שוק משקאות הקפה הקר המוכן, שנמכר בכוסות ובפחיות, הכפיל את עצמו מאז 2018 ובשנה האחרונה (2022) הוא גלגל למעלה מ־52 מיליון שקל, עלייה של 27.8% מהשנה שקדמה לה, כשמנוע הצמיחה העיקרי הוא כניסת מתחרים חדשים (מקור: סטורנקסט).
על פי מחקר המזון שערכה תנובה לאחרונה, ישראלים שותים בממוצע 3 כוסות קפה ביום, כשבקיץ הם משלבים אותו גם בגרסתו הקרה. הצרכנים העיקריים של הקטגוריה הם צעירים בגילי 18־35 שנוהגים לשתות אותו בדרך לעבודה, לים, ללימודים או לאימון כדי להתעורר, להתרענן או סתם להתפנק.
ההיצע הגדל, מגמת העלייה בצריכה ותחילתה הרשמית של עונת הקיץ הם סיבה מספיק טובה להציג מהמגוון השופע - עם או בלי סוכר, בפחית, בבקבוק זכוכית או בכוס מחומר ממוחזר - העיקר שיהיה קר.
את כל המתכונים החדשים ניתן למצוא באתר האינטרנט של נספרסו. לצד הטעמים המרעננים, נספרסו משיקה סדרת אביזרים מעוצבים להשלמת חוויית השתייה לקפה קר בקיץ: מגש קוביות קרח, כוסות לשתיית קפה קר ובקבוק קפה קר לדרך. ניתן להשיג בבוטיקים של המותג ובאתר האינטרנט. המחיר לשרוול עם 10 קפסולות: 25.50 שקל. ניתן להשיג באתר ובחנויות המותג nespresso.