ריצ'רדס משמש גם כמכונת פסטה, ילווה אותנו משלב הבצק ועד למוצר שיושלך אל המים הרותחים וייאכל בהנאה. מחיר מיקסר ארטיסט מקס שחור: 1,690 שקל, כולל קערה ו־10 שנות אחריות. מחיר אביזר להכנת פסטה (המתלבש על המיקסר): 249 שקל. להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר שריג אלקטריק, היבואן הרשמי.

פורס מזון חשמלי של המותג הגרמני RITTER (צילום: יח''צ)
פורס מזון חשמלי של המותג הגרמני RITTER (צילום: יח''צ)

פריסה ביתית: אפיתם לחם או חלה בבית? פורס מזון חשמלי של המותג הגרמני RITTER יאפשר לכם גם לפרוס בצורה מקצועית, אחידה ואסתטית. RITTER COMPACT הוא פורס חשמלי שמבטיח תוצאות טובות, רמת חיתוך גבוהה ואחידה ויציבות בזמן הפריסה. הוא מסוגל לפרוס ירקות, פירות, בשר, נקניקים, גבינות, לחם ועוד, הוא מצויד במחיצת פלסטיק שחורה חצי שקופה להגנה על אצבעות המשתמש עם אפשרות לראות את המוצר שאותו פורסים. המחיר: 699 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

מכונת הקפה החדשה POP של נספרסו (צילום: יח''צ)
מכונת הקפה החדשה POP של נספרסו (צילום: יח''צ)

ללגום ולמחזר: Nespresso משיקה את ה־Vertuo POP, מכונת קפה חדשנית וקומפקטית במיוחד ממשפחת Vertuo. הסגנון הקומפקטי שלה משתלב בקלות בכל מטבח או חלל עבודה והיא מביאה איתה נגיעה עיצובית של צבע (מגוון צבעים לבחירה). היא מיוצרת מ־35% פלסטיק ממוחזר, מתפארת במערכת חסכונית המשתמשת במיצוי כמות מדויקת של קפה, מים ואנרגיה הדרושים להכנת המשקה המועדף עלינו ומצוידת בטכנולוגיה ייחודית ליצירת שכבת קרמה קטיפתית ומפנקת. המחיר למכונה: 549 שקל (המחיר כולל מקציף ארוצ'ינו 3 ו־2 שרוולי קפה לבחירה. בתוקף עד סוף אפריל. להשיג בסניפי נספרסו ובאתר המותג.

מכונת קפה דלונגי (צילום: יח''צ)
מכונת קפה דלונגי (צילום: יח''צ)

הפוך לדרך: כ־78% מכלל האוכלוסייה בישראל שותה קפה, על כל צורות ההגשה שלו. אם אתם נמנים עליהם ומשקיעים לא מעט כסף בכוס של קפה הפוך איכותית יותר או פחות, בקיוסק השכונתי או בבית הקפה, כדאי שתכירו מכונה כמו זו של DeLonghi, שתחסוך לכם הרבה כסף, ותציע זמינות מלאה בכל רגע שתחשקו בלגימה חמה של קפה טעים שנטחן במקום. לדברי היבואן, למכונת קפה טוחנת אוטומטית מספר יתרונות: זמינות ובחירה חופשית של סוג פולי הקפה שקונים, חיסכון כספי עם עלות של עד שקל אחד להכנה ביתית של כוס קפה וקלות ההכנה בלחיצת כפתור פשוטה. בתמונה: מכונת הקפה הנמכרת ביותר של המותג דלונגי. המחיר: 3,990 שקל.  להשיג ברשת חנויות מטרו, טרקלין חשמל בחנויות וברשתות החשמל  ובאתרי הסחר.

נעמן מסחטת הדרים ידנית מקצועית (צילום: תמי בר שי)
נעמן מסחטת הדרים ידנית מקצועית (צילום: תמי בר שי)

טרי, בריא וזמין: מיץ הדרים סחוט, למרות ערך קלורי גבוה, נקשר לבריאות והפך לחלק בלתי נפרד מארוחות הבוקר בבתי הקפה, במלונות ובמסעדות, אבל למה לא להפוך אותו גם לחלק מארוחת בוקר ביתית? כל מה שאתם זקוקים לו הוא מסחטת מיצים איכותית. נעמן, רשת מובילה בתחום הבישול, האפייה והאירוח, מציעה מסחטת הדרים ידנית ומקצועית המיועדת לסחיטה מלאה של פירות הדר. היא קלה לניקוי, יציבה, ונוחה לתפעול , מוצעת בצבע ירוק ובעיצוב מודרני. המחיר: 300 שקל (במקום 500 שקל). להשיג בחנויות נעמן ברחבי הארץ. בתוקף עד 12.3.23 ו/או עד גמר המלאי.

מייבש מזון של NOVO  (צילום: יח''צ)
מייבש מזון של NOVO (צילום: יח''צ)

יבש, אבל טעים: ט"ו בשבט אומנם מאחורינו, אבל המכשיר הזה יכול להיות רלוונטי לכל השנה. מייבש המזון של המותג NOVO הוא מכשיר בעל 5 מגשי ייבוש המאפשר הכנת מגוון ייחודי של מאכלים. הוא מייבש פירות וירקות להכנת חטיפים בריאים, קרקרים, אבקות מרק ושימור מזון, תוך שמירה על האנזימים והערכים התזונתיים של המזון. המחיר: 399 שקל. להשיג באתרי הסחר ובחנויות וברשתות החשמל.

מכונה ביתית לייצור קוביות קרח Peerless (צילום: יח''צ)
מכונה ביתית לייצור קוביות קרח Peerless (צילום: יח''צ)

עידן הקרח: אם אתם נוהגים לארח הרבה, אך לפני שמגיעים האורחים אתם עוצרים בתחנת דלק להצטייד בשקים של קרח או מבקשים מאחד המוזמנים להביא שקית כזאת "על הדרך", המוצר הבא עשוי להיות רלוונטי עבורכם, בעיקר כשאנו עם הפנים לקיץ: מכשיר ביתי לייצור קוביות קרח של Peerless דגם 12 HZB-PRL עם קיבולת של 2.2 ליטר, קומפקטי ומעוצב, קל להפעלה, ללא צורך חיבור לנקודת מים וניתן להצבה על השיש במטבח. למכשיר אפשרות לייצר קוביות קרח ב־2 גדלים שונים לפי בחירה ויכולת ייצור 9 קוביות קרח בכל מחזור (6־13 דקות) ועד 12 ק"ג קוביות קרח כל 24 שעות. ניתן להשיג באתר ובסניפי רשת מוצרי החשמל עולם הקולנוע.