איך לבחור חברת SEO? בריגו מרקטינג מסבירים

גילי ברוך קלייסט, מנהלת מחלקת SEO בסוכנות ReGo Marketing איתנו במסע יחד אל התוצאות הראשונות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
גילי ברוך קלייסט - יום השתלמות לעובדי REGO
גילי ברוך קלייסט - יום השתלמות לעובדי REGO | צילום: ריגו
2
גלריה

הכתבה נכתבה בשיתוף ריגו

כמעט כל מותג או פרסונה בארץ ובחו"ל מכירים בעובדה הפשוטה שכשרוצים לקבל עליהם מידע רוב האנשים יבחרו להתייעץ עם גוגל - אז כנראה שלא כדאי "להסתכסך" איתו. הקידום האורגני בגוגל ((SEO מצריך שדרת אנשי מקצוע שמכירים את הצעקה האחרונה ברשת ולא מפסיקים להתעדכן בחידושים ובטרנדים הכי חמים, שבראשם נמצאים עדכוני האלגוריתם של גוגל. אז איך בוחרים סוכנות  SEO לקידום אתרים?

גילי קלייסט
גילי קלייסט | צילום: דקל אבו

hands on"" שהוא גם מבצע את הבדיקות ומיישם את ההמלצות המקצועיות, כמובן שכל שדרת הניהול מעורבת ומאשרת את אסטרטגיות הקידום, למידת עמיתים היא עניין מאוד חזק בחברה שלנו".

לפני כשנתיים הגיע אלינו פרויקט קידום אתר בינלאומי ידוע שעוסק בתכשיטי יוקרה ואבני חן עם למעלה מ-200 קטגוריות ואלפי מוצרים. מדובר באתר קוד סגור שמתורגם ל 6 שפות שפותח בקוד סגור, נתון שהופך את העבודה על הפרויקט למורכבת מאוד. בתהליך בניית האסטרטגיה מצאנו את הביטויים המדויקים שיתאימו לכל אחת מהקטגוריות וכיום האתר מוביל בתוצאות החיפוש ברובן. במקרה נוסף ליוויתי מותג מזרני יוקרה מאסיה בתהליך החדירה לשוק הישראלי. בזכות התהליך שקידמנו, הצלחנו להביא את האתר לתוצאות המובילות ברוב החיפושים של תחום מזרוני היוקרה, מה שמוכיח שגם כשיש לנו אתר חדש אנחנו יודעים לבנות עבורו את המותג מ-0"

הכתבה נכתבה בשיתוף ריגו

תגיות:
קידום אורגני
/
SEO - קידום אתרים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף