לעסות את החג: מלון "סטאי" תל אביב מציע לרכישה תשורה מפנקת של אירוח בספא בשילוב עם ארוחת בוקר במסעדת "קישלה" של המלון. החבילה כוללת טיפול ספא 50 דקות ליחיד, שימוש במתקני מתחם הספא כולל חדר הכושר העדכני, חמאם טורקי, סאונה יבשה ופינת מנוחה מרגיעה עם תה וכוס קאווה. מחיר החבילה ליחיד: 600 שקל. ניתן לרכוש בטלפון: 03-6016014.

מלון סטאי תל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון סטאי תל אביב (צילום: אסף פינצ'וק)

הבית לובש חג: מארז מתנות מפנקות למארחים לחג מקסטרו הום: מארז ALL WHITE הכולל זוג מגבות מטבח משובצות, קערת הגשה לבנה, סט כפות הגשה מעץ מנגו במראה כפרי, מפת שולחן חגיגית - לורקס, אגרטל פורצלן לבן L, אגרטל פורצלן לבן S במחיר 290 שקל. מארז
FUN TIME כולל כרבולית נעימה 100% כותנה, בצבעים שחור ולבן, 2 ספלים מעוצבים לשתייה חמה בהדפס נמר וזברה, מסגרת לתמונה במראה דמוי עור שחור וזוג פמוטי זכוכית בעבודת יד בצבע כחול במחיר 260 שקל. ניתן להשיג בחנויות רשת קסטרו הום.

מארז catsro home (צילום: אודי דגן)
מארז catsro home (צילום: אודי דגן)

מדיטציה בקפסולה: בימים אלו, כאשר כולנו חווים עלייה ברמת הסטרס, תוכלו לרכוש מתנה שתטעין את הגוף והנפש. המעבדה לבריאות אופטימלית EVER LAB מציעה לקחת פסק זמן ממרוץ החיים וליהנות ממגוון חוויות כמו סאונת אינפרה רד, עיסוי לימפטי וסאונת קור של 85 מעלות או בכלל לשקוע למשך 20 דקות בקפסולת פוד מפנקת NAP POD, המדמה מצב ציפה עם טכנולוגיית פטנט של נאס"א, המאפשרת למוח להיכנס למצב מדיטטיבי (גל־תטא) בפרק זמן קצר כדי להשרות רוגע, לשפר את מצב הרוח, לפצות על שעות שינה חסרות ולשפר את איכות השינה. עלות טיפול בודד: 250 שקל. חבילות נוספות אפשריות בטווח מחירים 380־680 שקל. לפרטים נוספים בוואטסאפ: 079-6299079 או באתר ever-lab.

המעבדה לבריאות אופטימלית  (צילום: יחצ)
המעבדה לבריאות אופטימלית (צילום: יחצ)

יופי של טיפוח: לנקום, מותג הקוסמטיקה היוקרתי המוביל בעולם ובישראל, משיק את המתנה המושלמת לחג BEAUTY BOX, מארז יוקרתי המגיע במזוודת איפור מהודרת הכוללת מבחר מוצרי איפור וטיפוח של המותג, בגודל מלא ומיוחד. המארז מכיל מסיר איפור עיניים, סרום, מי פנים, מסקרה, פלטת צלליות במהדורה מוגבלת, קרם עיניים, קרם אנטי אייג'ינג, שפתון, והבושם הנמכר ביותר של לנקום LA VIE EST BELLE. המארז יימכר במחיר מיוחד של 559 שקל (שווי המוצרים במארז: 2,087 שקל).

מארז ביוטי בוקס לנקום (צילום: יחצ)
מארז ביוטי בוקס לנקום (צילום: יחצ)

הלב קובע: המציאות בישראל הפכה לאחרונה למורכבת, התחושה בעם מפולגת וישנה פחות הכרה כלפי השונה וקבלתו. אחת האמירות שחוזרות ונשנות היא שיש מודל אחד למשפחה וכל מודל אחר הוא בגדר חריגה מהנורמה. רגע לפני חג החירות והתכנסות המשפחות סביב שולחן החג, חברה סודהסטרים לאומן עידו גרינברג (MISMAS@) שעיצב מהדורה מיוחדת של בקבוקים עם המשפט "זה רק הלב שקובע מה זו משפחה", שנועדה להעלות מודעות לגווניה השונים של משפחה ישראלית בהרכבים שונים. הבקבוקים יימכרו באתר סודהסטרים וההכנסות ייתרמו לאגודה למען הלהט"ב בישראל.    

בקבוקי mismas  (צילום: סודהסטרים)
בקבוקי mismas (צילום: סודהסטרים)

פינוק לנפש: שובר מתנה לתיאטרון גשר שמציע גיפט קארד כמתנה מעוררת לנפש, כזו שתשלח את המארחים שלכם לערב של בילוי תרבותי. המקבלים יוכלו לבחור הצגה על פי טעמם האישי ולממש בזמן שנוח להם. פשוט בוחרים מתנה, מוסיפים ברכה ומתזמנים את שליחת המתנה (לנייד של המקבל) לרגע המושלם שתבחרו. תיאטרון גשר הוא תיאטרון רפרטוארי, אחד מארבעת התיאטראות הגדולים בארץ והוא פונה לקהל צרכני התרבות חובבי תיאטרון ברמה בינלאומית. תיאטרון גשר ייצג את ישראל בפסטיבלים רבים ברחבי העולם וזכה בפרסים נחשקים, בשבחים ובביקורות חיוביות. מחיר כרטיס זוגי להצגה: 300 שקל, מחיר מנוי עם 4 כרטיסים להצגה: 520 שקל. הזמנות באתר התיאטרון.

תיאטרון גשר (צילום: באדיבות תיאטרון גשר)
תיאטרון גשר (צילום: באדיבות תיאטרון גשר)

טוויסט מרענן: מותג כלי הבישול והאפייה סולתם משיק את סדרת הסירים החדשה "טוויסט", המתהדרת בעיצוב מודרני ושונה. כמתחייב משמה, היא מספקת טוויסט לא צפוי למטבח הביתי. ממבט ראשון התכונה הבולטת ביותר לעין היא העיצוב החדשני בצבע שחור פחם מונוכרומטי בעל מראה מעוגל שמאפשר הגשה גאה למרכז שולחן האירוח. בסדרה מגוון סירים, מחבתות וקלחת בשלל גדלים עשויים מאלומיניום עמיד וציפוי Non Stick Food Safe תלת־שכבתי. הם קלים לניקוי בשטיפה ידנית ומתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים. טווח המחירים: 115־350 שקלים לפריט. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר סולתם.

קולקציית טוויסט מבית סולתם (צילום: אנטולי מיכאלי)
קולקציית טוויסט מבית סולתם (צילום: אנטולי מיכאלי)

פולו מי: מותג היוקרה האמריקאי פולו ראלף לורן, המיוצג על ידי פקטורי 54, מציג לראשונה בישראל קו כלים ואופנה לבית, ביניהם: כלי בית, כוסות, קריסטלים ופריטי טקסטיל כמו מפות, שמיכות ומפיות, בעיצובים האייקוניים של המותג. קו הבית יהיה זמין לחנות הדגל בקניון רמת אביב, ויציג אפשרויות רבות למתנות חג. מחיר הפריטים בקולקציה: 86־2,230 שקל. ניתן להשיג בחנות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב.

פולו ראלף לורן (צילום: יחצ)
פולו ראלף לורן (צילום: יחצ)

ערך חברתי: מסמלי החג כמו צלחת סדר פסח, מצה בעבודת יד והגדות ועד לערכת סימוני ישיבה ומארזי מתנה למארח, בעלות של עד 200 שקל. בחנות החברתית של אנושופ נמכרים מוצרים שהוכנו במרכזים התעסוקתיים של עמותת אנוש לבריאות הנפש וכל ההכנסות יועברו ישירות למתמודדי נפש שאחראים לכל שלבי הייצור, ההרכבה והאריזה. בין המתנות לחג שמוצגות באתר מצאנו צלחת פסח ב־105 שקל, מצה ב־75 שקל,  צלחת ליל סדר ב־155 שקל ועוד. ניתן להשיג באתר אנושופ.

צלחת מצה (צילום: טל סיון ציפורן)
צלחת מצה (צילום: טל סיון ציפורן)

נתינה ונתניה: המארחים שלכם השקיעו בערב ליל הסדר ימים ושבועות, וכינסו סביב שולחן החג מספר אורחים לא מבוטל? תוכלו לחלוק את עלות המתנה ולרכוש יחד מתנה שתשלח אותם לבילוי מפנק במיוחד! מלון הבוטיק "גורדוניה" במעלה החמישה צפוי להיות מענה מושלם לסוג כזה של מתנה. המלון שצופה אל הרי ירושלים מציע חוויית אירוח המשלבת שלווה, פינוק ונוף עוצר נשימה. שובר המתנה כולל אירוח זוגי על בסיס חצי פנסיון חלבי ללילה אחד באמצע שבוע, בסוויטה ג'וניור יוקרתית עם בריכה פרטית, האט טאב וטיפול ספא זוגי ל־50 דקות. מחיר השובר: 3,200 שקל והוא ניתן לרכישה עד לתאריך 04.04.23 במוקד ההזמנות של המלון. (אינו תקף בחודשים יולי ואוגוסט ו/או בחגים).

מלון הבוטיק ''גורדוניה'' (צילום: אדי ישראל)
מלון הבוטיק ''גורדוניה'' (צילום: אדי ישראל)

שימושי וסמלי: מארז פותחן יין ומפצח אגוזים. אומנם לרוב נעדיף לקנות אגוזי מלך קלופים, עם זאת, קול פיצוח האגוזים לצד הקינוחים שלאחר הסדר יעניק חוויה אחרת כחלק ממסורת החג. מארז פסח שמציעה רשת המתנות ג'נטלמן כולל מפצח אגוזים מעוצב ופותחן בקבוקי יין כמתנה סמלית וקלאסית למארחים בערב החג. רוצים לשדרג? תוכלו להוסיף בקבוק יין ואגוזים לפיצוח, מתנה שתוגש ישירות לשולחן החג ותקפיץ כל סידור. המחיר: 129 שקל. להשיג באתר וברשת ג'נטלמן.

מארז פותחן יין ומפצח אגוזים (צילום: יחצ)
מארז פותחן יין ומפצח אגוזים (צילום: יחצ)